دانلود ترجمه مقاله الگوریتم مسیریابی بر پایه ی اتصال برای شبکه های اد هاک خودرویی
عنوان فارسی |
الگوریتم مسیریابی جغرافیایی برپایه ی اتصال برای شبکه های اد هاک خودرویی |
عنوان انگلیسی |
Junction-Based Geographic Routing Algorithm for Vehicular Ad hoc Networks |
کلمات کلیدی : |
  شبکه های خودرویی؛ مسیریابی جغرافیایی؛ برمبنای مکان؛ برمبنای اتصال |
درسهای مرتبط | مهندسی کامپیوتر |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 19 | نشریه : Springer |
سال انتشار : 2013 | تعداد رفرنس مقاله : 25 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. آثار مربوطه 3. توصیف الگوریتم 4. ارزیابی عملکردی 5. نتیجه گیری و کارهای آتی
چکیده – شبکه های اد هاک خودرویی توجه مجمع های علمی را به خود جلب نموده است، به علت اینکه بسیاری از مسایل همچنان باز مانده اند، به خصوص در حوزه ی تحقیقات درمورد تکنیک های مسیریابی. در این مقاله ما یک الگوریتم مسیریابی برپایه ی مکان جدید را که مسیریابی برمبنای اتصال است ارائه میدهیم. این الگوریتم از روند روبه جلو قابل انتخاب به گره ای که در اتصال واقع شده است و به مقصد نزدیک تر است استفاده می کند. اگر یک شرایط بهینه ی محلی به دست آید، از یک استراتژی پشتیبانی استفاده می شود، که نقطه ی کلیدی در آن روش زاویه کمینه ارائه شده ی ما است. ما کارکرد پروتکل مسیریابی خود را در یک مکان شناسی شهری واقعی ارزیابی می کنیم. سناریوهای شبیه سازی شده از مدلسازی موانع و تنظیمات لایه فیزیکی بسیار مختلفی استفاده می کند. نتایج شبیه سازی نشان می دهد که ارائه ی ما در مقایسه با الگوریتم مسیریابی هماهنگ کننده محیطی حریص نام آشنا عملکرد عالی تری دست می دهد. مقدمه: شبکه های اد هاک خودرویی (VANETs) به علت اینکه خودروهایی با قابلیت های شبکه های بی سیم نسل جدید را فراهم می کنند، توجه جامعه علمی را به خود جلب نموده است. این شبکه ها نوع خاصی از شبکه های اد هاک ی متحرک (MANETs) می باشند، اما ویژگی های بسیاری دارند که میان آنها تفاوت قائل می شود، که مهمترین آنها قابلیت حرکت بالای گره های آنهاست. این به این معنی است که امکان تقسیم بندی شبکه بیشتر است و ارتباط ته به ته تضمین نمیگردد. هرچند، برخلاف اینکه VANET ها مکان شناسی پویا دارند، اما این مکان شناسی ها کاملا تصادفی نیستند. حرکت گره ها در VANET نسبتا قابل پیش بینی است زیرامحدود به مسیرهایی است که خودرو ها حرکت می کنند و این مسئله هم مفید است و هم مضر. قابلیت پیش بینی مکان وسیله منجر به ارتقا انتخاب اتصال می شود، ولی مکان شناسی خطی VANET ها افزونگی مسیر ممکن را کاهش می دهد. علاوه بر این پهنای باند نیز به علت تقاطع ها، ترافیک ها و وجود ساختمان ها، به خصوص در محیط شهری تشدید میشود. به عنوان آخرین اثر، VANET ها پتانسیل رشد به مقیاس بسیار بزرگی دارند.
Vehicular Ad hoc Networks have attracted the interest of the scientific community, since many issues remain open, especially in the research area of routing techniques. In this work we propose a new position-based routing algorithm called Junction-Based Routing. The algorithm makes use of selective greedy forwarding up to the node that is located at a junction and is closer to the destination. If a local optimum is reached, a recovery strategy is applied, the key point of which is our proposed minimum angle method. We evaluate the performance of our routing protocol in real city topology. The simulated scenarios use obstacle modelling and several different Physical layer settings. Simulation results show that our proposal achieves superior performance compared to the well-known Greedy Perimeter Coordinator Routing algorithm. Introduction: Vehicular Ad hoc Networks (VANETs) have attracted the interest of the scientific community, since they provide vehicles with the capabilities of the new generation wireless networks. VANETs are a special type of Mobile Ad hoc Networks (MANETs), but have several properties that distinguish them, the most important one being nodes’ high mobility. This means that the probability of network partitions is higher and end-to-end connectivity is not guaranteed. However, although VANETs have dynamic topologies, these topologies are not completely random. The movement of nodes in a VANET is relatively predictable because it is restricted to the roads on which the vehicles travel and this has both advantages and disadvantages. The predictability of the position of a vehicle allows an improvement in link selection, but the linear topology of VANETs reduces the possible path redundancy. The bandwidth is also exacerbated due to intersections, traffic jams and the presence of buildings, especially in an urban environment. Last but not least, VANETs have the potential to grow to a very large scale [1].
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.