دانلود ترجمه مقاله ارزش ویژه برند شخصی: توسعه و اعتباریابی مقیاس

عنوان فارسی

ارزش ویژه برند شخصی: توسعه و اعتباریابی مقیاس

عنوان انگلیسی

Personal brand equity: Scale development and validation

کلمات کلیدی :

  موفقیت شغلی؛ برند شخصی؛ برندسازی شخصی؛ ارزش ویژه برند شخصی (PBE)؛ خود-ارائه

درسهای مرتبط برندینگ
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 38 نشریه : Wiley
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 176
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
قیمت دانلود ترجمه مقاله
119,400 تومان
فهرست مطالب

1. پیشینه نظری 2. مطالعه حاضر 3. فاز 1: توسعه گویه ها و ارزیابی اعتبار محتوایی 4. فاز 2: ساختار عاملی 5. فاز 3: ویژگی های روان سنجی مقیاس 6. فاز 4: شواهد روایی همگرا و افتراقی برای مقیاس ارزش ویژه برند شخصی 7. فاز 5: شواهد اعتبار معیار برای مقیاس ارزش ویژه برند شخصی 8. بحث و بررسی 9. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – تدوین یک برند شخصی به عاملی مهم برای موفقیت شغلی تبدیل شده است. علیرغم مجموعه تحقیقات رو به رشد در مورد موضوعات مرتبط با برندهای شخصی، تعریف و اندازه گیری ارزش ویژه برند شخصی (PBE) توجه اندکی را به خود جلب کرده اند. با اتکا به مجموعه مقالات بازاریابی و مشاغل در مورد برندسازی، تعریف PBE را مجدداً تعریف کردیم و ابعاد و مرزهای مفهومی آن را مشخص کردیم. علاوه بر این، ما یک مقیاس 12 ماده ای برای اندازه گیری PBE تدوین کردیم. از میان هفت نمونه مختلف (در مجموع N = 3273)، شامل دو نمونه از کارکنان، این مطالعه اعتبار سازه ای و معیاری مقیاس PBE را آزمایش کرد. اول اینکه، تحلیل عاملی اکتشافی و تاییدی از ساختار سه بعدی PBE (جذابیت برند، متمایز سازی برند، و شناخت برند) را مورد تایید قرار داد. در دو نمونه، روایی همگرا و افتراقی مقیاس PBE تعیین شد. در نهایت، این مطالعه نشان داد که PBE قابلیت استخدام درک شده، موفقیت شغلی و عملکرد شغلی را پیش بینی می کند. مقیاس PBE فرصت های جدیدی را برای درک و اندازه گیری رفتارهای شغلی با در نظر گرفتن موقعیت برند شخصی افراد ارائه می دهد. برندسازی شخصی به تاکتیک شغلی مهمی برای کارگران امروزی تبدیل شده است (برای مشاهده مرور ادبی به گورباتوف، خاپووا و لیسووا، 2018 مراجعه نمایید). برای موفقیت در دنیای رقابتی اشتغال، افراد تحت فشار قرار می گیرند تا مسئولیت شخصی مشاغل خود را بر عهده بگیرند(آرتور، خاپووا ، و ریچاردسون، 2017) و مهارت قابل استخدام ماندن را بیاموزند. یکی از عوامل مهم برای موفقیت شغلی و پیشه ای، متمایز شدن از رقبا از نظر ویژگی های حرفه ای و شخصی است (هریس و رای، 2011؛ پاجیس و آیلون، 2017؛ رنگاراجان، گلب و وانداویر، 2017). افراد با اتخاذ چنین دیدگاه مصرف گرا نسبت به وجهه حرفه ای خود، می توانند به طور فعال شغل و موفقیت شغلی خود را مدیریت کنند (گاندینی ، 2016 ؛ والاس و کامینز، 2015). در واقع، خودتبلیغی حرفه ای برای توسعه ارزش ویژه برند شخصی (PBE)، یا «تجمیع همه نگرش ها و الگوهای رفتاری ذینفعان برند» (بندیش ، لارسن، و ترومن ، 2013 ، ص 606)، به یک واقعیت شغلی تبدیل شده است، اگر یک ضرورت شغلی نباشد (گاندینی ، 2016). عدم مدیریت پیشگیرانه شغل ممکن است اثرات مضری، از جمله قابل استخدام بودن پایین تر و عملکرد شغلی کمتر، داشته باشد (کرانت ، 2000 ؛ هال، 2004 ؛ سیبرت، کرایمر ، و کرانت ، 2001).

نمونه متن انگلیسی مقاله

Crafting a personal brand has become an important factor for career success. Despite the growing literature on topics associated with personal brands, the conceptualization and measurement of personal brand equity (PBE) have received little attention. By drawing upon and integrating the marketing and careers literatures on branding, we reconceptualized the definition of PBE and delineated its dimensions and conceptual boundaries. Furthermore, we developed a 12-item scale to measure PBE. Among seven different samples (total N = 3,273), including two samples of employees, this study tested the construct and criterion-related validity of the PBE scale. First, exploratory and confirmatory factor analyses supported a three-dimensional structure of PBE (brand appeal, brand differentiation, and brand recognition). In two samples, the convergent and discriminant validity of the PBE scale was established. Finally, this study showed that PBE predicts perceived employability, career success, and job performance. The PBE scale offers new opportunities to understand and measure career behaviors by considering individuals’ personal brand positioning. Personal branding has become an important career tactic for contemporary workers (for review, see Gorbatov, Khapova, & Lysova, 2018). To be successful in the competitive world of employment, individuals are pressured to adopt personal responsibility for their careers (Arthur, Khapova, & Richardson, 2017) and learn the craft of staying employable. An important factor for job and career success is standing out from the competition in terms of professional and personal qualities (Harris & Rae, 2011; Pagis & Ailon, 2017; Rangarajan, Gelb, & Vandaveer, 2017). By adopting such a consumer-oriented outlook toward one's professional image, individuals can proactively manage their job and career success (Gandini, 2016; Vallas & Cummins, 2015). Indeed, promoting the professional self to develop greater personal brand equity (PBE), or “the aggregation of all the attitudes and behavior patterns of the brand's stakeholders” (Bendisch, Larsen, & Trueman, 2013, p. 606), has become a career reality if not a career necessity (Gandini, 2016). Not proactively managing one's career may have deleterious effects, including lower employability and job performance (Crant, 2000; Hall, 2004; Seibert, Kraimer, & Crant, 2001).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترجمه این مقاله در 44 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 25 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 119,400 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله ارزش ویژه برند شخصی: توسعه و اعتباریابی مقیاس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + دو =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi