عنوان فارسی |
ارزیابی نقش توانمندسازی و هوش هیجانی در بهبود کیفیت خدمات (مطالعه موردی: کارکنان بانک سینا) |
عنوان انگلیسی |
Assessing the Role of Empowerment and Emotional Intelligence on Improving Service Quality (Case Study: Sina Bank Employees) |
رشته مرتبط |
  مدیریت منابع انسانی؛ مدیریت رفتار سازمانی؛ مدیریت کیفیت و بهره وری |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.
افزایش روزافزون رقابت بازار در بسیاری از بخش ها و انتظار از مشاغل برای افزایش رشد، بازاریابی را به سطحی رسانده است که مشتریان موجود، نسبت به مشتریان بالقوه، بیشترین اولویت را توسط بازاریابان داشته باشند. از نظر عملی، مدیریت مشاغل در همه بخش ها انتظار دارد که چه در کوتاه مدت و چه در دراز مدت، بیشترین تأثیر را بر مشتریان موجود و مشتریان بالقوه داشته باشد. برای بازاریاب، یک تجارت باید بتواند مشتری را ساخته و رشد پایگاه مشتری را تداوم بخشد، هرچند رضایت و نگهداری مشتریان موجود باید بیشترین اولویت را داشته باشد. بازاریابی مجموعه ای از استراتژی ها را برای ایجاد مشتریان جدید، رضایت آنها از طریق ارائه محصولات با کیفیت برتر و ایجاد و استفاده از فرصت های جدید برای مشتریان جدید فراهم می کند. با این وجود، گفته می شود كه اصول و روشهای دستیابی به اهداف بازاریابی در سازمان بر خدمات یا محصولات و نیازهایی كه سازمان درصدد تامین آن می باشد مبتنی است. این موضوع نشان می دهد که بازاریابی دارای دو جنبه اساسی، یعنی بازاریابی خدمات و بازاریابی محصول است.
در بازاریابی خدمات، یک سازمان از برخی فعالیتهای اقتصادی استفاده می کند که بازده آن کالایی فیزیکی یا ساختاری برای برآوردن نیازها نیست و درصدد ایجاد و به حداکثر رساندن ارزش فرآیند است. از آنجا که یک سرویس در زمانی که تولید می شود مصرف می شود، گفته می شود که بازاریابی خدمات بسیار رابطه محور است. مطابق با این استدلال، اگر یک سرویس در بهترین رابطه ممکن با ارائه دهنده خدمات از سوی وی استفاده شود، مشتری بسیار راضی تر خواهد بود. در بیشتر مواقع، رابطه خوب بین مشتری و ارائه دهنده خدمات، محیطی را برای مشتری فراهم می کند تا از ارزش ارائه شده از یک سرویس تحویل گرفته شده برخوردار باشد. در بیشتر انواع خدمات، یک رابطه خوب بین مشتری و ارائه دهنده خدمات، انتظار مشتری است. بنابراین، درک کیفیت خدمات مشتریان و وفاداری آنها تا حد زیادی تحت تأثیر روابط ارائه دهندگان خدمات با آنهاست. در نتیجه، بازاریابی رابطه ای ابزاری مهم برای بهره وری برای بنگاه های بخش خدمات است. بازاریابی روابط با چهارچوب استراتژی هایی برای ایجاد رابطه سازمان- مشتری نتیجه محور همراه است. با بازاریابی رابطه ای، سازمان می تواند وعده ها و خدمات را به طور رضایت بخش به مشتریان منتقل کند. نقش اصلی بازاریابی رابطه ای، تضمین هرگونه تعامل سازمان- مشتری با توجه به نیازهای مشتری و سازمان است. با این حال، بسیاری معتقدند که اثربخشی بازاریابی رابطه ای بر هوش هیجانی (EI) متکی است. شواهد نشان می دهد كه بسیاری از محققان و بازاریابان مدل ها و چارچوب های مفهومی را ارائه كرده اند كه اثربخشی بازاریابی رابطه ای را منوط به هوش هیجانی پرسنل یا ارائه دهندگان خدمات می داند. گفته می شود هوش هیجانی (EI) توانایی شناسایی، ارزیابی و کنترل احساسات خود، دیگران و گروه هاست. این موضوع نخستین بار توسط محققین به عنوان “توانایی نظارت بر احساسات و عواطف خود و دیگران، تفکیک آنها و استفاده از این اطلاعات برای هدایت تفکر و اعمال” تعریف شده است. این تعریف بعدها به “توانایی درک احساسات، ادغام احساسات برای تسهیل تفکر، درک احساسات و تنظیم احساسات به سمت رشد شخصی” اصلاح شد.
این پروپوزال نیز با تکیه بر مفاهیم فوق، برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی نیز در آن رعایت شده است. مطالعه این پروپوزال می تواند ابزار مناسبی برای آشنایی با این ساختارها بوده و نیز ایده های پژوهشی جدیدی را نیز برای تحقیقات آتی ارائه نماید.
این پروپوزال با استفاده از نرم افزار ورد (WORD) انجام شده و در ادامه نیز بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس مربوط به آن قرار داده شده است:
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.