دانلود ترجمه مقاله مرور سیستماتیک مقالات در مورد بازاریابی شبکه ای
عنوان فارسی |
مرور سیستماتیک مقالات در مورد بازاریابی شبکه ای: چه می دانیم و به کجا باید برویم؟ |
عنوان انگلیسی |
A systematic literature review on network marketing: What do we know and where should we be heading? |
کلمات کلیدی : |
  تحلیل واژه سنجی؛ بازاریابی شبکه ای؛ مرور سیستماتیک مقالات؛ چارچوب TCCM |
درسهای مرتبط | مدیریت بازاریابی |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 22 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2023 | تعداد رفرنس مقاله : 134 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. روش تحقیق 3. یافته ها و بحث و بررسی 4. متغیرهای غالباً بحث شده 5. نتایج تحلیل واژه سنجی 6. توصیه هایی برای پژوهش های آتی 7. دلالت های آکادمیک و عملی 8. محدودیت ها و نتیجه گیری
چکیده – هدف این مطالعه، بررسی مجموعه مقالات موجود در مورد بازاریابی شبکه ای و پیشنهاد توصیه هایی جهت پیشبرد این حیطه پژوهشی می باشد. یافته های کلیدی نشان می دهند که نظریه شناختی اجتماعی و نظریه گراف، نظریه های غالباً مورد استفاده در اکثریت پژوهش ها در این حیطه، در ایالات متحده انجام شده اند. یک روش کیفی یا یک رویکرد مفهومی عمدتاً برای پژوهش های بازاریابی شبکه ای استفاده شده اند. پیشآیندها، میانجیگرها و پسآیندهای غالباً گزارش شده در مورد بازاریابی شبکه ای شامل ویژگی های سطح کشوری، سازمانی و فردی می باشند. تحلیل واِژه سنجی نشان می دهد که مضمون های کلیدی پژوهش بازاریابی شبکه ای، فرمت هایی از بازاریابی شبکه ای و مشخصات آنها، هنجارهای عضویت و پیامدهای بازاریابی شبکه ای می باشند. از لحاظ نظری، این مرور ادبی نظام مند (SLR)، مجموعه مقالات بازاریابی شبکه ای را از جنبه های گوناگون مورد بررسی قرار می دهد و یک چارچوب مفهومی را پیشنهاد می دهد. علاوه بر آن، این مقاله، در پیشبرد حیطه بازاریابی شبکه ای با پیشنهاد توصیه های پژوهشی در آینده از نظر زمینه های نظری، مشخصات و روش ها، مشارکت می کند. همچنین SLR ما استراتژی های عملی برای دستیابی به پیامدهای موثر برای کسب و کار بازاریابی شبکه ای را توصیه می کند.
This study aims to synthesize the extant network marketing research and propose directions to advance this research domain. The key findings show that social cognitive theory and graph theory are the prominently used theories with the majority of research in this domain being conducted in the US. A qualitative method or a conceptual approach has been used mainly for network marketing research. The frequently reported antecedents, mediators, and consequences of network marketing include country-level, organizational, and individual attributes. Lexicometric analysis shows that the key themes of network marketing research are formats of network marketing and their characteristics, membership norms, and outcomes of network marketing. Theoretically, this systematic literature review (SLR) synthesizes the network marketing literature from multifarious perspectives and proposes a conceptual framework. Further, it contributes to advancing the network marketing domain by proposing future research directions in terms of theoretical underpinnings, characteristics, contexts, and methods. Our SLR also suggests pragmatic strategies to achieve effective outcomes for network marketing business.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.