عنوان فارسی |
مطالعه ای بر اهمیت مدیریت کیفیت جامع (TQM) در افزایش رضایت مشتریان و طبقه بندی ابعاد آن از طریق روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP) (مطالعه موردی: سازمان امور مالیاتی استان گیلان) |
عنوان انگلیسی |
A study on the Importance of Total Quality Management (TQM) in Increasing Customer Satisfaction and Classifying its Dimensions through Analytic Hierarchy Process (AHP) (Case Study: Guilan Tax Administration Office) |
رشته مرتبط |
  مدیریت کیفیت و بهره وری |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.
مدیران سازمان ها در محیط شدیدا رقابتی امروزه، باید به دنبال رویکردها و استراتژی هایی باشند تا کیفیت شایسته ای را در اختیار ارباب رجوع خود قرار دهند؛ چرا که کیفیت جزو مهم ترین مولفه هایی است که بقای یک سازمان را می تواند تضمین نماید. در چند دهه گذشته، سازمان ها شاهد تحولات اساسی در جو تجاری بوده اند، از جمله آنها می توان به آگاه تر شدن مشتریان در مورد موضوعاتی همچون کیفیت اشاره کرد؛ همچنین موارد دیگری نیز باعث رقابتی تر شدن این محیط شده است، از جمله رشد سریع تکنولوژی، شاخصه های جهانی سازی، و رقابت در راستای کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت. در این راستا، مدل ها و چارچوب های مختلفی توسط سازمان های مختلف ارائه و پیاده سازی گردیده است. آن چیزی که برای مدیران بدیهی شده، این است که تمرکز بیشتری را روی مشتری داشته باشند تا شاهد بالا رفتن نمودارهای پیشرفت خود در آینده گردند.
این پروپوزال نیز با مبنا قرار دادن موارد فوق، به بررسی نقش یکی از اصلی ترین مسائل و ابزارهای پیشرفت یعنی مدیریت کیفیت جامع (TQM) در بهبود شاخص های رضایتمندی مصرف کنندگان پرداخته است. در ادامه ابعاد مختلف مرتبط با آن را با استفاده از روش AHP، طبقه بندی کرده و یک مطالعه موردی نیز در سازمان امور مالیاتی گیلان انجام داده است. جامعه آماری این پژوهش شامل مدیران و کارکنان این سازمان بوده و از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده گردیده است.
لازم به ذکر است که این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و تمامی ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی نیز در آن رعایت گردیده است. با مطالعه این پژوهش، می توان ایده های پژوهشی جدیدی را نیز برای تحقیقات آینده به دست آورد.
این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز تصویر بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس مربوط به آن قرار داده شده است:
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.