دانلود ترجمه مقاله فرصت های کسب و کاری بازاریابی چندسطحی: آنالیز بازده اقتصادی خالص

عنوان فارسی

فرصت های کسب و کاری بازاریابی چندسطحی: آنالیز بازده اقتصادی خالص و زیان اقتصادی اجتناب ناپذیر برای توزیع کنندگان

عنوان انگلیسی

Multi-Level Marketing Business Opportunities: Analyzing Net Economic Return and Avoidable Economic Loss to Distributors

کلمات کلیدی :

  بازاریابی چندسطحی (MLM)؛ فروش مستقیم؛ توزیع؛ زیاد اقتصادی؛ توزیع کنندگان

درسهای مرتبط مدیریت بازاریابی
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 51 نشریه : SSRN
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 29
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. کانال بازاریابی MLM 2. طرح های هرمی، تفسیر تست پیشنهادی، و حمایت از توزیع کننده به عنوان یک ریسک پذیر 3. یک مدل اصلاح شده 4. خلاصه، نتیجه گیری و جهت گیری هایی برای تحقیقات آتی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

این مقاله عملیات کانال های توزیع بازاریابی چندسطحی را با نگاهی به آنالیز بازدهی خالص اقتصادی (NER) و احتمال خسارات اقتصادی قابل اجتناب افراد از ملحق شدن به توزیع کنندگان بازاریابی چندسطحی را مورد آنالیز قرار می دهد. این آنالیز شامل مجموعه اطلاعاتی از مزایا و معایب احتمالی این شیوه از بازاریابی را از دیدگاه توزیع کننده و شرکت بازاریابی چندسطحی می باشد. با حمایت از توزیع کنندگان آینده نگر و ناگزیر، مساله ی مهم سیاسی در بسیاری موارد توسط کمیته تجارت فدرال آمریکا برعلیه شرکت هایی متهم به عملیات برنامه های هرمی غیرقانونی و یا توزیع کنندگان فعلی و آینده فریب خورده می باشد. بر همین اساس، این مطالعه تعریفی از احتمال خسارات اقتصادی قابل اجتناب را ارائه می دهد که مبتنی بر عناصر بازده خالص اقتصادی از حاصل از شرکت در این عملیات و محدودیت های اطلاعات قابل اجتناب و غیرقابل اجتناب در بخش هایی از توزیع کننده و شرکت می باشد. مدل مقاله امکان بررسی تصمیمات توزیع کنندگان در رابطه با پیوستن به این شیوه بازاریابی، رفتارهای کاری، درآمد و سودآوری بازاریابی چندسطحی را تحت این سناریوهای مختلف را فراهم آورده و اطلاعاتی در رابطه با این که چه هنگام و چگونه حسارات اقتصادی قابل اجتناب ممکن است رخ دهد، ارائه می دهد. این مقاله در ابتدا به بررسی تنها یکی از مقالات مدل سازی تحلیلی دانشگاهی دیگر در حال ارزیابی کانال توزیع بازاریابی چندسطحی می پردازد، اما فرضیه این مدل این است که یک معیار تهاجمی غیرضروری برای تمایز بین بازاریابی چندسطحی مشروع و طرح های هرمی غیرقانونی مشکوک وجود دارد. سپس تعریفی از توزیع کننده خسارات اقتصادی قابل اجتناب توسعه داده که ممکن است توسط مشارکت به عنوان توزیع کننده در شرکت بازاریابی چندسطحی ایجاد شود و در این مقاله مشخص می شود که خسارات اقتصادی قابل اجتناب زمانی رخ می دهد که شرکت بازاریابی چندسطحی یا یک حامی مالی دارای اطلاعات کافی مورد استفاده در ارزیابی کیفیت فرصت کسب و کار که باعث پیوستن به این شرکت ها می شود، نباشد و یا به صورت هدفمند این اطلاعات را پنهان کرده و به طور موثری آن را در کار خود مورد استفاده قرار ندهد، بنابراین این امر منجر به بروز مشکلاتی شده و باعث بازده خالص اقتصادی کمتری نسبت به فرصت هزینه شرکت در این عملیات می شود. بعدها یک ساختار مدل سازی اصلاح شده ارائه شد که فرصت های کسب و کار بازاریابی چندسطحی را مورد ارزیابی قرار می دهد. این مدل بر روی توزیع کنندگان غیرتجاری متمرکز است که احتمالا به میزان بیشتری در معرض خطر خسارات اقتصادی قابل اجتناب قرار دارند. آنالیز چندین مدل فرعی از ساختار مدل توسعه یافته در این زمینه، تفاوت های موجود بین اطلاعات نادرست یا ناقص و عدم آگاهی هدفمند از ماهیت فرصت کسب و کار بازاریابی چندسطحی را برای توزیع کنندگان آینده نگر را مشخص می کند. از جمله نتایج این مدل این است که به لحاظ اقتصادی منطقی برای ملحق شدن یک فرد به بازاریابی چندسطحی به عنوان یک توزیع کننده شخصی وجود دارد، که در این زمینه توزیع کنندگان دارای اطلاعات کامل از خسارات اقتصادی قابل اجتناب ناشی از پیوستن به این شرکت ها، صرفنظر از نوع شرکت رنج نخواهند برد و شرکت بازاریابی چندسطحی ممکن است به طور منطقی توزیع کنندگان با اطلاعات بالا و یا پایین را در یک استراتژی بازاریابی شرکت دهد و یا این که ممکن است توزیع کنندگان با اطلاعات بالا را در یک استراتژی جداگانه به کار بگیرد که منافع اقتصادی توزیع کنندگان با اطلاعات بالا نسبت به توزیع کنندگان با اطلاعات پایین بیشتر می باشد که این موضوع ناشی از کیفیت هدفمند فرصت کسب و کار این افراد در شرکت های بازاریابی می باشد. این مقاله نتایج پیامدهای مربوط به استراتژی های انتشار اطلاعات شرکت بازاریابی چندسطحی و معیار اصلاحی مربوط به ارزیابی عملیات بازاریابی هرمی احتمالی را مورد بررسی قرار می دهد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This paper analyzes the operation of multi-level marketing (MLM) distribution channels, with an eye toward analyzing Net Economic Return (NER), and the possibility of Avoidable Economic Losses (AEL), to individuals from joining as MLM distributors. The analysis takes account of possible ex ante and ex post information sets of distributor prospects and the MLM firm. Protecting prospective and incumbent distributors has been an issue of policy importance in the many cases brought by the FTC against firms accused of operating illegal pyramid schemes and/or misleading prospective and current distributors. Accordingly, the current work posits a definition of AEL that is based on both the elements of the NER from participating, and avoidable and unavoidable informational limitations on the parts of the distributor and the firm. The paper’s model allows investigation of distributors’ joining decisions, work behaviors, income, and MLM profitability under these various scenarios, and informs the question of when and whether an AEL can be argued to have occurred. The paper first examines one of the only other academic analytic modeling articles evaluating the MLM distribution channel and highlights an implicit, but crucial, assumption in this model that creates an unnecessarily aggressive criterion for distinguishing between a legitimate MLM and a suspected illegal pyramid scheme. It then develops a definition of distributor AEL that may be caused by participation as a distributor in an MLM enterprise, specifying that an AEL occurs when the MLM firm or an upline sponsor possesses information of use in evaluating the quality of the business opportunity that would cause prospects not to join the MLM, and purposefully conceals this information when it could have effectively revealed it to prospects, thus leading some to join who would otherwise not join, and resulting in their NER less than the opportunity cost of participating. An emended modeling structure is next presented, which examines MLM business opportunities when the implicit assumption of the prior article is relaxed. The model focuses on non-business-building distributors who are likely to be the most at risk to suffer an AEL. Analysis of several sub-models of the emended model structure provides a characterization of the difference between misapprehension or imperfect information (which need not imply an AEL) and purposeful misrepresentation of the nature of the MLM business opportunity to prospective distributors (which may, but does not always, imply an AEL). Among the results of the model are that it is economically rational for a person to join the MLM as a personal-consumption-only distributor; that distributors with full information do not suffer an AEL by joining an MLM, regardless of their type; that the MLM firm may reasonably target both low and high achieving distributors in a “pooling” strategy, or only high achievers in a “separating” strategy; that a pooling strategy generally grants high-achieving distributors economic rents relative to low-achievers but that an AEL does not universally accompany this difference; and that an AEL can – but may not always – result from purposeful over-stating of the quality of the business opportunity by the MLM firm. The paper concludes with implications for MLM firm information dissemination strategies and for emended criteria for assessment of possible pyramid scheme operation.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله فرصت های کسب و کاری بازاریابی چندسطحی: آنالیز بازده اقتصادی خالص”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 8 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi