دانلود ترجمه مقاله مدیریت دانش به عنوان ابزاری برای استراتژی منابع انسانی در مدیریت دانشگاه
عنوان فارسی |
مدیریت دانش به عنوان ابزاری برای استراتژی منابع انسانی در مدیریت دانشگاه: مطالعه موردی بنگلادش |
عنوان انگلیسی |
Knowledge Management as a Tool of Human Resource Strategy in University Administration: Bangladesh Perspective |
کلمات کلیدی : |
  مدیریت دانش؛ منابع انسانی؛ دانش؛ استراتژی |
درسهای مرتبط | مدیریت دانش |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 17 | نشریه : ResearchGate |
سال انتشار : 2010 | تعداد رفرنس مقاله : 29 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. صورت مسئله 3. پرسش های پاسخ داده نشده در مجموعه مقالات انجام شده 4. اهداف پژوهش 5. مدل مفهومی 6. روش های پژوهش 7. یافته ها و بحث و بررسی 8. نتیجه گیری
چکیده – هدف این پژوهش، بررسی این است که چگونه بخش اداری دانشگاه های بنگلادش از محیط دانش و دانشی که در اختیار دارند استفاده می کنند تا استراتژی های مناسبی طراحی کنند که از اهداف استراتژیک کلی دانشگاه، پشتیبانی می کنند. این مقاله از یک طرح پژوهش پیمایشی بیانی در مدل پژوهشی کیفی بکار گرفته تا داده های پژوهش را بدست آورد. برای انتخاب شرکت کنندگان جهت شامل کردن آنها در نمونه پژوهش، از نمونه گیری تصادفی استفاده شد. این مطالعه کشف کرد که بخش های اداری دانشگاه های بنگلادش از مدیریت دانش به عنوان یک استراتژی استفاده می کنند، با اینکه به میزان محدود در زمینه های استخدام و گزینش، آموزش و به میزان معینی در مدیریت پاداش، از آن بهره می گیرند. با این حال، مشاهده شده که بخش های اداری، خواهان ارتقای بیرونی سازی، ترکیب و درونی سازی و همچنین ایجاد محیط ارتباطاتی، ساختاری و فرهنگی می باشند. توصیه شد که بخش اداری، اشتراک دانش را به عنوان یک ویژگی در استراتژی های استخدام و گزینش خود برقرار کند، ایجاد یک فرهنگ اشتراک دانش را ترویج دهد، شیوه های مدیریت دانش را در استراتژی های آموزشی خود شامل کند و همچنین مدیریت دانش را به عنوان معیاری در ارزیابی عملکرد، اجرا کند.
The aim of this research is to investigate how administration department in Bangladeshi universities are using the knowledge environment they are operating from and the knowledge at their disposal to craft suitable strategies that supports the university’s overall strategic goals. The paper employed an expressive survey design within the qualitative research model to solicit for the research data. Non-random sampling was used to select participants for inclusion in the research sample. The study discovered that administration departments in Bangladeshi universities are using knowledge management as a strategy although to a limited degree in the areas of recruitment and selection, training, and to a certain degree in rewards management. Administration departments, however, found wanting in the promotion of externalization, combination and internalization, as well as creation of relevant communication, structural and cultural environment. It was recommended that the administration department should establish knowledge sharing as an attribute in their recruitment and selection strategies, promote the establishment of a knowledge sharing culture, incorporate knowledge management practices in their training strategies as well as exercise knowledge management as a metric in performance evaluation.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.