عنوان فارسی |
بررسی رهبری و ضرورت کارآفرینی شرکتی |
عنوان انگلیسی |
Leadership and The importance of Corporate Entrepreneurship |
رشته مرتبط |
  مدیریت کارآفرینی |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
پایان نامه این پروپوزال | دانلود پایان نامه رهبری و اهمیت کارآفرینی شرکتی |
این پروپوزال برای رشته مدیریت تهیه شده و در آن به بررسی موضوع رهبری و اهمیت کارآفرینی شرکتی پرداخته شده است. ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی شامل بیان مساله، بیان اهداف و سوالات، تعاریف متغیرها، پیشینه تحقیق، مدل مفهومی، روش تحقیق و … در این پروپوزال رعایت گردیده اند و مطالعه آن می تواند ابزار مفیدی برای دانشجویان در راستای آشنایی بیشتر با روش صحیح پروپوزال نویسی باشد؛ همچنین با توجه به مسیرهای پژوهشی مشخص شده در این تحقیق می توان موضوعات جدیدی را برای تحقیقات آینده یافت.
رهبری کارآفرینانه به عنوان عامل مهمی ظهور یافته که می تواند نوآوری شرکتی را در شرکت های کوچک و متوسط افزایش دهد. رهبران کارآفرین فرهنگی را ایجاد می کنند که برای نوآوری، آزمایش و ریسک پذیری ارزش قائل بوده و به این موارد پاداش می دهند. این نوع رهبری می تواند شرکت های کوچک و متوسط را به سمت خلق ایده ها و فرصت های جدید، آزمایش محصولات و خدمات جدید و استفاده از منابع و قابلیت های موجود برای تقویت نوآوری سوق دهند.
این پروپوزال در قالب فایل ورد (WORD) قابل ویرایش و PDF تهیه شده و در ادامه نیز تصویر مربوط به یکی از صفحات آن قرار داده شده است:
در دنیای شرکت ها نیز معمولا مشخص شده که کارآفرینی شرکتی به عنوان سنگ بنای مهمی برای بهبود خروجی نوآورانه ضروری است و بنابراین، امکان گسترش سهم بازار و رشد مالی برای شرکت را فراهم می سازد. این مساله به طور گسترده توسط تحقیقات صورت گرفته طی سال ها به اثبات رسیده، اما ثابت شده که این نوع تحقیقات تاحدی به دلیل در نظر نگرفتن کامل افراد و سبک رهبری فردی آن ها همراه با پیامدهایی که این مساله بر خروجی نوآورانه شرکت ها دارد، ناقص است.
اگرچه به طور گسترده ای تحقیقات در زمینه های مربوط به کارآفرینی شرکتی و نحوه اهمیت آن برای رشد یک شرکت صورت گرفته، اما اطلاعات زیادی در رابطه با نحوه کار شرکت ها در زمینه اجرای کارآفرینی شرکتی وجود ندارد. به طور گسترده مشخص نیست که شرکت ها چگونه به کارآفرینی شرکتی توجه می کنند و به چه روشی سعی در دستیابی به فرهنگ نوآورانه بهتر در سازمان با در نظر گرفتن نقاط ضعف، نقاط قوت و شخصیت افراد دارند.
کارآفرینی شرکتی (CE) برای توسعه هر شرکتی با هدف افزایش موفقیت، سهم بازار و سودآوری ضروری است. کارآفرینی شرکتی دارای سه مولفه مرتبط متشکل از نوآوری محصول، کنشگرا بودن و ریسک پذیری است. سایر عناصر کلیدی کارآفرینی شرکتی و گرایش کارآفرینانه شامل خودمختاری و پرخاشگری رقابتی است. مساله بسیار مهم در سازمان ها برای پیشبرد نوآوری، خودمختاری است، چون این مساله منجر به ایجاد حس آزادی برای خلاقیت کارکنان شده و بنابراین به این طریق می توانند ایده های خود را قابل اجراء سازند. دانشگاهیان از مدت ها قبل و طی سال ها تحقیق به این نتیجه رسیدند که کارآفرینی شرکتی مسیری قانونی برای افزایش عملکرد سازمانی جمعی است. این محققان بیشتر توضیح دادند که به طور گسترده ای مشخص شده که مدیران نقش مهمی در مسیر کارآفرینی کل شرکت ایفاء می کنند. علاوه بر این، کارآفرینی شرکتی به عنوان ابزاری قدرتمند در نظر گرفته شده که سازمان ها باید برای افزایش نوآوری و در نتیجه گسترش عملیات خود از آن استفاده کنند. کارآفرینی شرکتی بیانگر انگیزه کارکنان برای عمل بر اساس چشم انداز کارآفرینانه و ارائه فعالانه ایده هایی است که می تواند به نفع اهداف مالی و نوآورانه شرکت باشد.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.