دانلود ترجمه مقاله ارتباط بین رهبری دانش محور، مدیریت دانش مشتری و کیفیت نوآوری
عنوان فارسی |
ارتباط بین رهبری دانش محور، مدیریت دانش مشتری، کیفیت نوآوری و عملکرد شرکت در شرکت های کوچک و متوسط (SMEها) |
عنوان انگلیسی |
Relationships among knowledge-oriented leadership, customer knowledge management, innovation quality and firm performance in SMEs |
کلمات کلیدی : |
  مدیریت دانش مشتری؛ رهبری دانش محور؛ کیفیت نوآوری؛ عملکرد شرکت؛ SMEها؛ رشد مناسب و کار اقتصادی |
درسهای مرتبط | مدیریت دانش |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2022 | تعداد رفرنس مقاله : 66 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. پیشینه نظری 3. توسعه فرضیات 4. روش تحقیق 5. نتایج 6. بحث و بررسی
چکیده – بر اساس نشریات مربوط به مدیریت دانش، رهبری و نوآوری، این پژوهش روابط احتمالی میان مدیریت دانش مشتری، رهبری دانش گرا، کیفیت نوآوری و عملکرد شرکت ها در 283 شرکت کوچک و متوسط در تایلند را بررسی می کند. نقش واسط مدیریت دانش و رهبری دانش گرا در میان این روابط در شرکت های کوچک و متوسط که در آن منابع انسانی و سرمایه هزینه شده محدود است، پررنگ تر است. بنابراین این یافته ها با فرآهم آوردن شواهد تجربی برای تایید وساطت مدیریت دانش مشتری در روابط میان رهبری دانش گرا و کیفیت نوآوری سهم دارد. به علاوه کیفیت نوآوری واسط روابط میان مدیریت دانش مشتری و عملکرد شرکت است. بنابراین این نتایج اثر میانجی شدت رقابت بر روابط میان مدیریت دانش مشتری و کیفیت نوآوری را تایید می کند. در پایان، الزامات نظری برای دانشگاه ها و الزامات مدیریتی برای مدیران شرکت های کوچک و متوسط مورد بحث قرار می گیرد. مقدمه: شرکت های کوچک و متوسط با ایجاد فرصت های شغلی و پیشبرد اقتصادها، نقشی حیاتی در توسعه کشورها بازی می کنند. در تایلند رشد اقتصادی کشور متناسب با گسترش فعالیت تجاری شرکت های کوچک و متوسط است، چون اکثریت 99.54 درصدی از کل کسب و کارها در تایلند، شرکت های کوچک و متوسط هستند (OSMEP، اداره ارتقاء بنگاه های کوچک و متوسط، 2021). به علاوه دولت تایلند در برنامه سیزدهم توسعه اجتماعی و اقتصادی ملی برای سال های 2025-2021، هدف گذاری کرده تا سهم بنگاه های کوچک و متوسط را به 50% تولید ناخالص داخلی افزایش دهد (تپاران و چانتانوسورینسیری، 2018). با این حال بیشتر شرکت های کوچک و متوسط تایلندی در مقایسه با شرکت های بزرگ یا تثبیت شده با دشواری هایی روبرو هستند (مانند منابع دانش، منابع انسانی و سرمایه محدود). این امر دال بر نیاز شرکت های کوچک و متوسط تایلند برای توجه به توسعه سبک های رهبری دانش گرا و مدیریت دانش مشتری برای بهبود عملکرد شرکت است.
پروپوزال مرتبط با این مقاله | دانلود پروپوزال مطالعه ای بر ارتباط میان شاخص های رهبری تحول گرا و چارچوب های مدیریت دانش |
Drawing upon the literature on knowledge management, leadership, and innovation, this study investigates the possible associations among customer knowledge management, knowledge-oriented leadership, innovation quality, and firm performance in 283 small and medium-sized enterprises (SMEs) in Thailand. The mediating roles of customer knowledge management and knowledge-oriented leadership among these relationships are highlighted in the SMEs, wherein human resources and invested capital are limited. Therefore, the findings contribute to the extant literature by providing empirical evidence to support that customer knowledge management mediates in the relationship between knowledge-oriented leadership and innovation quality. In addition, innovation quality mediates the relationship between customer knowledge management and firm performance. Furthermore, the result supports the moderating effect of competitive intensity on the relationship between customer knowledge management and innovation quality. Finally, the theoretical implications for academics and managerial implications for SMEs’ managers are discussed. Introduction: Small and medium-sized enterprises (SMEs) play a vital role in developing countries by creating job opportunities and boosting economies. In Thailand, the country's economic growth is proportionate to the SMEs business activities expansion since the majority, 99.54 percent, of the total businesses in Thailand, are SMEs (OSMEP (The Office of Small and Medium Enterprises Promotion), 2021). Additionally, the Thai government has set a goal to boost SMEs’ contribution to 50% of the country's GDP in the 13th national social and economic development plan for 2021 to 2025 (Theparat & Chantanusornsiri, 2018). However, most Thai SMEs face difficulties (e.g., limited knowledge resources, human resources, and capital) compared to large or well-established firms in Thailand. This implies that Thai SMEs need to pay attention to developing knowledge-oriented leadership styles and managing their customer knowledge to improve the firm performance.
ترجمه این مقاله در 20 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 6 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.