دانلود ترجمه مقاله بهره برداری دو فاز برای شارژ هماهنگ خودروهای الکتریکی در محیط بازاری
عنوان فارسی |
بهره برداری دو فاز برای شارژ هماهنگ خودروهای الکتریکی در یک محیط بازاری: از دیدگاه تجمیع کنندگان خودروهای الکتریکی |
عنوان انگلیسی |
Two-phase operation for coordinated charging of electric vehicles in a market environment: From electric vehicle aggregators’ perspective |
کلمات کلیدی : |
  خودروهای الکتریکی؛ شارژ هماهنگ؛ مناقصه بهینه؛ بازارهای انرژی |
درسهای مرتبط | بازار برق |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2023 | تعداد رفرنس مقاله : 55 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. فرمولاسیون مساله شارژ EV هماهنگ در چارچوب های بازار 3. آماده سازی داده ها برای شبیه سازی 4. مطالعه موردی و نتایج عددی 5. نتیجه گیری و نکات
چکیده – افزایش نفوذ خودروهای الکتریکی (EV ها)، باعث چالش هایی برای بهره برداری از سیستم های قدرت موجود می شود که این بخاطر اتفاقی بودن فضایی و زمانی و دینامیک های شارژ EV می باشد. با اینکه تلاش های پژوهشی نظری بسیار زیادی برای مدیریت شارژ هماهنگ EV صورت گرفته است، اما پیاده سازی و اعتباریابی در زمینه یک مکانیزم بازار عملی در حضور تجمیع کننده های EV، نیاز به بهره برداری بیشتر دارند. این مطالعه، یک راهکار برنامه ریزی زمانی شارژ هماهنگ دو مرحله ای در محیط بازار انرژی را توسعه می دهد تا به صورت بهینه، بارهای شارژ EV برای رسیدن به حداکثر سود از جنبه تجمیع کننده های EV، برنامه ریزی شوند. در مرحله اول، تجمیع کننده های EV، برای انرژی در بازارهای روز بعد، قیمت پیشنهاد می دهند که این با ملاحظه دامنه گسترده ای از عدم قطعیت ها از بازارهای شارژ EV و بازار برق می باشد. در مرحله دوم، تجمیع کننده های EV، بارهای شارژ EV ها را به صورت بلادرنگ با استفاده از انرژی خریداری شده مدیریت می کنند. راهکار پیشنهادی با استفاده از بازار انرژی گوانگدونگ به عنوان یک مطالعه موردی از طریق آزمایش های شبیه سازی گسترده، پیاده سازی و ارزیابی شد. نتایج عددی تایید می کنند که روش پیشنهادی، می تواند انرژی مصرف شده عملی از EV ها را به نحوی برنامه ریزی کند که متناسب با قیمت پیشنهادی روز بعد برای انرژی نیز باشد. از این نظر، تقاضای شارژ EV ها را می توان با برنامه ریزی صحیح تامین کرد تا عملکرد شارژ هماهنگ EV ها در شبکه های قدرت، انجام شود.
پروپوزال مرتبط با این مقاله | دانلود پروپوزال مطالعه ای بر تاثیر شارژ خودروهای الکتریکی روی ترانسفورماتورهای توزیع |
The increasing penetration of electric vehicles (EVs) poses challenges to the operation of existing power systems owing to the spatial and temporal randomness and dynamics of EV charging. Although substantial theoretical research efforts have been made for EV coordinated charging management, the implementation and validation in the context of a practical market mechanism in the presence of EV aggregators require further exploitation. This study develops a two-phase coordinated charging scheduling solution in the energy market environment to optimally schedule EV charging loads for profit maximization from the perspective of EV aggregators. In the first phase, EV aggregators bid for energy in the day-ahead markets, considering a wide variety of uncertainties from EV charging and electricity markets. In the second phase, EV aggregators manage the charging loads of EVs in real time using purchased energy. The proposed solution was implemented and assessed using the Guangdong energy market as a case study through extensive simulation experiments. The numerical results confirm that the proposed method can enable the actual consumed energy from EVs to match the day-ahead bidding energy well. In this regard, the charging demand of EVs can be met with proper planning, to fulfill the coordinated charging operation of EVs in power grids.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.