دانلود ترجمه مقاله اصلاح توان راکتیو برای یک سیستم انتقال توان القایی برای کاربردهای EV

عنوان فارسی

اصلاح توان راکتیو برای یک سیستم انتقال توان القایی برای کاربردهای EV: مدار و کنترل

عنوان انگلیسی

Reactive power correction for an inductive power transfer system for EV application: Circuit and Control

کلمات کلیدی :

  انتقال توان القایی؛ شارژ EV بی سیم؛ کوپلینگ الکترومغناطیسی؛ کنترل فرکانس

درسهای مرتبط کنترل توان راکتیو
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 21
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
IEEE
قیمت دانلود ترجمه مقاله
28,800 تومان
فهرست مطالب

1- مقدمه 2- استراتژی کنترل پیشنهادی 3- سخت افزار 4- نرم افزار 5- نتایج

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – یک توپولوژی مدار رزونانسی در سیستم های انتقال توان القایی (IPT) برای شارژ باتری خودروهای الکتریکی به منظور کاهش تلفات سوئیچینگ IGBT مورد استفاده قرار گرفته است. سیستم های IPT مختلف در حال توسعه در صورتی که هیچ ناهماهنگی وجود نداشته باشد، کارایی بالای این سیستم را تضمین می کنند، هر فرآیند پارک می تواند به دلیل فرکانس رزونانسی جدید منجر به تلفات توان بالایی گردد که این موضوع به دلیل تغییر اندوکتانس ها و در صورتی که کویل ها، ناهماهنگی داشته باشند رخ می دهد. تلفات توان سوئیچینگ نرم افزاری IGBT را می توان با تنظیم فرکانس عملیاتی کاهش داد. بنابراین در این مقاله، سخت افزاری برای کنترل فرکانس سیستم IPT توسعه یافته که در آن سخت افزار، فرکانس عملیاتی را به فرکانس رزونانسی تقریب می زند. در نرم افزار، حذف پدیده انشعاب در نظر گرفته شده است. یک سیستم IPT با توپولوژی جبران سازی شده سری به سری برای راه اندازی های آزمایشگاهی مورد استفاده قرار گرفته است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

A resonant circuit topology is generally applied in inductive power transfer (IPT) systems for electric vehicle battery charging to minimise the switching losses of IGBT. Various IPT systems under development ensure high-efficiency, if there is no misalignment. Each park process can cause high power losses due to a new resonance frequency, which occurs as a result of changing inductances, if the coils have misalignment. Power losses of IGBT soft switching can be reduced by tuning the operating frequency. Therefore, in this paper, a hardware for the frequency control of IPT system is developed, in which the hardware approximates operating frequency to the resonance frequency. In the software, the elimination of the bifurcation phenome is considered. An IPT system with a series-series compensated topology is used for laboratory setup.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

 

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله
قیمت : 28,800 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله اصلاح توان راکتیو برای یک سیستم انتقال توان القایی برای کاربردهای EV”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 2 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi