دانلود پروپوزال ارزیابی نقش قیمت گذاری انعطاف پذیر در بهبود رفتار خرید آنلاین

عنوان فارسی

ارزیابی نقش قیمت گذاری انعطاف پذیر در بهبود رفتار خرید آنلاین در میان مشتریان

عنوان انگلیسی

Evaluating the role of flexible pricing in improving online shopping behavior among customers

رشته مرتبط

  مدیریت بازاریابی

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1403
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
81,600 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

مصرف کننده امروزی، در مواجهه با تغییرات اقتصادی و فنآوری سریع، در مورد آنچه که دقیقاً می خواهند و لازم دارند، کنجکاوتر، آگاه تر و  آشناتر می شوند. همچنین این تغییرات بر نیازهای شرکت ها تاثیر می گذارد. به عقیده محققین، بازاریابی کسب و کار شما، مرتبط است با اینکه چگونه آنرا موقعیت یابی کنید تا نیازهای مشتریانتان را برآورده کند. همچنین پژوهشگران، بیان کرده اند که مدیر بازاریابی باید نیروهای رفتاری را سبک و سنگین کند و سپس عناصر بازاریابی را در مجموعه عناصر بررسی کند و همزمان بر منابعی که هنگام ساختن یک برنامه بازاریابی برای برآورده کردن نیازهای یک شرکت باید با آنها کار کند، تمرکز کند. برای اینکه بازاریابی بر یک تغییر، تاثیر بگذارد چه در ایجاد یک محصول جدید چه خلق یک برند جدید، عناصری وجود دارند که ثابت باقی می مانند و باید در مجموعه بازاریابی بکار گرفته شوند که به آنها «چهار P» گفته می شود. این چهار P عبارتند از محصول (product)، قیمت (price)، تبلیغات (promotion) و مکان (place). در این پروپوزال، بر قیمت و نقش قیمت گذاری انعطاف پذیر تاکید خواهد شد؛ بنابراین نیاز به استنباط و درک بیشتر در مورد معنی قیمت برای مشتریان و شرکت کنندگان، بیشتر احساس می شود. قیمت، مبلغی است که یک مشتری برای یک محصول می پردازد یا حاصلجمع مقادیری است که مشتریان به ازای مزایای داشتن یا استفاده از یک محصول یا خدمت، مبادله می کنند. قیمت برای افراد مختلف، معانی مختلفی دارد؛ برای وام دهندگان، COT یا خدمات طلب شده توسط بانکدار (وام دهندگان)، حق الزحمه برای بیمه گذار، پول بلیط برای شرکت حمل و نقل، پاداش افتخاری برای سخنران یا استاد مدعو و غیره می باشد. به عقیده پژوهشگران، اهمیت قیمت به عنوان یک محرک خرید، نقشی کلیدی در مدیریت قیمت دارد، زیرا نه تنها نحوه درک و ارزش یابی قیمت ها را تعیین می کند، بلکه همچنین بر تصمیمات خرید مصرف کننده تاثیر می گذارد. مطالعات، قیمت را به عنوان یک عامل مهم در تصمیم گیری برای خرید، بخصوص برای محصولات غالباً خریداری شده که بر انتخاب فروشگاه، محصول و برند تاثیر می گذارد، نشان داده اند.

این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و هدف این تحقیق نیز بررسی تاثیر قیمت گذاری انعطاف پذیر بر بهبود رفتار خرید مشتریان آنلاین می باشد. ساختارهای کلی پروپوزال نویسی در این محصول رعایت شده و در نتیجه می تواند ابزار مناسبی برای دانشجویان در راستای درک بهتر این ساختارها باشد. همچنین امید می رود که مطالعه این محصول، الهام بخش ایده های پژوهشی جدیدی برای دانشجویان و علاقه مندان به این زمینه مطالعاتی گردد.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) انجام شده و در ادامه نیز بخشی از آن و نیز فایل مقاله بیس قرار داده شده است:

رفتار خرید مشتریان آنلاین


دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پروپوزال ارزیابی نقش قیمت گذاری انعطاف پذیر در بهبود رفتار خرید آنلاین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 17 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi