دانلود ترجمه مقاله چشم انداز تجارت الكترونیك در لهستان
عنوان فارسی |
چشم انداز تجارت الكترونیك در لهستان |
عنوان انگلیسی |
The Prospects of E-commerce in Poland |
کلمات کلیدی : |
  تجارت الکترونیک؛ فروشگاه های آنلاین؛ تجزیه و تحلیل وب؛ تحقیقات کمی؛ تجزیه و تحلیل گوگل؛ تحقیقات کیفی؛ فعالیت های بازاریابی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازرگانی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2015 | تعداد رفرنس مقاله : 14 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. هدف و روش تحقیق 3. تجارت الکترونیک در لهستان در مقایسه با کشورهای انتخاب شده در اتحادیه اروپا 4. تجارت الکترونیک در نظر کاربران اینترنت لهستانی 5. استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل وب و فعالیت های بازاریابی فروشگاه های آنلاین لهستان 6. طرح پیشنهادی برای بهبود استراتژی های بازاریابی در خرید الکترونیکی لهستان 7. نتیجه گیری
چکیده – لهستان یک بازار جذاب برای توسعه تجارت الکترونیک است - صنعت جوانی که در حال رشد سریع است. توسعه تجارت الكترونیك لهستان با روند جهانی متفاوت نیست، با این حال، با پتانسیل استفاده نشده بالایی مواجه بوده است. علت این است که هنوز گروه بسیار بزرگی از مصرف کنندگان الکترونیکی وجود ندارند و در اجرای یک فعالیت تجاری استفاده محدودی از قدرت اینترنت از سوی فروشگاه های الکترونیکی وجود دارد. این مقاله ویژگی های صنعت تجارت الکترونیک لهستان، نظرات کاربران اینترنت در مورد خرید آنلاین و همچنین میزان استفاده از تحلیل های وب و نوع فعالیت های بازاریابی در فروشگاه های الکترونیکی لهستان را ارائه می دهد. نویسندگان حوزه هایی را برای بهبود در عملکرد بازار تجارت الکترونیک در لهستان ارائه می دهند. این مقاله طرح پیشنهادی را برای بهبود فعالیت های بازاریابی فروشگاه های آنلاین لهستان ارائه می دهد.
Poland is an attractive market for the development of e-commerce – a young industry, which is growing fast. The development of Polish e-commerce does not differ from the global trend, however, it is characterized by a large unused potential. This is due to still not a very large group of e-consumers and limited use of the power of the Internet in running a business activity by e-stores. The paper presents the characteristics of Polish e-commerce industry, the opinions of Internet users on online shopping and also the extent of use of web analytics and the type of marketing activities taken by Polish e-stores. The authors suggest areas for improvement in the functioning of e-commerce market in Poland. The article contains a proposal for improvements in marketing activities for the Polish online stores.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.