دانلود ترجمه مقاله نوآوری های بنیادی: دانش شناخته شده و فرصت های پژوهشی آتی
عنوان فارسی |
نوآوری های بنیادی: در میان دانش شناخته شده و فرصت های پژوهشی آتی |
عنوان انگلیسی |
Radical innovations: Between established knowledge and future research opportunities |
کلمات کلیدی : |
  تحلیل کتاب سنجی؛ تحلیل زوج های کتاب شناختی؛ تحلیل استنادی؛ نوآوری بنیادی |
درسهای مرتبط | مدیریت نوآوری |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2021 | تعداد رفرنس مقاله : 86 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. روش تحقیق 3. نتایج 4. بحث و بررسی 5. نتیجه گیری
چکیده – پیکره سریعاً رو به رُشد تحقیقات درباره نوآوری های بنیادی، پراکنده و نادیده گرفتن آن دشوار می باشد. ما، پُراستنادترین مجلّات، نویسندگان، و نشریات را مورد مرور کلّی قرار داده و یک تحلیل زوج های کتاب شناختی را برای ساختاردهی به چشم انداز تحقیقات، ارائه می دهیم. ما، خوشه های پژوهشی ذیل را شناسایی کردیم : مدیریت نوآوری های بنیادی، یادگیری و دانش سازمانی، جنبه های مالی نوآوری بنیادی، پذیرش و پراکنش نوآوری بنیادی، نوآوری های صنعتی بنیادی به عنوان چالشی برای متصدیان، و نوآوری بنیادی در صنایع خاص. بر مبنای یک تحلیل محتوای عمیق از این خوشه ها، فرصت های ذیل برای تحقیقات آتی را شناسایی کردیم : تدوین و گردآوری نظام مند تمام جنبه ها، تعدیل کنندگان، و میانجی های مدیریت درون سازمانی و برون سازمانی؛ گسترش دادن مبنای معرفت شناختی پژوهش های نوآوری بنیادی با افزودن آینده نگری راهبردی؛ تحقیقات بیشتر درباره قابلیت های فردی، گروهی ( تیمی )، سازمانی، و میان سازمانی لازم برای نوآوری بنیادی، یک دیدگاه مدیریتی درباره پذیرش و پراکنش نوآوری های بنیادی؛ اِعمال نظریه سبد سهام و نظریه اختیارات حقیقی در پژوهش های نوآوری بنیادی؛ تلاش های پژوهشی قوی تر پیرامون راهبردهای مقابله ای برای شرکت های مواجه با نوآوری های بنیادی رُقبا ؛ و تقویت تحقیقات مختص صنعت و میان صنعتی. مقدمه: تلفن هوشمند، به عنوان یکی از نمونه های نوآوری بنیادی، عملکردهای موبایل های رایج، دوربین های عکسبرداری و ویدئویی، سیستم های راهبری، بخشی از رایانه ها، و سایر دستگاه ها را تلفیق نموده است. علاوه بر این، برنامه های کاربردی قابل نصب، کاربردهای احتمالی بی نهایت مانند پیام رسانی فوری، ردیابی تناسب اندام، و پرداخت از طریق موبایل را امکان پذیر نموده اند. نوآوری های بنیادی، که فاقد یک تعریف واضح هستند ( گارسیا و کالانتون، 2002 )، با نوآوری های تدریجی، از نظر گستره ارزش افزایی جدید برای مشتریان ( سوتو، 2015 )، شدّت دانش نوین خود ( دِوار و داتون، 1986 )، و راهبردها و ساختارهای مورد نیاز ( اِتلی، بریجِز، و اُ کیف، 1984) متفاوت می باشند. شرکت ها به توسعه نوآوری های بنیادی می پردازند تا فرصت تغییر دادن یا ایجاد کردن بازارهای جدید را دنبال کنند، نقش انحصارگرایان ( موقّتی ) را ایفاء نمایند، و سود خود را، به طور چشمگیری، بیافزایند ( روبِرا و کیرکا، 2012؛ اِسلِیتر، موهر، و سِنگوپتا، 2014 ) . مشخّصاً بدلیل روندهای فعلی رقومی سازی، شانس زیادی وجود دارد که نوآوری های بنیادی، کَماکان، اهمیت بیشتری خواهند یافت ( کراوس، رویگ- تیِرنو، و بونکِن، 2019 ).
The fast growing body of radical innovation research is fragmented and difficult to overlook. We provide an overview of the most cited journals, authors, and publications and conduct a bibliographic coupling to structure the literature landscape. We identified the following research clusters: management of radical innovations, organizational learning and knowledge, financial aspects of radical innovation, radical innovation adoption and diffusion, radical industry innovations as challenges for incumbents, and radical innovation in specific industries. Based on an in-depth content analysis of these clusters, we identify the following future research opportunities: A systematic compilation of all intra- and extra-organizational management aspects, moderators, and mediators, extending radical innovation research's epistemological basis by adding strategic foresight, further research in individual, group (team), organizational, and inter-organizational capabilities required for radical innovation, a managerial perspective on adoption and diffusion of radical innovations, applying portfolio theory and real options theory to radical innovation research, stronger research efforts on coping strategies for firms faced with competitors' radical innovations, and intensifying both industry-specific and cross-industry research. Introduction: The smartphone as an example for a radical innovation unites the functions of common mobile phones, photo and video cameras, navigation systems, partially computers, and other devices. Additionally, installable apps allow for endless possible uses like instant messaging, fitness tracking, and mobile payment. Radical innovations, lacking a clear definition (Garcia & Calantone, 2002), differ from incremental ones in regard to the extend they add new value to customers (Souto, 2015), their novel knowledge intensity (Dewar & Dutton, 1986), and the required strategies and structures (Ettlie, Bridges, & O’Keefe, 1984). Firms engage in the development of radical innovations to pursue the opportunity to change or generate new markets, act as (temporary) monopolists, and significantly increase their profits (Rubera and Kirca, 2012, Slater et al., 2014). Especially due to current digitization trends, there is a high chance that radical innovations will still become more relevant (Kraus, Roig-Tierno, & Bouncken, 2019).
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.