عنوان فارسی |
ارزیابی نقش چارچوب های بازاریابی شبکه ای در بهبود فرآیند فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری (مطالعه موردی: بیمه پارسیان) |
عنوان انگلیسی |
Assessing the role of network marketing frameworks in improving the sales process of life and investment insurance (Case study: Parsian Insurance) |
رشته مرتبط |
  مدیریت بازاریابی؛ مدیریت بیمه |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.
در این پروپوزال به بررسی تاثیر استراتژی ها و رویکردهای بازاریابی شبکه ای بر افزایش میزان فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری پرداخته شده است و در این راستا یک مطالعه موردی نیز انجام گرفته شده است. در ادامه و در ابتدا به بررسی مختصری از مفهوم بازاریابی شبکه ای می پردازیم:
بازاریابی شبکه ای، یک مدل تجاری است که به فروش های نفر به نفر بوسیله نمایندگان مستقل، که اغلب از خانه خود کار می کنند، بستگی دارد. عملیات های بازاریابی شبکه ای معتبر بسیاری وجود دارند، اما تعدادی با عنوان شبکه های هرمی بدنام و متهم شده اند. شبکه های هرمی ممکن است تاکید کمتری بر فروش به مصرف کنندگان نسبت به استخدام فروشندگانی داشته باشند که ممکن است لازم باشد برای بسته های راه انداز گرانقیمت، به آنها بیعانه پرداخت شود.
بازاریابی شبکه ای به نام های مختلفی معروف است، شامل بازاریابی چندسطحی، بازاریابی سلولی، بازاریابی زیردستی، بازاریابی مستقیم با مصرف کننده، بازاریابی ارجاعی، یا فرانچیز تجاری در منزل. شرکت هایی که مدل بازاریابی شبکه ای را دنبال می کنند، اغلب کانال هایی از پرسنل فروش ایجاد می کنند – یعنی، فروشندگانی که ترغیب می شوند تا شبکه های پرسنل فروش خود را استخدام کنند. خلق کنندگان یک کانال (یا«بالاخط») جدید، از فروش خود و فروش های صورت گرفته توسط افراد درون کانال که ایجاد کرده اند («پایین خط»، کمیسیون دریافت می کنند. در عین حال، یک کانال جدید می تواند حتی کانال دیگری ایجاد کند، و این کار باعث بدست آمدن کمیسیون بیشتر برای افراد بالای کانال و همچنین وسط کانال می شود. بنابراین، سود پرسنل فروش به استخدام و همچنین فروش محصول بستگی دارد. آنهایی که زود آمده اند و در بالای کانال هستند، بیشترین درآمد را دارند.
تعدادی نام نامناسب و بدنامی برای بازاریابی شبکه ای داده شده است، بخصوص افرادی که چندین کانال دارند، که در نتیجه می تواند مشخصه طرح های هرمی را داشته باشد- یعنی، پرسنل فروش بالای کانال می توانند مقادیر قابل توجهی پول از کمیسیون کانالهای پایین دست خود، کسب کنند. افراد کانالهای پایین دست، درآمد بسیار کمتری کسب می کنند. شرکت با فروش کیت های استارتر گران قیمت به تازه استخدام های جدید، پول کسب می کند. جذابیت بازاریابی شبکه ای این است که فردی که انرژی بسیار زیاد و مهارتهای فروش خوب دارد، می تواند کسب و کار سودآوری با کمترین سرمایه گذاری ایجاد کند.
این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده است. ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی در این محصول رعایت شده اند و در نتیجه مطالعه این محصول می تواند ابزار مناسبی برای دانشجویان در راستای آشنایی بهتر با این ساختارها باشد. همچنین مطالعه این محصول می تواند بینش های جدیدی را برای دانشجویان در ارائه موضوعات تحقیقاتی مناسب ارائه دهد.
این پروپوزال در محیط ورد (WORD) انجام شده و در ادامه نیز بخشی از آن و نیز فایل مقاله بیس قرار داده شده است:
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.