دانلود پروپوزال سنجش شاخص های کیفیت ارائه خدمات به مشتریان در دو فروشگاه شهروند و هایپراستار

عنوان فارسی

سنجش و مقایسه شاخص های کیفیت ارائه خدمات به مشتریان در دو فروشگاه شهروند و هایپراستار

عنوان انگلیسی

Measuring and comparing the quality indicators of customer service in Shahrvand and Hyperstar stores

رشته مرتبط :

  مدیریت کیفیت و بهره وری

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1402
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
81,600 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

از چند دهه گذشته و به موازات رقابت شدید در عرضه های بین المللی و تلاش شرکت ها و بنگاه های اقتصادی در راستای جهانی شدن، صنایع مرتبط با بخش خدمات نیز گسترش فوق العاده ای را در فرآیندهای خود ایجاد کرده اند. این رقابتها، باعث شده تا سازمان ها به فکر ایجاد سامانه های مدیریت کیفیت جامع بیافتند تا بتوانند به واسطه آن، میزان رضایتمندی و وفاداری مشتریان را سنجش نمایند.

لازم به ذکر است که صنایع خدماتی، نقش فزاینده ای در میزان تولید ناخالص ملی دارند، و همین اهمیت باعث شده تا کیفیت ارائه خدمات این بخش نیز، بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. یکی از موضوعاتی که در زمینه آینده این بخش توسط پژوهشگران پیش بینی گردیده، این است که سهم سازمان های خدماتی در اقتصاد جهان، خیلی بیشتر از سازمان های تولید کالا خواهد بود. در همین راستا، امروزه حتی شرکت های تولیدکننده نیز، بخش زیادی از سرمایه خود را به بخش ارئه خدمات و جلب رضایت مشتریان اختصاص داده اند.

در این پروپوزال، به بررسی شاخص های کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان در فروشگاه ها پرداخته شده و دو فروشگاه نیز به عنوان مطالعه موردی، بررسی گردیده اند. بر کسی پوشیده نیست که امروزه، فروشگاه های مواد غذایی، نقش بسیار مهمی در چرخه زندگی مردم دارند. همین موضوع کافی است تا سهامداران بزرگ این فروشگاه ها بدانند که یک مصرف کننده چه انتظارات و چه نیازهایی دارد. شاخص های کیفیت خدمات، عمدتا بر روی برآورده کردن نیازهای مشتریان متمرکز است و اینکه این خدمات، چقدر می توانند در برآورده کردن انتظارات مشتریان، موفق باشند.

این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی نیز در آن رعایت گردیده است. با توجه به این موضوع، مطالعه این پروپوزال می تواند ابزار بسیار مناسبی برای دانشجویان باشد تا آشنایی بیشتری با این ساختارها به دست آوردند. همچنین با توجه به جامع بودن موضوع و ارائه مسیرهای آینده پژوهش، می توان ایده های پژوهشی جدیدی را نیز از آن استخراج نموده و در تحقیقات آینده مورد استفاده قرار داد.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز تصویر مربوط به بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس مربوط به آن قرار داده شده است:

کیفیت خدمات فروشگاه شهروند و هایپراستار


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پروپوزال سنجش شاخص های کیفیت ارائه خدمات به مشتریان در دو فروشگاه شهروند و هایپراستار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + ده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi