عنوان فارسی |
ارزیابی نقش آمیخته بازاریابی در افزایش فروش محصولات لبنی (مطالعه موردی: شرکت پگاه فارس در شهر شیراز) |
عنوان انگلیسی |
Evaluating the role of marketing mix in increasing sales of dairy products (case study: Pegah Fars Company in Shiraz) |
رشته مرتبط |
  مدیریت بازاریابی |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال برای رشته مدیریت تهیه شده و در آن به ارزیابی نقش آمیخته بازاریابی در افزایش فروش محصولات لبنی شرکت پگاه فارس در شهر شیراز پرداخته شده است. ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی شامل بیان مساله، اهداف و ضرورت انجام تحقیق، بیان اهداف و فرضیات، پیشینه تحقیق، روش تحقیق و … در این پروپوزال رعایت گردیده اند و در نتیجه مطالعه این نمونه پروپوزال آماده می تواند ابزار مناسبی برای دانشجویان در راستای آشنایی بیشتر با روش های اصولی و استاندارد پروپوزال نویسی باشد.
درک عمیق از گرایشات خریدار برای شرکتها در جهت ارائه محصولات و خدمات مطابق با نیازها و خواستههای مشتریان و در نهایت کسب مزیت رقابتی، امری حیاتی است. گرایشات خریدار به تمایلات و رفتارهای ثابتی که افراد در هنگام تصمیمگیری برای خرید از خود نشان میدهند، اشاره دارد. این تمایلات تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله ویژگیهای فردی (مانند سن، جنسیت، شخصیت، سبک زندگی و ارزشها)، عوامل روانشناختی (مانند انگیزهها، ادراکها و باورها) و عوامل اجتماعی (مانند هنجارها، گروههای مرجع و فرهنگ) شکل میگیرند.
این پروپوزال در قالب فایل ورد (WORD) قابل ویرایش و PDF تهیه گردیده و در ادامه نیز تصویر مربوط به یکی از صفحات آن قرار داده شده است:
آمیخته بازاریابی (که به آن چهار پی یا 4P نیز گفته میشود) مجموعهای از ابزارهای قابل کنترلی است که شرکتها برای رسیدن به اهداف بازاریابی خود از آنها استفاده میکنند. این ابزارها شامل محصول، قیمت، مکان و ترفیع میشوند.
در ادامه به بررسی ارتباط بین ابعاد گرایش خریدار و هر یک از عناصر آمیخته بازاریابی میپردازیم:
محصول:
قیمت:
مکان:
ترویج:
با درک عمیق از گرایشات خریدار و ارتباط آن با عناصر آمیخته بازاریابی، شرکتها میتوانند استراتژیهای بازاریابی موثرتری را تدوین و اجرا کنند و در نهایت به رضایت مشتریان، وفاداری به برند و افزایش سهم بازار دست یابند. علاوه بر موارد فوق، توجه به نقش دادهها در درک گرایشات خریدار و بهینهسازی عناصر آمیخته بازاریابی نیز حائز اهمیت است. شرکتها با جمعآوری و تحلیل دادههای مربوط به رفتار مشتریان، میتوانند بینش های ارزشمندی را به دست آورند و از آنها برای ارائه تجارب شخصیسازیشده و مرتبط به هر مشتری استفاده کنند. در نهایت، انعطافپذیری و نوآوری نیز در دنیای رقابتی امروز از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکتها باید با ر
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.