عنوان فارسی |
بررسی نقش بازاریابی دیجیتال در بهبود تمایل به خرید: تاثیر تعدیل کننده ارزش ویژه برند |
درسهای مرتبط |
  مدیریت بازاریابی |
تعداد اسلاید : 16 | فرمت : pptx |
قابلیت چاپ و پرینت : دارد | کیفیت طراحی : طلایی |
سال طراحی : 1403 | برای ارائه کلاسی مناسب است؟ بله |
قابلیت ویرایش : دارد | برای دفاعیه ارشد و دکتری مناسب است؟ بله |
دریافت ترجمه مقاله این پاورپوینت : | دانلود ترجمه مقاله تاثیر بازاریابی دیجیتال بر قصد خرید |
در حال حاضر، ارتباطات و تجارت بازاریابی، ابزارهای نوینی با کاربردی آسان فراهم میسازند تا به برقراری ارتباطی موثر با ذینفعان گوناگون، بهخصوص مشتریان درمورد خدمات پیشنهادی کمپینهای بازاریابی کمک کنند. گسترش اینترنت، مزیتهایی در رابطه با سرگرمی و کاهش صرف زمان در حین فرآیند خرید فراهم میسازد، همچنین آن برای همه سازمانهای چندملیتی، در تغییر چشمانداز تجارت نوین نقش داشتهاست و منجر به رشد تصاعدی تجارتهای آنلاین مانند آمازون و آیکیا شدهاست. طبق پژوهشهای بینالمللی، مشتریان چندین میلیون صرف خریدهای آنلاین میکنند، زیرا گوشیهای هوشمند و اپلیکیشنهای جدید باعث شدهاند این فرآیند آسانتر شود و با هزینههای کمتر در دسترس قرار گیرد و اکثر مردم چندین ساعت در روز را صرف وبگردی برای خدمات گوناگون خرید میکنند. بنابراین، افزایش تمایل به بازریابی، موجب رقابت شدید در بازارهای تجارت الکترونیک شدهاست و افراد کلیدی در این حوزه به دنبال روشهای نوآورانهتر برای جذب مشتریان آنلاین بیشتر و حفظ مشتریان کنونی هستند.
این پاورپوینت در 16 اسلاید آماده شده و در ادامه نیز اسلاید شماره 7 آن قرار داده شده است:
با تکامل روشهای بازاریابی ترکیبی، مفهوم جدیدی با نام بازاریابی دیجیتال نیز پدیدار شدهاست و تغییرات چشمگیری در حوزه بازاریابی ایجاد کردهاست و در بسیاری از شرکتها جایگزین بازاریابی قدیمی شدهاست تا بهخصوص از طریق فروش آنلاین بتوانند ارتباطی موثر با مشتریان داشته باشند. امروزه، شرکتها به افزایش قابلیتهای خود علاقهمند هستند و بر قصد خرید مشتریان تمرکز کردهاند تا از ابزارهای نوین بازاریابی استفاده کنند که این شرکتها را تشویق میکنند راهبردهای بازاریابی دیجیتال را ترکیب کنند و بکار برند و بر پلتفرمهای آنلاین مانند رسانه اجتماعی تمرکز کنند. بنابراین، این تحقیق مروری جامع درمورد رابطه بین بازاریابی دیجیتال (بازاریابی رسانه اجتماعی و بازاریابی الکترونیکی دهان به دهان) و قصد خرید فراهم میسازد. یافتههای این پژوهش نشان میدهد که الگوها و روند تجاری در آینده، اساساً به اولویتها و گرایشهای مشتری بستگی دارند یا خیر. همچنین این پژوهش قصد دارد اثر تعدیلکننده ارزش ویژه برند در رابطه بین ابعاد بازاریابی دیجیتال و قصد خرید در اردن را بررسی کند، زیرا شواهد تجربی کمی در مورد این موضوع وجود دارد. به این ترتیب اهداف اصلی تحقیق شامل موارد زیر است: (1) شناسایی تأثیر بازاریابی دیجیتال (بازاریابی رسانه اجتماعی و بازاریابی الکترونیکی دهان به دهان) بر قصد خرید؛ (2) بررسی اثر تعدیلکننده ارزش ویژه برند در این رابطه. بر همین اساس پرسشهای تحقیقاتی مطرح شدهاند: (1) تا چه حدی بازاریابی دیجیتال (بازاریابی رسانه اجتماعی و بازاریابی الکترونیکی دهان به دهان) بر قصد خرید تأثیر میگذارد، (2) اثر تعدیلکننده ارزش ویژه در رابطه بین بازاریابی دیجیتال و قصد خرید چیست؟
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.