عنوان فارسی |
مطالعه ای بر نقش بازاریابی در سامانه نوین بانکداری (مطالعه موردی: شعب بانک ملی در خرم آباد) |
عنوان انگلیسی |
A study on the role of marketing in the modern banking system (case study: Melli Bank branches in Khorramabad) |
رشته مرتبط |
  مدیریت بازاریابی |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال برای مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت تهیه شده و در آن به مطالعه ای بر نقش بازاریابی در سامانه نوین بانکداری پرداخته شده است و در این راستا، یک مطالعه موردی نیز در شعب بانک ملی خرم آباد انجام گردیده است. در دنیایی که سرعت، حرف اول را میزند، بانکداری الکترونیک به مثابه اسب بالداری است که ما را به آیندهای پرشتاب رهسپار میکند. امروزه دیگر صفهای طاقتفرسا و کاغذبازیهای خستهکننده خاطرهای بیش نیستند. با چند کلیک ساده، هر آنچه از خدمات بانکی نیاز دارید در دسترستان است.
اما این میدان، نبردی نوظهور است، میدانی که در آن رضایت مشتری کلید فتح قلعههای سودآوری است. بانکها، چه دولتی و چه خصوصی، در حال تلاشی نفسگیر برای ارائه خدمات باکیفیت و جلب توجه مشتریان هستند. گویی جنگی در سکوت برپا شده است، جنگی برای اینکه چه کسی پرچم پیشتازی را در این عرصه به اهتزاز درخواهد آورد.
این پروپوزال در قالب فایل ورد (WORD) قابل ویرایش و PDF تهیه شده و در ادامه نیز تصویر مربوط به یکی از صفحات آن قرار داده شده است:
قرن حاضر شاهد جهشی شگفتانگیز در تبادلات بانکی و افزایش سرعت و کیفیت خدمات بوده است. دیگر سرعت تراکنشها به چشم بر هم زدنی است و تنوع خدمات، هر سلیقهای را راضی میکند. اما در این میان، ارائه خدمات باکیفیت بالا به مثابه شمشیر دو لبه عمل میکند. از یک سو، رضایت و وفاداری مشتریان را به ارمغان میآورد و از سوی دیگر، کلید اصلی بقا و سودآوری در این میدان رقابتی است.
پس چه باید کرد؟
بانکهایی که در این نبرد نفسگیر، برتری خود را به اثبات برسانند، نه تنها سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص خواهند داد، بلکه نام خود را به عنوان پیشتازان عصر دیجیتال در تاریخ ثبت خواهند کرد. با به کارگیری ایدههای خلاقانه و تمرکز بر جلب رضایت مشتریان، میتوان در این نبرد نفسگیر به پیروزی رسید و پرچم پیشتازی را در عرصه بانکداری الکترونیک به اهتزاز درآورد.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.