عنوان فارسی |
ارزیابی تاثیر توانایی مذاکره مدیران تجاری بر افزایش فروش شرکت |
عنوان انگلیسی |
Evaluating the effect of negotiation ability of business managers on increasing the company's sales |
رشته مرتبط |
  مدیریت بازرگانی |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید. همچنین فایل پرسشنامه مربوط به این پروپوزال نیز داخل محصول قرار داده شده است.
این پروپوزال برای مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت آماده شده و در آن به بررسی تاثیر مهارت ها و قابلیت های مذاکره در مدیران بر بهبود و افزایش میزان فروش محصولات و خدمات شرکت ها پرداخته شده است. در این راستا، اهداف و فرضیاتی بیان شده و بر اساس آن نیز راهکار و روش تحقیق ارائه گردیده است. لازم به ذکر است که ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی از جمله بیان مساله، ضرورت، اهداف، فرضیات، پیشینه، روش تحقیق و … در این تحقیق، ارائه شده اند و دانشجویان می توانند به واسطه مطالعه این تحقیق و نمونه های دیگر، مهارت های پروپوزال نویسی خود را افزایش دهند. با توجه به اینکه در نگارش این تحقیق از منابع داخلی و خارجی استفاده شده و مسیرهای پژوهشی نیز در آن رعایت گردیده اند، باید عنوان نمود که می توان موضوعات جدیدی را نیز از آن استخراج نموده و در تحقیقات آینده مورد استفاده قرار داد.
موضوع اصلی مورد بحث در این تحقیق حول تاثیر توانایی مذاکره مدیران بر افزایش فروش شرکت می باشد و بررسی شده که آیا ارتباطی در این زمینه وجود دارد یا خیر. مطمئنا مدیرانی که دارای توانایی بیشتری در این زمینه باشند می توانند مشتریان را بیشتر قانع کرده و نتیجه خوبی از معامله با مشتریان، تامین کنندگان و همکاران و حتی رقبای خود به دست آورند. دنیای تجارت امروزی، دنیایی پر از شگفتی و تحول است. مدیرانی که تمایل به پیشرفت روزافزون کسب و کار خود داشته باشند باید به ابزارهای مختلفی همچون اطلاعات، دانش و مهارت ها مجهز شوند. یکی از مهمترین ابزارهایی که یک مدیر موفق می تواند داشته باشد، توانایی های ارتباطی مخصوصا در ارتباط با مشتریان می باشد. این موضوع به صورت دقیق تر و شفاف تر در این تحقیق مورد بررسی قرار گرفته شده است.
این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس مربوط به آن قرار داده شده است:
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.