دانلود ترجمه مقاله مکاتب سیاسی؛ ترسیم کننده آینده توسعه گردشگری
عنوان فارسی |
مکاتب سیاسی؛ ترسیم کننده آینده توسعه گردشگری |
عنوان انگلیسی |
Political ideologies as shapers of future tourism development |
کلمات کلیدی : |
  سیاست؛ خط مشی گردشگری؛ محیط کلان؛ ایدئولوژی های سیاسی |
درسهای مرتبط | مدیریت جهانگردی و گردشگری |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 18 | نشریه : Emerald |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 79 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مکاتب سیاسی و گردشگری 3. مطالعات موردی 4. پيشرفتهاي آينده در ايدئولوژيهاي سياسي و تأثير آنها بر گردشگري 5. نتیجه گیری
چکیده – هدف: از این تحقیق تشخیص پیوند میان ایدئولوژی سیاسی و مدیریت گردشگری در کشورهاست. نویسندگان تصریح می نمایند که ایدئولوژی غالب سیاسی هر کشوری بر ماهیت و منطق مداخله دولت در صنعت گردشگری تاثیر می گذارد. طرح / روش تحقیق / رویکرد: در این تحقیق مطالعات موردی از چندین کشور (بلغارستان، قبرس، اسکاندیناوی، روسیه، ایالات متحده امریکا، چین، ژاپن، اندونزی، و کره شمالی) به دقت شرح داده شده اند. یافته ها: کشورهای دارای ایدئولوژی غالب (نو)لیبرال اساسا در ساماندهی گردشگری دخالت نمی کنند در حالی که ناسیونالیسم دولت ها را به ترغیب گردشگری ورودی و داخلی هدایت می نماید. رویکردهای ایدئولوژیک کمونیستی اغلب شاق بوده و همچنان که به پیشبرد توفیقات سوسیالیستی تاکید می ورزند، مانع رشد [این صنعت] می شوند.کشورهایی که به طور سنتی سوسیال دموکرات به شمار می روند، در سالهای اخیر قانون گذاری گردشگری را به شکلی که در اصل بیشتر لیبرال است تا سوسیال دموکرات نمایش داده اند. مفاهیم عملی: ایدئولوژی های سیاسی شکل دهنده مقبولیت حمایت دولتی از شرکت های خصوصی گردشگری، قانون گذاری در زمینه گردشگری و تحدید یا ترغیب جریان های گردشگری ورودی یا خروجی می باشند. این نویسندگان سیاسی سازی بیشتر گردشگری، منازعات جدی گردشگری میان کشورها، کنترل بیشتر کشورها بر جمعیت، رونق ملی گرایی و محیط زیست گرایی" تهاجمی" را در آینده پیش بینی می کنند. اصالت / ارزش: این یکی از نخستین مقالات در زمینه کنکاش تاثیر ایدئولوژی سیاسی بر مدیریت گردشگری در سطح ملی است.
Purpose - The purpose of this paper is to identify the link between political ideology and the management of tourism in countries. The authors stipulate that the predominant political ideology in the country influences the nature and logic of state interventions in the tourism industry. Design/methodology/approach - The paper elaborates several case studies from various countries – Bulgaria, Cyprus, Scandinavia, Russia, USA, China, Japan, Indonesia, and North Korea. Findings - Countries with predominant (neo)liberal ideology do not typically interfere in tourism regulation, while nationalism leads governments to stimulate inbound and domestic tourism. Communist ideological approaches tend to be burdensome, inhibiting growth while stressing the promotion of the socialist achievements of a country. Countries that are traditionally thought of as social democratic have been evolving in recent years to regulate tourism in ways that are more liberal in nature than social democratic. Practical implications - Political ideologies shape the acceptability of government support for private tourist companies, legislation in field of tourism, limitation/stimulation of inbound/outbound tourist flows. For the future the authors expect greater politicisation of tourism, active tourism “wars” between countries, greater control of governments on populations, thriving nationalism, “aggressive” environmentalism. Originality/value - This is one of the first papers to discuss the impact of the political ideology on the management of tourism at the national level.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 6 و 7 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.