دانلود ترجمه مقاله تاثیر CRM مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) بر عملکرد سازمانی و مزیت رقابتی

عنوان فارسی

تاثیر CRM مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) بر عملکرد سازمانی و مزیت رقابتی: یک تحلیل تجربی در زمینه B2B

عنوان انگلیسی

The effect of AI-based CRM on organization performance and competitive advantage: An empirical analysis in the B2B context

کلمات کلیدی :

  AI-CRM؛ B2B؛ RBV؛ نظریه نهادی؛ عملکرد سازمانی؛ مزیت رقابتی

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2021 تعداد رفرنس مقاله : 145
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیشینه نظری، مدل مفهومی پیشنهادی، و توسعه فرضیات 3. روش تحقیق 4. تحلیل داده ها و نتایج 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

سازمان ها، عناصر فرهنگی-شناختی و نظارتی و همچنین هنجاری دارند که این عناصر بر کارکنان آنها تاثیر می گذارد. طبق تعریف، سازمان ها نمی توانند به یک وضعیت خالص و پایدار دست یابند و همیشه در فرآیندهای تغییر مختلف، هم تغییرات عمودی (incremental) و هم بنیادی (radical)، قرار می گیرند. حرکت از مدیریت رابطه «شرکت با شرکت» (B2B) سنتی به یک مدیریت ارتباط با مشتری مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی (AI-CRM)، یک تغییر تدریجی اما اساسی است. AI-CRM از سیستم های هوشمند برای خودکار سازی فعالیت های رابطه B2B بهره می گیرد، به نحوی که تصمیم به صورت خودکار و بدون مداخله انسانی گرفته شود. مدیریت رابطه در بخش B2B، یک فعالیت استراتژیک در یک سازمان محسوب می شود. حرکت از سیستم سنتی به سیستم AI-CRM جهت تسهیل فعالیت های مدیریت رابطه B2B یک تصمیم مهم است و پیاده سازی صحیح AI-CRM یک پارامتر موفقیت اساسی برای یک سازمان می باشد. این مطالعه، نظریه موسساتی و دیدگاه مبتنی بر منابع (RBV) را در مدیریت رابطه B2B ترکیب می کند تا درک شود AI-CRM چه تاثیری می تواند بر عملکرد شرکت هایی با اندازه، سن و نوع صنعت مختلف، بگذارد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Organizations have cultural-cognitive and regulative as well as normative elements that impact their employees. Organizations, by definition, cannot achieve a pure, stable state and always go through various change processes, both incremental and radical changes. Moving from legacy business-to-business (B2B) relationship management to an artificial intelligence-based customer relationship management (AI-CRM) is a gradual but paradigm change. AI-CRM leverages intelligent systems to automate the B2B relationship activities where the decision can be taken automatically without any human intervention. Relationship management in the B2B segment is considered a strategic activity of an organization. Moving from legacy to AI-CRM to facilitate B2B relationship management activities is an important decision, and proper implementation of AI-CRM is a critical success parameter for an organization. This study combines institutional theory and the resource-based view (RBV) in B2B relationship management to understand how AI-CRM could impact the firm's performance with varied firm size, firm age, and industry type.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله تاثیر CRM مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) بر عملکرد سازمانی و مزیت رقابتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi