دانلود ترجمه مقاله تاثیر CRM مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) بر عملکرد سازمانی و مزیت رقابتی
عنوان فارسی |
تاثیر CRM مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) بر عملکرد سازمانی و مزیت رقابتی: یک تحلیل تجربی در زمینه B2B |
عنوان انگلیسی |
The effect of AI-based CRM on organization performance and competitive advantage: An empirical analysis in the B2B context |
کلمات کلیدی : |
  AI-CRM؛ B2B؛ RBV؛ نظریه نهادی؛ عملکرد سازمانی؛ مزیت رقابتی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2021 | تعداد رفرنس مقاله : 145 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. پیشینه نظری، مدل مفهومی پیشنهادی، و توسعه فرضیات 3. روش تحقیق 4. تحلیل داده ها و نتایج 5. بحث و بررسی 6. نتیجه گیری
سازمان ها، عناصر فرهنگی-شناختی و نظارتی و همچنین هنجاری دارند که این عناصر بر کارکنان آنها تاثیر می گذارد. طبق تعریف، سازمان ها نمی توانند به یک وضعیت خالص و پایدار دست یابند و همیشه در فرآیندهای تغییر مختلف، هم تغییرات عمودی (incremental) و هم بنیادی (radical)، قرار می گیرند. حرکت از مدیریت رابطه «شرکت با شرکت» (B2B) سنتی به یک مدیریت ارتباط با مشتری مشتری مبتنی بر هوش مصنوعی (AI-CRM)، یک تغییر تدریجی اما اساسی است. AI-CRM از سیستم های هوشمند برای خودکار سازی فعالیت های رابطه B2B بهره می گیرد، به نحوی که تصمیم به صورت خودکار و بدون مداخله انسانی گرفته شود. مدیریت رابطه در بخش B2B، یک فعالیت استراتژیک در یک سازمان محسوب می شود. حرکت از سیستم سنتی به سیستم AI-CRM جهت تسهیل فعالیت های مدیریت رابطه B2B یک تصمیم مهم است و پیاده سازی صحیح AI-CRM یک پارامتر موفقیت اساسی برای یک سازمان می باشد. این مطالعه، نظریه موسساتی و دیدگاه مبتنی بر منابع (RBV) را در مدیریت رابطه B2B ترکیب می کند تا درک شود AI-CRM چه تاثیری می تواند بر عملکرد شرکت هایی با اندازه، سن و نوع صنعت مختلف، بگذارد.
Organizations have cultural-cognitive and regulative as well as normative elements that impact their employees. Organizations, by definition, cannot achieve a pure, stable state and always go through various change processes, both incremental and radical changes. Moving from legacy business-to-business (B2B) relationship management to an artificial intelligence-based customer relationship management (AI-CRM) is a gradual but paradigm change. AI-CRM leverages intelligent systems to automate the B2B relationship activities where the decision can be taken automatically without any human intervention. Relationship management in the B2B segment is considered a strategic activity of an organization. Moving from legacy to AI-CRM to facilitate B2B relationship management activities is an important decision, and proper implementation of AI-CRM is a critical success parameter for an organization. This study combines institutional theory and the resource-based view (RBV) in B2B relationship management to understand how AI-CRM could impact the firm's performance with varied firm size, firm age, and industry type.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.