عنوان فارسی |
مطالعه ای بر نقش ابزارهای تبلیغات آنلاین در بهبود رفتار خرید مصرف کننده: استراتژی ها و رویکردها |
عنوان انگلیسی |
A Study on the Role of Online Advertising Tools in Improving Consumer Purchasing Behavior: Strategies and Approaches |
رشته مرتبط |
  مدیریت بازاریابی |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.
بزرگترین محصولات یا خدمتات ارائه شده در جهان، پول تولید نمی کند مگر اینکه مصرف کننده بداند که آن محصول وجود دارد، به این دلیل است که تبلیغات بسیار مهم تلقی می شود. یک تبلیغ، یک نوع ارتباطات بازاریابی صوتی یا بصری است که از یک پیام مشخصاً حمایت مالی شده، غیرشخصی برای تبلیغ یا فروش یک محصول، خدمت یا ایده، استفاده می کند. تبلیغات آنلاین، جدیدترین و سریع الرشدترین ابزار تبلیغات در عصر مدرن است. این پروپوزال، تاثیر تبلیغ آنلاین بر رفتار مشتری را مورد مطالعه قرار داده و استراتژی های و راهکارهایی را در این زمینه ارائه داده است. این پژوهش به درک اهمیت تبلیغات آنلاین در رفتار خرید مصرف کننده کمک خواهد کرد.
تبلیغات آنلاین، که همچنین به بازاریابی آنلاین یا تبلیغات اینترنتی نیز معروف است، نوعی بازاریابی و تبلیغات است که از اینترنت برای ارسال پیام های بازاریابی تبلیغاتی به مصرف کنندگان استفاده می کند. اینترنت یک منبع نوظهور و همیشه در حال رشد است و هم از جنبه کاربردهایش و هم از نظر تعداد کاربران، یک رشد نمایی را تجربه می کند که این بخاطر مشخصات منحصربفرد خود یعنی انعطاف پذیری، تعامل پذیری و سفارشی سازی (یا شخصی سازی) می باشد. اینترنت به عنوان یک محیط و رسانه تبلیغ، انعطاف پذیر است و اینجا جایی است که خود را از تبلیغات سنتی جدا می کند. یک حالت بسیار انعطاف پذیر است که به مصرف کننده اجازه ایجاد تغییر در یک کمپین در زمان نیاز و الزام می دهد بدون اینکه هزینه بسیار زیادی تحمیل شود. این باعث می شود که اینترنت به جنبه مهمتری در کشوری مانند ایران تبدیل گردد، کشوری که در آن سناریوی تجاری بسیار پویا می باشد و هر روزه تغییر می کند. محیط و رسانه های بازاریابی آنلاین، به مصرف کننده امکان ایجاد تغییرات در صورت نیاز برای برآورده کردن جدیدترین تقاضاهای بازار را می دهد. تعداد کاربران اینترنتی سریعاً در جهان رو به افزایش است و اینترنت توسط مصرف کنندگانی از همه سنین و نوع، استفاده می شود. اینترنت به یکی از رسانه های عمده برای ارتباطات و سرگرمی تبدیل شده است و در واقع در فرآیند جایگزینی محصولات سرگرمی، تبلیغی و رسانه های آگاهی رسان می باشد. به همین صورت، انواع بازاریابی مانند تلویزیونی، رادیویی، روزنامه ای، مجلات و غیره، در حال منسوخ شدن هستند. امروزه اکثر شرکت ها و سازمان ها بر تکنیک های تبلیغات و بازاریابی دیجیتال اتکا می کنند تا فروش و درآمد کلی خود را بهبود بخشند. بازاریابی آنلاین، تاکنون ثابت کرده است که در مقایسه با دیگر شکل های تبلیغات و بازاریابی، موثرتر و کارآمدتر می باشد.
این پروپوزال نیز با تکیه بر بحث فوق، برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی نیز در آن رعایت گردیده است. مطالعه این محصول می تواند برای دانشجویانی که قصد آشنایی با این ساختارها را دارند، مفید باشد. همچنین مطالعه آن می تواند ایده های پژوهشی جدیدی را برای پژوهشگران و دانشجویان علاقه مند به این حوزه ایجاد نماید.
این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس مربوط به آن، قرار داده شده است:
ج –
خوب بود
روح اله فخیمی –
عالی بود