دانلود پاورپوینت مقاله عوامل موفقیت تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط

عنوان فارسی

مطالعه ای بر نقش عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط

درسهای مرتبط

  تجارت الکترونیک

تعداد اسلاید : 20 فرمت : pptx
قابلیت چاپ و پرینت : دارد کیفیت طراحی : طلایی
سال طراحی : 1403 برای ارائه کلاسی مناسب است؟ بله
قابلیت ویرایش : دارد برای دفاعیه ارشد و دکتری مناسب است؟ بله
دریافت ترجمه مقاله این پاورپوینت : دانلود ترجمه مقاله فاکتورهای موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک
پاورپوینت مدیریت
قیمت دانلود :
39,900 تومان
توضیحات

رابطه بین تجارت و فن آوری، از مدتها قبل وجود داشته و به مدت طولانی تداوم یافته است. توسعه ها و پیشرفت های متعدد در زمینه ICT (فنآوری اطلاعات و ارتباطات) در دهه های اخیر باعث تحولات بسیاری در بسیاری از زمینه ها مانند تجارت جهانی شده است. در نتیجه، فرآیندهای دخیل در بسیاری از زمینه ها مانند تجارت، اقتصاد، بانکداری، حقوق گمرکی و غیره، تغییر و تحول پیدا کرده اند. با گذر زمان، تجارت سنتی دیگر قادر به پاسخ به ملزمات مدرن نیست. بنابراین روش‌های تجاری جدیدی مورد نیاز خواهد بود. در حال حاضر، شرکت‌های کوچک در حال توسعه، نقش‌های قابل توجهی در بهبود و افزایش شاخص‌های تجارت الکترونیکی و تجارت جهانی ایفا می‌کنند. بنابراین بهره‌مند شدن از روش‌های جدید و نوین مانند تجارت الکترونیکی در انجام فرایندهای تجاری می‌توانند نقش مهمی در موفقیت شرکت‌های تجاری ایفا کند.

این پاورپوینت در 20 اسلاید تهیه شده و در ادامه نیز تصویر مربوط به اسلاید شماره 3 این پاورپوینت قرار داده شده است:

تجارت الکترونیکی

امروزه، اینترنت تبدیل به جزئی جدا نشدنی از زندگی مردم شده است. تقریباً همه‌ی مردم جهان اقرار می‌کنند که اینترنت نقش مهمی در زندگی آن‌ها دارد و منجر به ایجاد فرصت‌های شغلی و تحول در تجارت شده است. فن‌آوری‌های الکترونیکی جدید، به طور گسترده منجر به ایجاد فرصت‌هایی توسط الگوی های تجاری شده اند. IT، به علت تأثیرات سودمند و چشمگیر آن بر اقتصاد، علوم، اجتماعی و غیره، یکی از بزرگ‌ترین نوآوری‌ها در نظر گرفته می‌شود. کاربرد IT  در عملیات‌های مربوط به فرایندهای تجاری و اقتصادی منجر به ایجاد حوزه بین رشته‌ای جدیدی با نام تجارت الکترونیکی شده است، که نقش برجسته‌ای در امور اقتصادی جهانی ایفا می‌کند. بدون شک، بهره‌مندی و استفاده از IT یکی از عوامل ضروری در افزایش کارایی تجارت الکترونیکی است. برای افزایش کارایی تجارت الکترونیکی، اطلاع‌رسانی تجاری و تجارت باید تسهیل شوند. اطلاع‌رسانی تجاری خواستار نقض امتیاز انحصاری اطلاعات است و فرصتی برای رقابت و افزایش کارایی فراهم می‌سازد. در نتیجه، آن مسیری برای عدالت اجتماعی فراهم می‌‌سازد. همچنین برای تسهیل تجارت و دادوستد، روش‌های تجاری جدید مانند بارکد، معیارهایی برای تبادل الکترونیکی داده‌ها و معاملات و دادوستدهای الکترونیکی باید مورد استفاده قرار گیرند. لازم به ذکر است که تجارت الکترونیکی منجر به تحولات و تغییرات چشمگیری در امور تجاری شده است. یعنی تجارت الکترونیکی منجر به تغییراتی در خرید و فروش محصولات و کالا شده است و رابطه و ارتباط بین مشتریان و تأمین‌کنندگان را بهبود بخشیده است. علاوه بر آن، تجارت الکترونیکی تغییرات اساسی در دیدگاه تجاری از لحاظ تولید بهتر و رابطه‌ای بهتر بین مشتریان و تولیدکنندگان ایجاد کرده است.

در ادامه، تصویر مربوط به اسلاید شماره 15 این پاورپوینت قرار داده شده است:

کارایی

توسعه‌ها و پیشرفت‌ها در IT به سرعت جوامع را به سمت جوامع مبتنی بر دانش و آگاهی پیش می‌برند. فن‌آوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی فرصتی برای سازمان‌ها ایجاد می‌کنند تا فعالیت‌های تجاری خود را تا جای ممکن سریع انجام دهند. توسعه‌های صورت گرفته در اواخر قرن بیستم، منجر به تشکیل تجارت الکترونیکی شده است که آن تجارت و دادوستد را متحول ساخته است. به بیانی دیگر، تجارت الکترونیکی در کشورهای توسعه‌یافته تغییر چشمگیری در سبک زندگی مردم ایجاد کرده است. تجارت الکترونیکی یکی از بهترین نمونه‌هایی است که در آن فن‌آوری‌های اطلاعات و ارتباطات برای اهداف اقتصادی به کار می‌روند. استفاده از این فن‌آوری می‌تواند به رشد و توسعه اقتصادی کمک کند، کارایی تجاری را افزایش دهد و اتحاد و نزدیکی کشورها به خصوص کشورهای در حال توسعه را تسهیل کند. همانطور که فن‌آوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی توسعه می‌یابند، سازمان‌های موجود در صنایع باید از این فن‌آوری‌ها استفاده کنند، به این ترتیب می‌توانند از مزیت‌های رقابتی خود منفعت کسب کنند. در حقیقت، سازمان‌ها باید استفاده از روش‌های تجاری قدیمی را متوقف کنند و از فن‌آوری‌های نوین که مبتنی بر شبکه گسترده‌ی جهانی هستند استقبال کنند و در نتیجه سازمان را به سمت توسعه و شکوفایی پیش ببرند.


سفارش ترجمه

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پاورپوینت مقاله عوامل موفقیت تجارت الکترونیک در شرکت های کوچک و متوسط”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi