دانلود ترجمه مقاله نقش ساختارهای سازمانی در موفقیت مدیریت کیفیت جامع (TQM)

عنوان فارسی

بررسی نقش ساختارهای سازمانی در موفقیت مدیریت کیفیت جامع (TQM) و کسب رضایت مشتری

عنوان انگلیسی

Importance of organizational structure for TQM success and customer satisfaction

کلمات کلیدی :

  مدیریت کیفیت جامع (TQM)؛ فاکتورهای موفقیت حیاتی؛ تعهد مدیریتی؛ خط مشی های کیفیت

درسهای مرتبط مدیریت کیفیت و بهره وری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 نشریه : Springer
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 55
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
قیمت دانلود ترجمه مقاله
74,400 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. مروری بر مقالات و فرضیات 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. نتیجه گیری و دلالت های صنعتی 6. کارهای آینده

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

مساله و هدف تحقیق: مسلما، افزایش رضایت مشتری یکی از اهداف اصلی TQM به شمار می آید، اما این امر بدان معناست که شرکت‌ ها بایستی وظایف خاصی را برای تحقق این هدف انجام دهند. همچنین لازم به ذکر است که کارهای تحقیقاتی متعددی برای مرتبط کردن CSF با مزایای مرتبط با آنها صورت گرفته است. به طور مثال، سینگ و همکاران [3] به این نتیجه رسیدند که مزایای TQM برای هر دو شرکت ها و مشتریان تا حد زیادی به جنبه هایی نظیر رهبری سازمانی، مدیریت منابع انسانی و روابط سازمان با مشتریان متکی است. همچنین در این رابطه، آنیل و ساتیش [21] یک SEM مرتبه دوم را ارائه نموده و TQM را با عملکرد سازمان مرتبط نمودند. به طوریکه CSF های اصلی از لحاظ منابع انسانی تعریف می شوند. همچنین آگوس و حسن [19]، یک SEM مرتبه دوم را ارائه کردند که در آن پیاده سازی TQM با مزایای عملیاتی و رضایت مشتری و مطالعه CSF نظیر روابط با تامین کنندگان، بهبود مداوم، معیارها و سیستم ها و معیارهای کیفیت مرتبط می باشد. همچنین اقبال و همکاران [14] عنوان می کنند که فرهنگ سازمانی با بهترین شیوه های تولید (یعنی تولید بهنگام و TQM) و شاخص های عملیاتی و مالی در ارتباط است. همچنین لازم به ذکر است که هم CSF در زمینه TQM شناسایی شده است و هم مزایای TQM کاملا مشخص شده است. با این وجود، رابطه بین سه CSF خاص - یعنی تعهد مدیریتی، بخش کیفیت و سیاست‌های کیفی و رضایت مشتری هنوز به طور صریح مشخص نشده است زیرا تحقیقات پیشین در خصوص TQM معمولاً عملکرد کلی TQM را در نظر می گیرند که در آن رضایت مشتری تنها یک متغیر دیگر قابل اندازه‌گیری می باشد. همچنین، با وجود اینکه نقش بخش کیفی به طور کامل بررسی نشده است، اما از نقش قابل ملاحظه ای در سیاست های کیفی شرکت برخوردار می باشد. همچنین برای بررسی محدودیت‌های موجود، پژوهش حاضر در پی تعیین رابطه مستقیم، غیر مستقیم و کل بین سه معیار CSF (تعهد مدیریتی، بخش کیفیت و سیاست‌های کیفیت) و رضایت مشتری بر اساس شواهد تجربی از افراد شاغل در صنعت است و این مشارکت اصلی در این تحقیق محسوب می شود، زیرا معیاری از وابستگی بین CSFها را در زمینه TQM و رضایت مشتری ارائه نموده و یک تحلیل حساسیت را بر اساس احتمالات شرطی ارائه می دهد که در درک احتمال وقوع برای چندین سناریو و شناسایی خطرات احتمالی به مدیران کمک می‌کند. لازم به ذکر است که یافته‌های این پژوهش با هدف پشتیبانی از مدیران و تصمیم‌گیرندگان در زمینه TQM به منظور شناسایی وظایف مهم در خصوص تضمین رضایت مشتری ارائه شده است. همچنین، این مطالعه به پنج بخش مقدمه، مروری بر مقالات، فرضیه ها، موضوعات و روش ها، یافته ها و نتیجه گیری طبقه بندی شده است.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Research problem and goal: Undoubtedly, one of the main goals of TQM is to increase Customer Satisfaction, but this implies that companies must perform a specific series of tasks to gain this benefit. Multiple research works have sought to associate CSFs to their corresponding benefits. For instance, Singh et al. [3] found that TQM benefits for both companies and customers highly depend on aspects such as organizational leadership, human resources management, and the organizations’ relationships with customers. Likewise, Anil and Satish [21] developed a second-order SEM that associates TQM with organization performance, where the main CSFs are described in terms of human resources. Agus and Hassan [19] also developed a second-order SEM where TQM implementation is related to operational benefits and Customer Satisfaction by studying CSF such as relationships with suppliers, continuous improvement, benchmarking, and quality systems and measures. In turn, Iqbal et al. [14] associates organizational culture with the best manufacturing practices (i.e. just in time and TQM) and operational and financial indices. As can be observed, both CSFs for TQM and TQM benefits are clearly identified; however, the relationship between three specific CSFs—i.e. Managerial Commitment, Quality Department, and Quality Policies—and Customer Satisfaction has not yet been clarified because previous research on TQM usually address overall TQM performance, where Customer Satisfaction is just one more variable to be measured. Moreover, the role of Quality Department has not been thoroughly studied, yet they play a crucial role in a company’s Quality Policies. To address such limitations, this research seeks to quantify the direct, indirect and total relationship between the three CSFs (Managerial Commitment, Quality Department, and Quality Policies) and Customer Satisfaction based on empirical evidence from practitioners experience in industry and that is the main contribution in this research, because provides a metric of dependence between those CSFs for TQM and Customer Satisfaction and reports a sensitivity analysis based on conditional probabilities that help managers to know the probability of occurrence for several scenarios and identify possible risks. Findings are intended to support managers and decision makers in TQM to identify crucial tasks to guarantee Customer Satisfaction. This paper is divided into five sections: introduction, literature review and hypotheses, materials and methods, findings, and conclusions.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 74,400 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله نقش ساختارهای سازمانی در موفقیت مدیریت کیفیت جامع (TQM)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + هفده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi