دانلود ترجمه مقاله پیوند مصرف کنندگان ماتریالیسم با سیستم های تجاری
عنوان فارسی |
پیوند مصرف کنندگان ماتریالیسم با سیستم های اشتراک تجاری |
عنوان انگلیسی |
When do materialistic consumers join commercial sharing systems |
کلمات کلیدی : |
  اشتراک گذاری؛ ماتریالیسم (مادی گرایی)؛ منحصر به فردیت؛ مالکیت؛ دسترسی؛ اقتصاد اشتراکی |
درسهای مرتبط | مدیریت کسب و کار |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2016 | تعداد رفرنس مقاله : 59 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. پیشینه مفهومی 3. مطالعه ۱: اثر اصلی مادی گرایی 4. مطالعه ۲ : اثر تعدیلی تمایل به محصولات مصرف کننده منحصر به فرد 5. مطالعه ۳: تناسب محصول و نیاز و مالکیت 6. بحث کلی 7. پژوهش بیشتر 8. نتیجه گیری
پژوهش بیشتر: همانند تمام تحقیقات تجربی، این سه مطالعه دارای محدودیت هایی از دیدگاه مفهومی و روش شناختی هستند که بررسی های بیشتر را اقتضا می کند. از نظر مفهومی، مجموعه مطالعات از مقوله های مختلف و متنوعی برای افزایش اعتبار خارجی استفاده می کنند. علاوه بر تاثیر تناسب محصول و نیاز تمایز بین ارزش های تولید لذت گرایانه و سودمندگرایانه ممکن است یک تعدیل کننده مهم دیگر باشد. علاوه بر این، از آنجایی که مصرف کنندگان در ترجیحات خود، نگرش ها و دیگر معیارهای اجتماعی - اقتصادی بسیار ناهمگن هستند، تحقیقات بیشتری باید بررسی کنند که آیا چارچوب اشتراک گذاری پیشنهادی مختص بخش های خاص مصرف کننده است. احتمالا برخی از روابط چارچوب وابسته به فرهنگ هستند. به عنوان مثال، مادی گرایی ممکن است در جوامع فردیتی یا مذکر که تاکید ویژه ای بر روی فرد و نشان دادن وضعیت دارند، تاثیرگذار باشد. در فرهنگ جمع گرایانه، تاثیر تعدیل منحصر به فردیت ممکن است ضعیف تر باشد زیرا اعضای آنها وابستگی قوی تری به درون گروه نسبت به کشورهای فردیت گرا نشان می دهند. با این حال، الگوی مخالف نیز ممکن است. در جوامع جمع گرا، تمایل سرکوب شده برای کنار آمدن از گروه ممکن است تلاش برای منحصر به فرد بودن را افزایش دهد (نشان داده شده از طریق محصولات خاص) که نقش تعدیل کننده آن را تقویت می کند. این توضیحات دوطرفه باید در رویکرد متقابل فرهنگی مورد بررسی قرار گیرد. علاوه بر این، دلیلی وجود دارد که فرض کنیم تاثیر مثبت تمایل برای محصولات مصرف کننده منحصر به فرد می تواند با افزایش برجستگی لوگوی عرضه کننده سیستم های اشتراک گذاری تجاری (CSS) کاهش یابد. همانطور که این پژوهش در بالا استدلال کرد، مطالعه کیفی بارجی و اکچارت (۲۰۱۲) اولین نشانه این فرض را ارایه می دهد. از نظر روش شناسی، این سری مطالعات از تحلیل رگرسیون برای بررسی اثرات خالص متغیرهای مستقل بر متغیرهای وابسته استفاده می کند. همانطور که این روش آماری فرض می کند که رابطه متقارن بین متغیرها، بافت و پیچیدگی را کاهش می دهد، که می تواند منجر به پیش بینی غیر جامع شود، حتی اگر مدل مناسب باشد. برای حفظ پیچیدگی رابطه بین مادی گرایی، تمایل به محصولات مصرف کننده منحصر به فرد، و تمایل اشتراک گذاری، تحقیقات آینده می تواند از آزمون نامتقارن از طریق تحلیل مقایسه ای کیفی و استفاده از پروتکلی که وودساید (۲۰۱۳) پیشنهاد می کند، استفاده نماید. یک مساله خاص نشریه تحقیقات تجاری نشان می دهد که پتانسیل این روش برای غنی سازی نتایج قبلی از تحلیلهای رگرسیون خطی است (رويگ تيرنو، هارنگ، و ريبيرو-سوريانو، ۲۰۱۵).
Further research: As with all empirical research, the three studies have some limitations from a conceptual and methodological standpoint which call for further examinations. Conceptually, the series of studies applied different and very diverse product categories to increase external validity. In addition to the effect of the product-need-fit, the distinction between hedonic and utilitarian product values might be another important moderator. Additionally, since consumers are highly heterogeneous in their preferences, attitudes and other socio-economic criteria, more research should test whether the suggested sharing framework is specific to certain consumer segments. Presumably, some of the relationships of the framework are culture-dependent. For example, materialism might be more influential in individualistic or masculine societies which place particular emphasis on the individual and on demonstrating status, respectively. In collectivistic cultures, the moderating influence of uniqueness might be weaker because their members show stronger attachment to the in-group than in individualistic countries. However, the opposite pattern is also possible. In collectivistic societies, the suppressed wish to stand out from the group may enhance a striving for uniqueness (demonstrated through certain products) which, in turn, reinforces its moderating role. These ambivalent explanations should be examined in a cross-cultural approach. Additionally, there is reason to assume that the positive effect of the desire for unique consumer products could diminish with increasing salience of the CSS provider's logo. As this research argued above, Bardhi and Eckhardt's (2012) qualitative study gives a first indication for this assumption. Methodologically, this series of studies applies regression analysis to examine the net effects of the independent variables on the dependent variables. As this statistical method assumes a symmetric relationship between the variables, the method reduces context and complexity, which can lead to a non-exhaustive prediction, even if the model fit is good. In order to maintain the complexity of the relationship between materialism, desire for unique consumer products, and sharing willingness, future research could use asymmetric testing through qualitative comparative analysis and use the protocol that Woodside (2013) suggests. A special issue of the Journal of Business Research exemplifies the potential of this method to enrich previous conclusions from linear regression analyses (Roig-Tierno, Huarng, & Ribeiro-Soriano, 2015).
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 4 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.