دانلود ترجمه مقاله تاثیرات منابع انسانی، رضایت مشتری و عملکرد سازمانی بر زنجیره تامین گردشگری

عنوان فارسی

تاثیرات مدیریت منابع انسانی، رضایت مشتری و عملکرد سازمانی بر مدیریت زنجیره تامین در صنعت گردشگری

عنوان انگلیسی

The effects of human resource management, customer satisfaction, organizational performance on tourism supply chain management

کلمات کلیدی :

  مدیریت منابع انسانی؛ رضایت مشتری؛ عملکرد سازمانی؛ مدیریت زنجیره تامین؛ زنجیره تامین گردشگری

درسهای مرتبط مدیریت گردشگری؛ مدیریت منابع انسانی؛ مدیریت زنجیره تامین
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 نشریه : Growing Science
سال انتشار : 2021 تعداد رفرنس مقاله : 32
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
قیمت دانلود ترجمه مقاله
74,400 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. بررسی منابع 3. روش 4. نتایج 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – هدف از این پژوهش بررسی ارتباط بین مدیریت منابع انسانی و مدیریت زنجیره تامین گردشگری و همچنین اثرات منابع انسانی و زنجیره تامین گردشگری بر رضایت مشتری و عملکرد عملیاتی است. در این مطالعه 297 نمونه زنده بعد از غربالگری نمونه یافت شد. الگوریتم حداقل مربعات جزئی (PLS) برای پردازش داده مورد استفاده قرار گرفت. یافته های این مطالعه بیانگر ارتباط بین منابع انسانی و مدیریت زنجیره تامین در کسب و کار گردشگری است. علاوه بر این، این مطالعه نشان داد که عدم قطعیت مدیریت منابع انسانی بر عملکرد سازمانی تاثیرگذار است. مقدمه: ادغام فرایندهای تجاری مهم از عرضه کنندگان برای ارائه محصولات، خدمات و اطلاعات با ارزش افزوده به کاربران نهایی به عنوان مدیریت زنجیره تامین شناخته می شود (کرماک، 2011). در نتیجه، مدیریت زنجیره تامین دارای یک مولفه انسانی مهم بوده که ارتباطات و همکاری میان همه طرفین درگیر در زنجیره تامین را ارتقاء می بخشد (پاور، 2005). منابع انسانی و مدیریت زنجیره تامین عموما به عنوان موضوعات متفاوت مطالعه در نظر گرفته می شود، حتی اگر این موضوعات در اکثر موقعیت های شرکت به طور دقیق در هم تنیده باشند (گارانسا، 2008). در واقع، تایلور و همکاران (2010) مدیریت منابع انسانی را به عنوان یک موضوع تحقیقاتی جدید در ارتباط با حوزه فعالیت ارائه کردند. سیستم مدیریت منابع انسانی موثر برای ایجاد یک زنجیره تامین، افزایش رضایت مشتری و بهبود عملکرد عملیاتی سازمان ضروری است (گاناسکران، 2004). زنجیره تامین گردشگری شبکه ای از سازمان ها و کسب و کارهای مختلف بوده که یک یا چند مولفه از محصولات / خدمات گردشگری مانند خطوط هوایی و خدمات اقامتی را برای توزیع و بازاریابی محصولات و خدمات گردشگری نهایی تامین کرده و شامل سطوح متعدد، صنایع و مشارکت کسب و کارها در هر دو بخش دولتی و خصوصی است (زانگ و همکاران، 2009).

نمونه متن انگلیسی مقاله

The goal of this research is to investigate the relationship between human resource management and tourism supply chain management, as well as the effects of human resource and tourism supply chain on customer satisfaction and operation performance. The research was carried out in Vietnam at several tourist destinations. The study found 297 viable samples after screening the sample. A Partial Least Squares (PLS) algorithm was used to process the data. The study's findings revealed a link between human resources and supply chain management in the tourism business. Furthermore, the study discovered that human resource management uncertainty had an impact on organizational performance. Introduction: The integration of important business processes from suppliers to deliver value-added products, services, and information to end-users is known as supply chain management (Krmac, 2011). As a result, supply chain management has an important human component that promotes communication and cooperation among all parties involved in the supply chain (Power, 2005). Human resources and supply chain management are generally viewed as different topics of study, even though they are “intimately interwoven” in most company situations (Garanca, 2008). In fact, Taylor et al. (2010) presented human resource management as a new research topic in relation to the realm of activity. An effective human resource system is essential for establishing a supply chain, increasing customer happiness, and improving operational performance (Gunasekaran, 2004). A tourism supply chain is a network of different organizations and businesses that supply one or more components of tourism products/services, such as airline and lodging services, for the distribution and marketing of final tourism products and services in a tourist destination, and it involves multiple levels, industries, and participating businesses in both the public and private sectors (Zhang et al., 2009).

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 74,400 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله تاثیرات منابع انسانی، رضایت مشتری و عملکرد سازمانی بر زنجیره تامین گردشگری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi