دانلود ترجمه مقاله اینترنت اشیا برای شرکت ها: اکوسیستم، معماری، و مدل تجاری

عنوان فارسی

اینترنت اشیا برای شرکت ها: یک اکوسیستم، معماری، و مدل تجاری از سرویس های اینترنت اشیا (IoT)

عنوان انگلیسی

The Internet of Things for enterprises: An ecosystem, architecture, and IoT service business model

کلمات کلیدی :

  اینترنت اشیا؛ اکوسیستم IoT؛ معماری IoT؛ کاربردهای IoT؛ رایانش ابری؛ شرکت؛ پلتفرم؛ مدل تجاری؛ گزاره ارزش؛ سرویس IoT

درسهای مرتبط اینترنت اشیا
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 91
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این مقاله

وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
ELSEVIER
قیمت دانلود ترجمه مقاله
63,600 تومان
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. اکوسیستم IoT برای شرکت ها و رویه ها 3. معماری اینترنت اشیای شرکتی 4. مدل تجاری سرویس IoT 5. تصویری از مدل تجاری سرویس IoT 6. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

IoT ، الگویی جدید حاصل کرده است که در آن شبکه ای جهانی از ماشین ها و ادوات که قادر به تعامل با همدیگر هستند، نوآوری دیجیتال در شرکت ها را به سمت جلو پیش می برد. از میان بخش های مختلف IoT، IoT شرکتی یا سازمانی، به بزرگترین بخش تبدیل شده است. در پرتو اهمیت رو به رشد IoT شرکتی و خلاء پژوهشی در این بخش، این مقاله یک اکوسیستم IoT ، معماری IoT و مدل تجاری خدمات IoT، که برای انتخاب و برپایی خدمات IoT در محیط های شرکتی مختلف، بسیار مهم هستند، را ارائه می دهد. سپس این مقاله نشان می دهد که چگونه خدمات IoT را می توان برای ایجاد نوآوری در اتاق های هتل توسعه داد. مقدمه: IoT به عنوان یکی از مهمترین زمینه های فنآوری آینده تشخیص داده شده است و توجه زیادی را از جانب صنایع متعددی، به خود جلب کرده است [1]. IoT چنان تحول الگویی را بوجود آورده است که به صورت بنیادی و اساسی روش های انجام کسب و کار را با قادر ساختن شرکت ها به توسعه خدمات ارزش افزوده خود با شبکه ماشین ها و دستگاههایشان، بهبود مدل های تجاری خدمات و ارتقای پایداری شان، را تغییر داده است. برای مثال، نصب فراگیر حسگرهای بی سیم، باعث گسترش اتصالات دیجیتال برای امور، فرآیندها و عملیات های ماشین و خدمات شده است [2]. با تحلیل داده های تولید شده توسط دستگاه ها، شرکت ها می توانند یک تصویر برند مطلوب ایجاد کنند و در ارتباطات موثر مشارکت ورزند [3]. رشد IoT از نظر حجم فروش و تعداد کاربران شرکتی و فردی، به یک پدیده تبدیل شده است. بازارهای ترکیبی IoT به حدود 520 میلیارد دلار در سال 2021 خواهد رسید که این بیش از دو برابر 2017، است [4]. IoT شرکتی که همچنین IoT سازمانی نیز نامیده می شود اشاره دارد به همه ادوات متصل به هم استفاده شده برای اهداف تجاری مختلف در محیط سازمانی. IoT شرکتی، بزرگترین بخش از سه بخش اصلی IoT – شرکتی، خانگی و دولتی – می باشد [50]. طبق یک مطالعه اخیراً انجام شده [6]، 98 درصد از پاسخگران به تحقیقات گزارش دادند که اکثر شرکت ها، ابتکار عمل های IoT شرکتی را در نقشه راه های استراتژیک خود، مانند بهبود عملیات های خدماتی، افزایش شفافیت در عملیات ها، ممکن سازی مدل های تجاری جدید و ایجاد گزینه های محصول و خدمات جدید، شامل کرده اند. درحالی که شرکت های بزرگ، استفاده کنندگان اولیه و ذینفعان نوآوریهای IoT هستند، تعداد رو به رشدی از شرکت های کوچک و متوسط (SME ها) نیز از خدمات IoT برای خدمت رسانی بهتر به مشتریان، بهبود بهره وری و گسترش پایگاه بازاری و رقابت پذیر بودن استفاده می کنند [7].

نمونه متن انگلیسی مقاله

The IoT has brought about a new paradigm in which a global network of machines and devices capable of interacting with each other is driving digital innovation in enterprises. Among various IoT sectors, the enterprise IoT has become the largest sector. In light of the growing importance of enterprise IoT and the research gap in this sector, this paper presents an IoT ecosystem, IoT architecture, and the IoT service business model essential for the selection and deployment of IoT services in various enterprise settings. Then, this paper illustrates how the IoT services can be developed to innovate hotel rooms. Introduction: The IoT is recognized as one of the most important areas of future technology and is gaining a lot of attention from a wide range of industries [1]. The IoT brought about a paradigm shift that is radically changing ways of doing business by enabling enterprises to develop value-added services with their network of machines and devices, improve their service business models, and enhance their sustainability. For example, the ubiquitous deployment of wireless sensors is extending digital connectivity to tasks, processes, and machine and service operations [2]. By analyzing the data generated by the devices, enterprises can create a favorable brand image and engage in effective communication [3]. The growth of the IoT has been phenomenal in terms of sales volume and the number of enterprise and individual adopters. The combined markets of the IoT will reach about $520 billion in 2021, more than double the spending in 2017 [4]. Enterprise IoT, also called corporate IoT, refers to all connected devices used for various business purposes in the enterprise setting. Enterprise IoT is the largest of the three main IoT sectors - enterprise, home, and government [5]. According to a recent survey [6], 98 percent of survey respondents reported that most companies include enterprise IoT initiatives in their strategic road maps such as improving service operations, increasing visibility into operations, enabling new business models, and creating new product and service offerings. While large enterprises have been the early adopters and beneficiaries of the IoT innovations, an increasing number of small and medium-sized enterprises (SMEs) are also leveraging the IoT services to better serve customers, improve productivity, extend a market base, and stay competitive [7].

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 21 فایل ورد ترجمه)

محتوی بسته دانلودی:

PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
قیمت : 63,600 تومان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله اینترنت اشیا برای شرکت ها: اکوسیستم، معماری، و مدل تجاری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi