دانلود پروپوزال مطالعه ای بر نقش هوش رقابتی در بهبود مزیت رقابتی شرکت ها

عنوان فارسی

مطالعه ای بر نقش هوش رقابتی در بهبود مزیت رقابتی شرکت ها (مطالعه موردی: شرکت های تولیدی در رشت)

عنوان انگلیسی

A Study on the Role of Competitive Intelligence in Improving the Competitive Advantage of Companies (Case Study: Manufacturing Companies in Rasht)

رشته مرتبط

  مدیریت کسب و کار

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1403
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
106,800 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

بر خلاف هوش ذهنی، شناختی و عاطفی، هوش رقابتی روی نظارت بر محیط رقابتی با هدف ارائه هوش قابل اقدام تمرکز دارد که یک لبه رقابتی را برای سازمان ایجاد خواهد کرد. هوش رقابتی، ابزار بسیار مهمی برای برنامه ریزی استراتژیک سازمان ها و فرآیند مدیریتی می باشد. فرآیند تشریح الگوهای استراتژی بازاریابی، در قالب پایه ای برای جمع آوری و پردازش اطلاعات، با تعاملات محیطی ارتباط دارند. از سوی دیگر، هوش رقابتی، داده ها و اطلاعات را با دیدگاهی بسیار وسیع جمع آوری کرده و امکان پیش بینی رویدادها در یک محیط رقابتی را برای شرکت ها فراهم می کند. این ابزار به شرکت ها کمک می کند تا اقدامات پیش فعالانه و واکنش پذیری نسبت به توسعه بازاری داشته و رقابت خود را در کنار بهبود تصمیمات راهبردی حفظ کنند که این موضوع منجر به یک مزیت رقابتی خوب برای شرکت می شود. مزیت رقابتی مشخص می کند که یک شرکت چگونه با هدف بهینه سازی سرمایه گذاری هایش وارد بازار شده و نتایج بهتری را برای اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود به دست آورد.

در این پروپوزال نیز به بررسی و تشریح تاثیر هوش رقابتی روی مزیت رقابتی یک شرکت پرداخته ایم. این پروپوزال برای پایان نامه ای تحت همین عنوان در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده است. در قسمت بیان مساله به شرح کاملی از موضوع پرداخته شده و متغیرهای مربوط به و متغیرهای مجهول و معلوم مساله مشخص شده اند. در ادامه به ضرورت انجام این تحقیق اشاره شده و شکاف های مطالعاتی موجود در این زمینه مشخص شده اند. مواد، روش ها و فرآیندهای تحقیقاتی احتمالی نیز در این قسمت ارائه گردیده اند. متغیرهای تحقیق در قالب یک مدل مفهومی بررسی شده و ابزارهای مورد نیاز برای جمع آوری داده ها از جامعه آماری و تحلیل آنها ارائه شده اند. مزیت رقابتی یکی از موضوعات پربحث در زمینه استراتژی شرکت ها بوده و مقالات زیادی در این زمینه منتشر شده اند که در نگارش این پروپوزال نیز به مرتبط ترین آنها ارجاع داده شده است. مطالعه این پروپوزال می تواند ایده های جدیدی را در ذهن مخاطب تداعی نماید، همچنین شما دانشجوی گرامی نیز با مطالعه آن می توانید آشنایی بیشتری با چارچوب های یک پروپوزال یافته و پروپوزال مناسبی را برای اهداف دانشگاهی خود آماده نمایید.

در ادامه نیز می توانید بخشی از این پروپوزال که در قالب فایل ورد (WORD) آماده شده و قابل ویرایش می باشد و نیز فایل مقاله بیس را مشاهده نمایید:

هوش رقابتی و مزیت رقابتی


دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پروپوزال مطالعه ای بر نقش هوش رقابتی در بهبود مزیت رقابتی شرکت ها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + ده =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi