دانلود ترجمه مقاله درک دانش آموزان دبستانی از تکیه گاه سازی در یادگیری مبتنی بر بازی دیجیتال

عنوان فارسی :

درک دانش آموزان دبستانی از تکیه گاه سازی در یادگیری مبتنی بر بازی دیجیتال در ریاضیات

عنوان انگلیسی :

Primary school students' perceptions of scaffolding in digital game-based learning in mathematics

کلمات کلیدی :

  تکیه گاه سازی؛ یادگیری مبتنی بر بازی دیجیتال؛ ریاضیات؛ آموزش ابتدایی

درسهای مرتبط : روانشناسی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2021 تعداد رفرنس مقاله : 34
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
شبیه سازی مقاله : انجام نشده است. وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود مقاله
37,000 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. روش ها 3. نتایج 4. بحث و بررسی 5. نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی مقاله

The present study explores approaches to teacher scaffolding in digital game-based learning in primary mathematics classrooms as well as the effects on students' perceptions of learning in a digital game in which scaffolding was provided. A total of 141 primary school students and four mathematics teachers participated in the experiment, and qualitative data were collected through classroom observations and student interviews. The results identified whole-class and one-to-one scaffolding strategies, both of which had an important effect on students' learning activities and perceptions of mathematics in the context of digital games in primary education. Introduction: Teachers play a key role in digital game-based learning, which can be beneficial to students in primary education (Sun, Siklander, & Ruokamo, 2018; Chen & Law, 2016; Haataja et al., 2019). According to Haruehansawasin and Kiattikomol (2018), teachers take on the role of facilitator to activate students' learning during gameplay, such as providing support based on students' needs, controlling the learning and gameplaying process, encouraging students to participate in the discussion, and providing different resources and instant feedback. Dukuzumuremyi and Siklander (2018) point out that teachers act as “the role models and orchestrators” of learning tasks when digital technologies used in the classroom (p. 167). In addition, other studies indicate that students need teacher scaffolding to solve problems and build connections between subject knowledge and the knowledge learned in digital games (Chen & Law, 2016; Haataja et al., 2019; Pata, Sarapuu, & Lehtinen, 2005). However, according to Barzilai and Blau (2014, p. 65), integrating teacher scaffolding into gameplay can “negatively impact learners' perceptions of learning and enjoyment in the game.” Therefore, it is crucial to understand and design appropriate teacher scaffolding in the digital game-based learning environment so that students' learning achievement and engagement can be influenced in a positive manner (Barzilai & Blau, 2014; Chen & Law, 2016; Pata et al., 2005; Rienties et al., 2012). In this study, we explore approaches to teacher scaffolding in a primary mathematics digital game to solve arithmetic problems as well as examine the effects on students' perceptions of mathematics learning in a digital game in which teacher scaffolding is provided.

ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این مطالعه رویکردهای تکیه گاه سازی معلم در یادگیری مبتنی بر بازی دیجیتال در کلاسهای ریاضیات ابتدایی و همچنین تأثیرات آن بر درک دانش آموزان از یادگیری در یک بازی دیجیتالی را که در آن تکیه گاه سازی ارائه شده است ، بررسی می کند. در مجموع 141 دانش آموز دبستان و چهار معلم ریاضی در این آزمایش شرکت کردند و داده های کیفی از طریق مشاهدات کلاس و مصاحبه دانش آموزان جمع آوری شد. استراتژیهای تکیه گاه سازی کل کلاس و یک به یک مشخص شدند و نتایج نشان داد که هر دو از تأثیر مهمی در فعالیتهای یادگیری دانش آموزان و درک آنها از ریاضیات در زمینه بازی های دیجیتالی در آموزش ابتدایی برخوردار هستند. مقدمه: معلمان از نقش اساسی در یادگیری مبتنی بر بازی دیجیتال برخوردار هستند که می تواند برای دانش آموزان در دوره ابتدایی مفید باشد (سان ، سیکلندر ، روکامو ، 2018 ؛ چن و لا ، 2016؛ هااتاجا و همکاران ، 2019). به گفته هاروهوهانساواسین وکیاتتیکومول (2018)، معلمان نقش تسهیل گر را بر عهده دارند تا یادگیری دانش آموزان را در طول بازی فعال کنند ، مانند ارائه پشتیبانی بر اساس نیازهای دانش آموزان ، کنترل روند یادگیری و بازی ، تشویق دانش آموزان برای شرکت در بحث و ارائه منابع مختلف و بازخورد فوری. دوکوزومورمی وسیکلندر(2018) اشاره می کنند که معلمان هنگام استفاده از فناوری های دیجیتالی در کلاس ، به عنوان "الگوها و تنظیم کنندگان" وظایف یادگیری عمل می کنند (ص 167). علاوه بر این ، مطالعات دیگر نشان می دهد که دانش آموزان برای حل مشکلات و ایجاد ارتباط بین دانش موضوعی و دانش آموخته شده در بازی های دیجیتال به تکیه گاه سازی معلمان نیازمندند (چن ولا ، 2016؛ هااتاجا و همکاران ،2019؛ پاتا ، ساراپو و لهتینن 2005). با این حال ، به گفته بارزیلای و بلاو (2014 ، ص 65) ، ادغام تکیه گاه سازی های معلم در گیم پلی می تواند "تأثیر منفی در درک فراگیران از یادگیری و لذت بردن از بازی داشته باشد." بنابراین ، درک و طراحی تکیه گاه سازی مناسب معلم در محیط یادگیری مبتنی بر بازی دیجیتالی بسیار مهم است تا بتوان از پیشرفت و تعامل دانش آموزان به شیوه ای مثبت تأثیر پذیرفت (بارزیلائی و بلاو ، 2014 ؛ چن و لا ، 2016 ؛ پاتا و همکاران ، 2005 ؛ رینتیس و همکاران ، 2012). در این مطالعه ، ما رویکردهای تکیه گاه سازی معلم را در یک بازی دیجیتالی ریاضیات اولیه برای حل مسائل محاسباتی و همچنین بررسی تأثیرات درک دانش آموزان از یادگیری ریاضیات در یک بازی دیجیتالی که تکیه گاه سازی معلم در آن ارائه شده است را بررسی می کنیم.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

این مقاله می تواند برای دروس رشته روانشناسی آموزشی و یادگیری مناسب باشد. ترجمه این مقاله در 23 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 21 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 37,000 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله درک دانش آموزان دبستانی از تکیه گاه سازی در یادگیری مبتنی بر بازی دیجیتال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − نه =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.