دانلود پروپوزال ارزیابی اهمیت راه اندازی اتوماسیون اداری در بهبود تصمیمات مدیریتی

عنوان فارسی

ارزیابی اهمیت راه اندازی اتوماسیون اداری در بهبود تصمیمات مدیریتی (مطالعه موردی: مدیران استانداری در استان کرمانشاه)

عنوان انگلیسی

Evaluating the importance of implementation office automation in improving management decisions (Case study: Governorship managers in Kermanshah province)

رشته مرتبط :

  مدیریت رفتار سازمانی

درسهای مرتبط روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1402
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟

سفارش پاورپوینت این پروپوزال

قیمت دانلود :
88,800 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

سفارش پروپوزال
شرح موضوع

این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.

به بیان کلی می توان گفت که مدیریت و تصمیم گیری، دو موضوع به هم گره خورده هستند که مطمئنا روی کل سازمان تاثیر می گذارند و تصمیم گیری را می توان مهم ترین وظیفه ای دانست که بر گردن مدیران ارشد هر سازمان است. البته نباید آن را وظیفه ای ساده قلمداد کرد، چرا که کوچک ترین اشتباه در این تصمیمات می توان آینده چندین ساله یک سازمان را تحت شعاع قرار دهد و در بدترین مواقع نیز منجر به نابودی سازمان شود. با این چند جمله، با اهمیت بالای تصمیم گیری درست آشنا شدیم.

تصمیم گیری را نباید اتفاقی لحظه ای دانست که با توجه به شرایط همان لحظه رخ می دهد؛ بلکه این موضوع با تمامی خط مشی های سازمانی و پیشینه کلی سازمان در هم آمیخته شده است. مطمئنا مدیرانی که درک بهتری از این موضوع داشته باشند، تصمیمات بسیار مناسب تری را اتخاذ خواهند کرد. مطمئنا مدیرانی که مسائلی همچون اختلافات شخصی، منافع شخصی و … را در تصمیم گیری ها دخیل کنند، نباید انتظار افزایش بهره وری در سازمان داشته باشند.

یکی از شاخصه های اصلی که در این فرآیند موثر می باشد، همان اطلاعات و داده های دقیقی است که به دست رهبران می رسد. این اطلاعات توسط افرادی ارائه می گردد که نقش تصمیم ساز را دارند. این فرآیند را می توان با عنوان فرآیند جستجوگر نامید که طی آن، یک مدیر، نظرات افراد صاحب نظر در سازمان را شنیده و بررسی می کند و نهایتا از برآیند همه این موارد، تصمیم نهایی را اتخاذ می نماید.

این پروپوزال نیز به بررسی اهمیت پیاده سازی یک اتوماسیون اداری دقیق در بهبود فرآیندهای تصمیم گیری در سازمان پرداخته و در این راستا، یک مطالعه موردی در استانداری کرمانشاه انجام شده است. این پروپوزال می تواند برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت مناسب باشد و همچنین با توجه به اینکه ساختارهای استاندارد یک پروپوزال نیز در آن رعایت شده، می توان از آن برای آشنایی بیشتر با این ساختارها استفاده کرد. همچنین این پروپوزال می تواند برای مباحث مدیریت رسانه و سازمان نیز مفید باشد. مطالب جامع ارائه شده در این پژوهش، می تواند مسیرهای پژهشی جدیدی را پیش پای دانشجویان و پژوهشگران گرامی قرار دهد.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز تصویر بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس آن قرار داده شده است:

اتوماسیون اداری و بهبود تصمیم گیری


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پروپوزال ارزیابی اهمیت راه اندازی اتوماسیون اداری در بهبود تصمیمات مدیریتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 5 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi