دانلود ترجمه مقاله بهبود نگرش های خریدار دولتی نسبت به خرید دولتی نوآوری ها

عنوان فارسی

بهبود نگرش های خریدار دولتی نسبت به خرید دولتی نوآوری ها

عنوان انگلیسی

Improving public purchaser attitudes towards public procurement of innovations

کلمات کلیدی :

  نوآوری ها؛ خرید دولتی؛ خریدار دولتی؛ حمایت سازمانی؛ سودمندی اِدراک شده؛ طرح های حمایتی؛ نگرش ها

درسهای مرتبط مدیریت نوآوری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2021 تعداد رفرنس مقاله : 77
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات و فرضیات 3. روش تحقیق 4. تحلیل 5. نتایج 6. بحث و بررسی 7. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مطالعه، اثر حمایت سازمانی، سودمندی اِدراک شده، و دسترسی اِدراک شده به طرح های حمایتی، بر نگرش های خریدار دولتی نسبت به خرید دولتی نوآوری ها را مورد تحقیق قرار می دهد. از طریق یک پرسشنامه خودایفاء، داده ها از یک نمونه از خریداران دولتی مشغول به کار در شهرداری های نروژ، گردآوری شد. مجموعه داده از طریق مدل سازی معادله ساختاری حدّاقل مربّعات جزئی، تحلیل گردید. نتایج نشان می دهد که حمایت سازمانی، ارتباط معناداری با افزایش سودمندی اِدراک شده از خرید دولتی نوآوری ها دارد، که آن نیز، با نگرش ها به خرید دولتی نوآوری ها، ارتباط مثبتی دارد. بر خلاف انتظار ما، دسترسی اِدراک شده به طرح های حمایت از خرید دولتی نوآوری ها، ارتباط منفی با نگرش ها نسبت به خرید دولتی نوآوری ها دارد؛ در حقیقت، به جای اینکه اثر سودمندی اِدراک شده خریداران دولتی از خرید دولتی نوآوری ها بر نگرش{آنها} را تقویت نماید، به طور معناداری آن را تضعیف می کند. هرچند نتایج نشان می دهد که تجربه داشتن از خرید دولتی نوآوری ها و وجود یک راهبرد برای خرید دولتی نوآوری ها، اثر مثبتی بر نگرش ها نسبت به خرید دولتی نوآوری ها دارد، اما اثرات آنها، به حدّی که انتظار داشتیم، قوی نیست. تحلیل بیشتر نشان داد که مهم ترین عامل در مدل ما، سودمندی ادراک شده از خرید دولتی نوآوری ها و بعد از آن، حمایت سازمانی، می باشد. این مطالعه، پیامدهای مدیریتی و سیاستی زیادی را به همراه دارد. برای نمونه، طرح های حمایت از خرید دولتی نوآوری ها، باید همراه با انتشار اطلاعات درباره روش بهره برداری و مزایای مرتبط با آنها، افزایش مقیاس یابد. مقدمه: پتانسیل خرید دولتی برای گسترش دادن نوآوری، دیگر یک خبر دسته اول نیست. رابطه بین خرید دولتی و نوآوری، کاملاً مستند گردیده است ( مثلاًٌ، اِدلِر و جورجیو، 2007؛ اِدکویست و زابالا- ایتوریاگاگویتیا، 2012؛ اویارا و همکاران، 2020 ) و طیف گسترده ای از ابتکارات، اجرایی شده اند تا نوآوری ها از طریق خرید دولتی، تقویت گردد ( جورجیو و همکاران، 2014 ) . کمیسیون اروپا، دو نوع مکمّل خرید نوآوری، یعنی، خرید (تامین) پیش تجاری و خرید دولتی نوآوری ها را ترویج می کند ( کمیسیون اروپا، 2014 ) . طبق خرید پیش تجاری، سازمان های بخش دولتی، خدمات تحقیق و توسعه را تا مراحل نمونه اوّلیه یا تولید آزمایشی نخست، تامین خواهند کرد. به عقیده اِدکویست و زابالا- ایتوریاگاگویتیا ( 2015 )، معرفی شدن خرید پیش تجاری، در پاسخ به این نیاز بود که قابلیت های نوآوری اتحادیه اروپا تقویت گردد درحالیکه کیفیت و کارآیی خدمات دولتی بهبود می یابد. خرید پیش تجاری هنگامی اتفاق می افتد که سازمان های دولتی، نقش یک مشتری رونمایی کننده از یک کالا، اثر یا خدمت ابتکاری و نوآورانه را ایفاء نمایند. هرچند خرید پیش تجاری می تواند با میسّر نمودن بکارگیری بزرگ مقیاس تر راه حل هایی که در خرید قبلی دولتی نوآوری ها ایجاد شده است، مکمّل خرید دولتی نوآوری ها باشد، اما قابلیت اجرایی شدن مستقلّانه را نیز دارد تا راه حل های نوآورانه ای که، مثلاً، منتج از نوآوری سازمانی یا فرآیند است، بدست آید ( کمیسیون اروپا، 2018 ).

نمونه متن انگلیسی مقاله

This study investigates the effect of organizational support, perceived usefulness, and perceived availability of support schemes on public purchaser attitudes towards public procurement of innovations (PPI). Through a self-administered questionnaire, data were collected from a sample of public purchasers working in the Norwegian municipalities. The dataset was analysed through partial least squares structural equation modelling. The results show that organizational support is significantly associated with increased perceived usefulness of PPI, which in turn is positively associated with attitudes towards PPI. Contrary to our expectation, perceived availability of PPI support schemes is negatively associated with attitude towards PPI. Indeed, rather than strengthening the effect of public purchasers’ perceived usefulness of PPI on attitude it significantly weakens it. Although the results show that experience with PPI and the presence of a PPI strategy positively affect attitude towards PPI, their effects are not as strong as we expected. Further analysis showed that the most important factor in our model is the perceived usefulness of PPI, followed by organizational support. The study provides several managerial and policy implications. For instance, schemes for supporting PPI should be scaled up along with the dissemination of information about their mode of operation and the associated benefits. Introduction: The potential for public procurement to promote innovation is no longer breaking news. The link between public procurement and innovation is well documented (e.g. Edler and Georghiou, 2007; Edquist and Zabala-Iturriagagoitia, 2012; Uyarra et al., 2020) and a broad range of initiatives have been implemented to stimulate innovations through public procurement (Georghiou et al., 2014). The European Commission promotes two complementary types of innovation procurement, pre-commercial procurement (PCP) and public procurement of innovations (PPI) (European Commission, 2014). Under pre-commercial procurement, public sector organizations would procure research and development services, up to the prototype or first test production stages. According to Edquist and Zabala-Iturriagagoitia (2015), the introduction of PCP was a response to the need to reinforce the innovation capabilities of the European Union while improving the quality and efficiency of public services. PPI occurs when public sector organizations serve as a launch customer for an innovative good, work or service. Although PPI can complement PCP by enabling larger scale deployment of solutions developed in a preceding PCP, it can also be implemented independently to acquire innovative solutions that result, for example, from organizational or process innovation (European Commission, 2018).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله بهبود نگرش های خریدار دولتی نسبت به خرید دولتی نوآوری ها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 15 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi