دانلود ترجمه مقاله اتخاذ تصمیمات بازاریابی در محیط های بازاریابی مدرن
عنوان فارسی |
اتخاذ تصمیمات بازاریابی در محیط های بازاریابی مدرن |
عنوان انگلیسی |
The making of marketing decisions in modern marketing environments |
کلمات کلیدی : |
  تصمیم گیری؛ مدیریتی؛ محیط های بازاریابی مدرن؛ شناخت وضعیتی؛ تصمیم گیری ماهیتی |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2023 | تعداد رفرنس مقاله : 58 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. چارچوب مرجع 3. روش تحقیق 4. یافته ها و تحلیل 5. بحث در مورد یافته ها و مشارکت ها 6. نتیجه گیری
چکیده – در حال حاضر بازاریابی بخاطر مسائل محیطی و پیشرفت ها در فنآوریهای بازاریابی، تحت تحول عمده ای قرار گرفته است. این تحول، دلالت هایی برای تصمیم گیری بازاریابی دارد. با این حال، پژوهش های انجام شده در مورد نحوه کاوش محیط های بازاریابی مدرن، ماهیت پیچیده، بسیار متغیر و شدیداً نیازمند به داده توسط مدیران بازاریابی، محدود می باشند. این مطالعه با تحلیل کیفی فرآیندهای تصمیم گیری مدیران بازاریابی در 15 شرکت، سعی در پر کردن این خلاء دارد. با استفاده از رویکرد تصمیم گیری ماهیتی و جنبه وضعیتی در مورد شناخت و اقدام به عنوان جنبه های نظری، سه مشخصه کلیدی تصمیم گیری در محیط های بازاریابی مدرن (یعنی، چابکی، اختراع گرا بودن و انعطاف پذیر بودن) را شناسایی می کنیم. یافته های ما بینش های زمینه سازی شده تجربی در مورد فرآیندهای شناختی و رفتاری دخیل در تصمیم گیری بازاریابی را ارائه می دهد و در درک عمیق تر کاوش (و پاسخ به) چالش های محیطهای بازاریابی مدرن توسط مدیران مشارکت می کند.
Currently, marketing is undergoing a major shift driven by environmental disruptions and advances in marketing technologies. This shift has implications for marketing decision-making. However, research on how marketing managers navigate modern marketing environments’ complex, volatile, and data-intensive nature is limited. This study addresses this gap by qualitatively analyzing marketing managers’ decision-making processes in 15 companies. Using the naturalistic decision-making approach and the situative perspective on cognition and action as theoretical lenses, we identify three key characteristics of decision-making in modern marketing environments—namely, agility, inventiveness, and reflexiveness. Our findings provide empirically grounded insights into the cognitive and behavioral processes involved in marketing decision-making and contribute to a deeper understanding of how managers navigate—and respond to—modern marketing environments’ challenges.
ترجمه این مقاله در 34 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 27 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.