دانلود ترجمه مقاله آیا ارزش درک شده بیشتر از ارزش پول در خدمات کسب و کار حرفه ای می باشد؟
عنوان فارسی |
آیا ارزش درک شده بیشتر از ارزش پول در خدمات کسب و کار حرفه ای می باشد؟ |
عنوان انگلیسی |
Is perceived value more than value for money in professional business services? |
کلمات کلیدی : |
  ارزش درک شده؛ ارزش عملکردی؛ ارزش احساسی؛ ارزش اجتماعی؛ سرویس های تجاری حرفه ای |
درسهای مرتبط | بازاریابی صنعتی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 108 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. چارچوب مفهومی 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی و مفاهیم 6. نتیجه گیری و جهت گیری های تحقیقات آتی
نتیجه گیری و جهت گیری های تحقیقات آتی: این مقاله ماهیت چندبعدی ارزش درک شده مشتریان (CPV) در خدمات تجاری حرفه ای را بررسی کرده و سه بعد CPV را شناسایی کرده است: ارزش اجتماعی و احساسی و عملکردی، هم از نظر مفهومی و هم از نظر تجربی. ما ابعاد CPV را با پیشینه ارزش مبتنی بر سیگنالینگ (شهرت و اعتبار شرکت، و کیفیت ارتباطات) و رضایت و وفاداری در قالب خروجی های ارزش مرتبط ساخته ایم. مطالعات نشان می دهند که اعتبار درک شده شرکت و کیفیت رابطه روی همه ابعاد تاثیر گذار می باشد. شهرت درک شده شرکت تنها روی ارزش احساسی و عاطفی درک شده تاثیرگذار می باشد. علاوه بر این، رضایت مشتری تجاری نیز با ارزش اجتماعی و احساسی تشریح شده و رضایت، تاثیر آن روی وفاداری را تعدیل کرده است. با این حال، ارزش احساسی مستقیما روی وفاداری تاثیرگذار می باشد. در این مطالعه، ما روی وفاداری به عنوان خروجی مشتری متمرکز شده ایم. با این حال، خروجی های مشتری مانند تمایل به خرید مجدد و تبلیغات شفاهی نیز باید در آنالیزها بررسی شوند. این ساختارها می توانند در موضوعات رضایت و وفاداری به منظور درک بهتر نتایج نگرشی و رفتاری دخیل گردند. به طور خاص، جالب توجه است که ارزش احساسی و عاطفی به نظر نمی رسد که به روشی یکسان با ارزش های اجتماعی و عملکردی رفتار کند، و این موضوع مزبوط به ارتباط مستقیم آن با وفاداری و پیوند نامناسب با رضایت می باشد. این یافته ها باید در تحقیقات آتی بیشتر مورد بررسی قرار گیرند. از نظر CPV و پیشینه های آن، مفاهیم مرتبط با ارزش گذاری و همکاری (آریکا-استنروس و جاکولا، 2012، وارگو، ماگلیو و آکا، 2008) و ارزش ارتباط (اولاگا و اگرت، 2006) را نیز می توان مورد بررسی قرار داد. در سایه سیگنال های ارزشی، نقش دقیق شهرت شرکت باید ایجاد گردد زیرا یافته ها بر خلاف برخی از مطالعات و تحقیقات قبلی در این زمینه ها می باشند (به عنوان مثال، حسن و همکاران، 2008).
Conclusions and future research directions: This paper investigates a multidimensional nature of client's perceived value (CPV) in professional business services and identifies three CPV dimensions: functional, emotional and social value, both conceptually and empirically. We relate CPV dimensions to signaling-based value antecedents (corporate reputation, corporate credibility, and relationship quality), and to satisfaction and loyalty as value outcomes. Study shows that perceived corporate credibility and relationship quality impact all CPV dimensions. Perceived corporate reputation impacts only perceived emotional value. Furthermore, business customers' satisfaction is explained by functional and social value, and satisfaction mediates their effect on loyalty. Emotional value however impacts loyalty directly. In this study, we focused on satisfaction and loyalty as consumer outcomes. However, consumer outcomes such as word-of-mouth and repurchase intentions should also be included in the analysis. These constructs could be included, together with (or separately from) satisfaction and loyalty in order to better understand different attitudinal and behavioral outcomes. In particular, we find it interesting that emotional value seems not to behave in the same manner as functional and social value, in terms of its direct link with loyalty and insignificant link with satisfaction. This finding should be further examined and discussed in future research. In terms of CPV and its antecedents, complementarity of value cocreation (Aarikka-Stenroos & Jaakkola, 2012; Vargo, Maglio, & Akaka, 2008) and relationship value (e.g. Ulaga & Eggert, 2006) concepts could be examined. In light of value signals, precise role of corporate reputation should be established since our findings contrasts some previous studies (e.g. Hansen et al., 2008).
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 16 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.