دانلود پروپوزال نقش عملکرد سازمانی در رسیدن به مزیت رقابتی

عنوان فارسی

مطالعه ای بر نقش عملکرد سازمانی در رسیدن به مزیت رقابتی در سازمانی های کوچک و متوسط (SMEs)

عنوان انگلیسی

A Study of the Role of Organizational Performance in Achieving Competitive Advantage in Small and Medium Enterprises (SMEs)

رشته مرتبط :

  مدیریت رفتار سازمانی؛ مدیریت کسب و کار

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1402
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
81,600 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

این پروپوزال با موضوع اثرات مزیت های رقابتی بر عملکرد شرکت، هدف اصلی اش بررسی عوامل سببی مزیت رقابتی است که بر عملکرد SME ها تاثیر می گذارد. مزیت رقابتی به عنوان یکی از اساسی ترین عناصر در راه اندازی یک کسب و کار در نظر گرفته می شود. بدون توسعه یا بکار گیری فنآوری ها و نوآوری های جدید، قطعاً برای سازمان، موفق بودن در درازمدت دشوار است. در واقع، موفقیت سازمانی عموماً از بکارگیری نوآوری ها، نشات می گیرد، چه از نظر محصولات، چه از نظر فرآیند اجرایی، خدمات، مدیریت یا بازاریابی، باشند. شرکت های نوآور، معمولاً از مفاهیم مدیریت جدید که در برگیرنده تغییر مشخصات یا رفتار برای پاسخ به محرک ها در زمینه جهانی سازی است، استفاده می کند، جایی که دانش و نوآوری، کلید خلق ارزش می باشند. علاوه بر آن، نوآوری نه تنها نقش معناداری در توسعه محصولات و خدمات برای برآورده کردن نیازهای مصرف کنندگان ایفا می کند، بلکه همچنین بقای سازمان در یک بازار خاص و حصول مزیت های رقابتی تحت شرایط بازار آزاد را تسهیل می کند. در کسب و کارها برای توسعه یافتن در کسب و کارهای واقعاً نوآور، مدیران اجرایی باید متعهد به ارتقا و پیاده سازی نوآوری ها باشند. کسب و کارهای بسیار نوآور، معمولاً دارای این مشخصات می باشند: رهبری، برنامه ریزی، اطلاعات، پرسنل، فرآیندها و نتایج.

این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای پروپوزال نویسی نیز در آن رعایت شده است. با توجه به اهمیت پروپوزال در دوره کارشناسی ارشد و با توجه به اینکه برخی از دانشجویان در نگارش استاندارد یک پروپوزال با موانعی روبرو می شوند بر آن شدیم تا پروپوزال های استانداردی را برای کمک به دانشجویان در این زمینه ارائه دهیم. مطالعه این محصول می تواند ابزار مناسبی برای یادگیری چارچوب های پروپوزال نویسی بوده و همچنین زمینه ساز ایده های پژوهشی مشابهی نیز برای دانشجویان گردد.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و نیز فایل مقاله بیس قرار داده شده است:

عملکرد مزیت رقابتی


نقد و بررسی‌ها

  1. یلدا شاهی زاده

    عالی بود

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 20 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi