دانلود ترجمه مقاله مدیریت روابط بین شرکت های گردشگری و تامین کننده های آنها
عنوان فارسی |
مدیریت روابط بین شرکت های گردشگری و تامین کننده های آنها: رویکردی فراتر از متغیرهای کلاسیک |
عنوان انگلیسی |
Managing relationships between tourism companies and their suppliers: An approach beyond classical variables |
کلمات کلیدی : |
  رضایت؛ اعتماد؛ تعهد؛ خلق ارزش کمکی |
درسهای مرتبط | مدیریت گردشگری و جهانگردی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2023 | تعداد رفرنس مقاله : 70 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. مروری بر مقالات و پیشنهاد مدل 3. روش تحقیق 4. نتایج 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری 6. محدودیت ها و تحقیقات آتی
چکیده – این مقاله به مطالعه پیش آیندها و پس آیندهای رضایت یک شرکت از تامین کننده اصلی خود براساس متغیرهای مختلف خاطر نشان شده در مجموعه مقالات، می پردازد. مخصوصاً اینکه، هدف این مطالعه، تحلیل تاثیر اعتماد، تعهد و هزینه های تغییر تامین کننده بر رضایت و همچنین اثر این رضایت بر خلق ارزش مشارکتی، پیوستگی رابطه و هماهنگی فنآوری اطلاعات و ارتباطات، می باشد. برای رسیدن به این مقصود، یک مدل معادله ساختاری با یک نمونه از 256 آژانش گردشگری، برآورد شد. نتایج تایید کردند که روابط پیشنهادی، توجیه کننده فرآیند رضایت هستند. اعتقاد شرکت گردشگری به تامین کننده اصلی اش، پیش آیند اصلی رضایت از رابطه است. رضایت شرکت گردشگری از تامین کننده اش در خلق ارزش مشارکتی سهیم است و هماهنگی فنآوری اطلاعات و ارتباطات را بهبود می بخشد. دلالت های نظری جالب در مورد مدیریت روابط بین شرکت ها نیز ارائه می شوند.
پایان نامه مرتبط با این مقاله | دانلود پایان نامه نقش ذینفعان در توسعه گردشگری پایدار |
This paper addresses the study of the antecedents and consequences of satisfaction of a company with its main supplier from different variables highlighted in the literature. Specifically, the objective is to analyse the effect of trust, commitment and switching costs on satisfaction, as well as the effect of this satisfaction on co-creation of value, continuity of the relationship and Information and Communication Technology coordination. To achieve this goal, a structural equation model was estimated with a sample of 256 tourist agencies. The results confirm the proposed relationships to explain the satisfaction process. The trust of the tourism company with its main supplier is the main antecedent of satisfaction with the relationship. The satisfaction of the tourism company with its supplier contributes to the co-creation of value and improves Information and Communication Technology coordination. Interesting theoretical implications and for management of relationships between companies are shown.
ترجمه این مقاله در 17 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 9 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.