عنوان فارسی |
ارائه مدل ارزش پیشنهادی کارفرما از نظر دانشجویان نخبه |
عنوان انگلیسی |
Presenting the employer's proposed value model from the point of view of elite students |
رشته مرتبط |
  مدیریت بازرگانی |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.
در دنیای امروزی، شاهد رقابتی تر شدن و غیرقابل پیش بینی شدن محیط کسب و کار هستیم. مطمئنا این موضوع باعث شده تا بحث به کارگیری منابع انسانی با استعداد، داغ تر شود. یکی از فاکتورهای دیگری که باعث ایجاد عدم قطعیت های زیادی در محیط کسب و کار بوده، موضوع بحران های اقتصادی است که در چند سال گذشته، گریبان گیر بسیاری از کشورهای جهان بوده است. در این بین، سازمان هایی که تمایل دارند تا در این محیط حضور داشته باشند، باید تاکید بیشتری روی جذب نیروی ماهر و با استعداد داشته باشند و در این بین تلاش کنند تا تعهد و وفاداری کارکنان را نیز افزایش دهند.
تاکید اصلی مباحث این پروپوزال روی مبحث برندینگ یا برندسازی کارفرما می باشد. برندینگ کارفرما، یک رویکرد جدید در جهت جذب نیروی با استعداد می باشد. این پروپوزال برای دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی آماده شده و ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی نیز در آن رعایت شده است. این ساختارها شامل مواردی همچون بیان مساله، اهمیت موضوع، اهداف، فرضیات، سوالات، روش تحقیق و … هستند. مطمئنا بهترین منبع برای یادگیری این ساختارها توسط دانشجویان، مطالعه نمونه پروپوزال های استاندارد می باشد. همچنین مطالعه این نمونه های آماده می تواند مسیرها و ایده های پژوهشی جدیدی را در اختیار دانشجویان و پژوهشگران قرار دهد.
این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس مربوط به آن قرار داده شده است:
«برند کارفرما»، برندسازی و بازاریابی تجربه کلی استخدام است و توصیف کننده نیکنامی و اعتبار کارفرما به عنوان یک محل کار و «گزارش ارزش کارکنان آنها» می باشد، برخلاف نیکنامی کلی تر «برند شرکت» و گزاره ارزش برای مشتریان. این اصطلاح اولین بار در اوایل دهه نود میلادی استفاده شد و از آن زمان به بعد، به میزان زیادی توسط جامعه جهانی مدیریت، بکار گرفته شد. پژوهشگران، برند کارفرما را به این صورت توصیف می کنند: وجهه و نیکنامی سازمان به عنوان یک «مکان عالی برای کار» در ذهن کارکنان فعلی و ذینفعان کلیدی در بازار بیرونی (متقاضیان اشتغال فعال و غیرفعال، مشتریان و دیگر ذینفعان کلیدی). بنابراین، هنر و علم برندسازی کارفرما با ابتکار عمل های جذب، تعامل و حفظ کارکنان جهت بهبود برند کارفرمای شرکت، سروکار دارد.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.