دانلود پایان نامه تاثیر هوش مصنوعی (AI) بر ارتباطات داخلی در سازمان
عنوان فارسی |
تاثیر هوش مصنوعی (AI) بر ارتباطات داخلی در سازمان: بررسی انتقادی پذیرش AI |
عنوان انگلیسی |
The Impact of AI on Internal Communication Within an Organization A Critical Examination of AI Adoption |
کلمات کلیدی : |
  هوش مصنوعی (AI)؛ ارتباطات؛ مشارکت کارکنان؛ همکاری؛ اطلاعات؛ تکنولوژی؛ پذیرش هوش مصنوعی |
رشته های مرتبط | مدیریت رفتار سازمانی |
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 45 | دانشگاه : Mälardalen University |
سال انتشار : 2023 | تعداد رفرنس : 64 |
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش | کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این پایان نامه |
وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. چارچوب نظری 3. روش تحقیق 4. یافته های تجربی 5. تجزیه و تحلیل و بحث و بررسی 6. نتیجه گیری
چکیده – هدف: این مطالعه به دنبال فراهم کردن نگرش هایی جهت کمک به سازمان ها در گرفتن تصمیمات آگاهانه در مورد شامل کردن AI در فرآیندهای ارتباطاتی خود، می باشد. روش تحقیق: یک روش اکتشافی در یک رویکرد کیفی بکار گرفته شد تا مطالعه با هدفش همسو شود. گردآوری داده ها براساس مصاحبه های نیمه ساختارمند بود. نویسندگان از یک الگوی پژوهشی تفسیری و تحلیل مضمونی، استفاده کردند. نتیجه گیری: نویسندگان نتیجه گیری کردند که AI می تواند ارتباطات درون بخشی و بین بخشی را ارتقا دهد و تعامل، کارایی و انعطاف پذیری تیم را بهبود بخشد. همچنین مزایایی مانند ارتباطات کوتاه تر و شفاف تر، تحول و افزایش بهره وری فراهم می کند. با این حال، معایب شامل عدم شخصی سازی و احتمال وجود خلاء های ارتباطاتی، عدم تعامل و کاهش ارتباطات و تعاملات حضوری می باشند. یک تعادل بین مزایای AI و تعامل حضوری برای بوجود آمدن ارتباطات موثر، بسیار مهم است. سازمان ها باید استراتژی هایی جهت بکارگیری AI جهت بررسی آمادگی کارکنان و نظارت بر کیفیت داده ها توسعه دهند تا از دقت اطمینان حاصل کنند. این امر به سازمان ها امکان می دهد تا از مزایای AI بهره بگیرند و در عین حال از معایب بالقوه اجتناب کنند.
ترجمه مقاله مرتبط با این پایان نامه | دانلود ترجمه مقاله تاثیر شایستگی های هوش مصنوعی (AI) بر عملکرد سازمانی |
Purpose: This study seeks to provide insights to help organizations make informed decisions about incorporating AI into their communication processes. Method: An exploratory approach was applied within its qualitative method to align the study with its purpose. The data collection is based on semi-structured interviews. The authors adopted an interpretive research paradigm and analysis through a thematic analysis. Conclusion: The authors conclude that AI can enhance intra and interdepartmental communication, and improve team interactions, efficiency, and flexibility. It offers advantages such as shorter and clearer communications, translations, and increased productivity. However, drawbacks include the lack of personalization and the potential for communication gaps, disengagement, and loss of the human touch. A balance between the benefits of AI and human interaction is crucial for effective communication. Organizations should develop strategies for adopting AI to consider employee readiness and monitor data quality to ensure accuracy. This will allow organizations to leverage AI's advantages while mitigating potential disadvantages.
محتوی بسته دانلودی:
فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.