دانلود پروپوزال ارتباط مسئولیت اجتماعی شرکت با عملکرد و اعتبار اجتماعی سازمان

عنوان فارسی

مطالعه ای بر ارتباط مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) با عملکرد و اعتبار اجتماعی سازمان (مطالعه موردی: صنایع فولاد)

عنوان انگلیسی

A Study of the Relationship between Corporate Social Responsibility (CSR) and Organizational Social Reputation and Performance (Case Study: Steel Industries)

رشته مرتبط

  مدیریت منابع انسانی؛ مدیریت رفتار سازمانی

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1403
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
94,800 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

امروزه، بعد از رکود و بحران های مالی که در دهه اول قرن 21 شاهد آن بود، شرکت های بسیاری بر کسب مجدد اعتماد تعداد زیادی از ذینفعان، تمرکز کردند. اکثر ذینفعان، بحران اعتماد را در سراسر جهان تجربه کرده بودند و این بویژه مربوط می شود به عدم اعتماد خریداران. این وضعیت عمدتاً بر نیکنامی شرکت که باید از نظر دارایی های ناملموس اما بسیار ارزشمند حمایت شود، منعکس می گردد. یکی از راهکارهای سریع برای حفاظت از اعتبار سازمان، حاکمیت شرکتی و همچنین مسائل مسئولیت اجتماعی می باشند. حاکمیت شرکتی، مفهوم گسترده ای است که در آن مسئولیت و گزارشگری شفاف دو اصل اصلی هستند. اینها در مفهوم مسئولیت اجتماعی که بر مسئولیت پذیری در مورد همه ذینفعان تاکید دارد و همچنین عملکرد مسئولانه شرکت را اعلام می کند، قرار می گیرند. به این دلیل است که در فرآیند تعریف اعتبار، نقطه آغازین، میزان مسئولیت شرکت در فرآیند تصمیم گیری است که بر گروهی از ذینفعان خاص تاثیر می گذارد، می باشد. برآورده کردن انتظارات ذینفعان مستقیماً در اعتبار شرکتی مشارکت دارد که آن را می توان با استفاده از مشخصه های مختلف، بیان نمود. اکثر پژوهشگران سراسر جهان، مفهوم مسئولیت اجتماعی شرکتی و شاخه های آن- عملکرد اجتماعی- را با متصل کردن آن به عملکرد مالی، ارزش افزوده، بازاریابی، مسائل روابط عمومی و غیره، مورد موشکافی قرار می دهند. اما، این مسئله، که به مدت طولانی مورد پژوهش های نظری و تجربی قرار گرفته است این است که آیا CSR بر اعتبار و عملکرد تاثیر دارد یا خیر؛ یعنی، آیا مفهوم عملکرد اجتماعی شرکتی به دلایل بهبود اعتبار شرکت در بازار پذیرفته می شود یا خیر و آیا اثرات مالی بیشتر را تضمین می کند یا خیر؛ یعنی، آیا یک اتصال مستقیم بین عملکرد اجتماعی شرکتی و اعتبار وجود دارد یا خیر و همچنین آیا یک همبستگی مثبت بین فعالیت های تجاری و مالی و نیکنامی وجود دارد یا خیر. نتایج پژوهش با هم تفاوت دارند و اکثر نتایج نشان می دهند که اعتبار نقشی کلیدی در CSR و رابطه عملکرد مالی دارد.

این پروپوزال به بررسی موشکافانه تر این موضوع پرداخته است. این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی نیز در آن رعایت شده اند. مطالعه این محصول می تواند ابزار ارزشمندی برای دانشجویان در راستای یادگیری این ساختارها باشد و همچنین امید می رود که این پژوهش، زمینه ساز ایده های پژوهشی جدیدی برای تحقیقات آینده در این زمینه گردد.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) انجام شده و در ادامه نیز بخشی از آن و نیز فایل مقاله بیس قرار داده شده است:

مسئولیت اجتماعی شرکت و اعتبار اجتماعی


دیدگاهها

  1. جابر

    خوب

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi