عنوان فارسی |
مطالعه ای بر نقش آمیخته بازاریابی اجتماعی در بهبود تاثیر تبلیغات شهری (مطالعه موردی: شهرداری اصفهان) |
عنوان انگلیسی |
A Study on the Role of Social Marketing Mix in Improving the Effectiveness of Urban Advertising (Case Study: Isfahan Municipality) |
رشته مرتبط |
  مدیریت بازاریابی |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.
تفاوت بنیادین بین بازاریابی اجتماعی و کسب و کار، در رابطه با اهداف خدمات نیست. آمیخته بازاریابی را باید به مشارکت و سیاست افزود. بدون آن، پیام رسانی به عموم موثر نخواهد بود. در رابطه با پیام رسانی، جامعه هدف و بازاریابی اجتماعی عمومی به ارتباط عمومی نیاز دارند. هر دو مفهوم را می توان به دو روش ملاحظه کرد: ارتباط عمومی با منافع عمومی و مشارکت عمومی. هر دو ارتباط عمومی سعی در بیان نیازهای جامعه و مشارکت جامعه دارند. هر دو جدایی ناپذیر بوده و بر همدیگر تاثیرگذارند. مشکلات حاصل عبارتند از اینکه چرا ایده تغییر رفتار مردم موفقیت کمتری دارد؟ درحالیکه هزینه های وارده بر دولت بعنوان خدمات عمومی قابل توجه است، بلکه هر سال در حال افزایش می باشد. یکی از ایده ها، شکست سازمان در زمینه اجرای ارتباطات عمومی یا ایده عدم همسویی سازمان با نیازهای جامعه می باشد. این شرایط براساس این حقیقت تایید می شوند که خدمات عمومی مقامات دولتی، امروزه چندین ضعف دارد و نمی توانند کیفیت مورد انتظار جامعه را برآورد سازند. وجود شکایات عمومی از طریق رسانه های جمعی یا مستقیم به ارائه کنندگان خدمات، موید این مطلب بوده و به تصویر نامطلوب مقامات دولتی منجر می شود. درحالیکه مشکل اصلی، این است که پیام دولت به عموم مردم نمی رسد. با فرض اینکه عملکرد اصلی دولت، ارائه خدمات اجتماعی باشد، دولت نیازمند تداوم کار خود جهت بهبود کیفیت خدمات است. اطمینان از پیام رسانی به هدف اصلی، نیازمند توسعه ارتباط یکپارچه بازاریابی می باشد که روش مشاهده کل فرایند بازاریابی از دیدگاه گیرنده است. کانالهای ارتباطی متعدد باید پیام شفاف، سازگار و جالبی از سازمان و محصولات آن ارائه دهند. ارتباطات بازاریابی باعث حفظ مولفه رفتار مشتریان همچون دیدگاه، اعتماد و توجه به محصول ویژه می شوند.
این پروپوزال نیز با تاکید بر این موضوع، به بررسی نقش آمیخته بازاریابی اجتماعی در بهبود تاثیر تبلیغات شهری پرداخته و در این راستا، یک مطالعه موردی نیز انجام شده است. این پروپوزال برای مقطع کارشناسی ارشد و مبحث مدیریت بازاریابی آماده شده و ساختارهای کلی یک پروپوزال استاندارد نیز در آن رعایت گردیده است. هدف از ارائه این پروپوزال نیز آشنایی دانشجویان با کلیت یک پروپوزال بوده و امید است تا مطالعه این محصول منجر به شکل گیری ایده های پژوهشی جدیدی برای تحقیقات آتی در این زمینه مطالعاتی گردد.
این پروپوزال در محیط ورد (WORD) انجام شده و در ادامه نیز بخشی از آن و نیز فایل مقاله بیس قرار داده شده است:
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.