دانلود پایان نامه تاثیر هوش مصنوعی (AI) بر ارتباطات داخلی در سازمان

عنوان فارسی

تاثیر هوش مصنوعی (AI) بر ارتباطات داخلی در سازمان: بررسی انتقادی پذیرش AI

عنوان انگلیسی

The Impact of AI on Internal Communication Within an Organization A Critical Examination of AI Adoption

کلمات کلیدی :

  هوش مصنوعی (AI)؛ ارتباطات؛ مشارکت کارکنان؛ همکاری؛ اطلاعات؛ تکنولوژی؛ پذیرش هوش مصنوعی

رشته های مرتبط مدیریت رفتار سازمانی
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 45 دانشگاه : Mälardalen University
سال انتشار : 2023 تعداد رفرنس : 64
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی
پاورپوینت : ندارد

سفارش پاورپوینت این پایان نامه

وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید
Management Thesis
قیمت دانلود ترجمه پایان نامه
179,900 تومان
پایان نامه حاضر با عنوان "تاثیر هوش مصنوعی (AI) بر ارتباطات داخلی در سازمان: بررسی انتقادی پذیرش AI" بصورت کاملا تخصصی توسط تیم "مدیریت رفتار سازمانی" فرداپیپر ترجمه شده است. اگر موضوع پایان نامه ارشد یا دکتری شما مشابه این موضوع باشد، مطالعه ی این تز کمک شایانی به شما خواهد کرد تا بتوانید به نحو احسن پروژه خود را تکمیل نمایید.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. چارچوب نظری 3. روش تحقیق 4. یافته های تجربی 5. تجزیه و تحلیل و بحث و بررسی 6. نتیجه گیری

ترجمه چکیده

چکیده – هدف: این مطالعه به دنبال فراهم کردن نگرش هایی جهت کمک به سازمان ها در گرفتن تصمیمات آگاهانه در مورد شامل کردن AI در فرآیندهای ارتباطاتی خود، می باشد. روش تحقیق: یک روش اکتشافی در یک رویکرد کیفی بکار گرفته شد تا مطالعه با هدفش همسو شود. گردآوری داده ها براساس مصاحبه های نیمه ساختارمند بود. نویسندگان از یک الگوی پژوهشی تفسیری و تحلیل مضمونی، استفاده کردند. نتیجه گیری: نویسندگان نتیجه گیری کردند که AI می تواند ارتباطات درون بخشی و بین بخشی را ارتقا دهد و تعامل، کارایی و انعطاف پذیری تیم را بهبود بخشد. همچنین مزایایی مانند ارتباطات کوتاه تر و شفاف تر، تحول و افزایش بهره وری فراهم می کند. با این حال، معایب شامل عدم شخصی سازی و احتمال وجود خلاء های ارتباطاتی، عدم تعامل و کاهش ارتباطات و تعاملات حضوری می باشند. یک تعادل بین مزایای AI و تعامل حضوری برای بوجود آمدن ارتباطات موثر، بسیار مهم است. سازمان ها باید استراتژی هایی جهت بکارگیری AI جهت بررسی آمادگی کارکنان و نظارت بر کیفیت داده ها توسعه دهند تا از دقت اطمینان حاصل کنند. این امر به سازمان ها امکان می دهد تا از مزایای AI بهره بگیرند و در عین حال از معایب بالقوه اجتناب کنند.

چکیده انگلیسی

Purpose: This study seeks to provide insights to help organizations make informed decisions about incorporating AI into their communication processes. Method: An exploratory approach was applied within its qualitative method to align the study with its purpose. The data collection is based on semi-structured interviews. The authors adopted an interpretive research paradigm and analysis through a thematic analysis. Conclusion: The authors conclude that AI can enhance intra and interdepartmental communication, and improve team interactions, efficiency, and flexibility. It offers advantages such as shorter and clearer communications, translations, and increased productivity. However, drawbacks include the lack of personalization and the potential for communication gaps, disengagement, and loss of the human touch. A balance between the benefits of AI and human interaction is crucial for effective communication. Organizations should develop strategies for adopting AI to consider employee readiness and monitor data quality to ensure accuracy. This will allow organizations to leverage AI's advantages while mitigating potential disadvantages.

توضیحات

در دنیای در حال تحول سریع کسب و کار امروزی، سازمان ها همیشه به دنبال راه بهتری برای تقویت عملیات و بهبود ارتباطات داخلی هستند. در اینجا ابزارهای ارتباطی مبتنی بر هوش مصنوعی و دیگر فناوری هوش مصنوعی وارد می شوند که قابلیت زیادی برای تحول روش تعامل کسب و کارها دارند. با این حال مانند هر فناوری در حال تحول سریع دیگر با پژوهش های محدود و کاربردها و چالش های نوظهور در همه زمان ها، مزایا و معایبی وجود دارد که باید به دقت بررسی شده و پیش از بکارگیری و وارد کردن آنها در سیستم های موجود شناسایی شوند. در عین حال این پژوهش به دنبال ارائه توصیه های عملی برای یافتن نقاط مثبت و منفی بهره گیری از هوش مصنوعی در ارتباطات داخلی است که در آن شرکت ها درک کاملی از مزایا و خطرات این نوع بهره برداری دارند. این پژوهش نمی تواند یک راه حل قطعی برای همه معایب احتمالی ابزارهای ارتباطی مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه کند، اما می تواند درک فراگیری از بهره گیری هوش مصنوعی به دست دهد. ماهیت در حال تحول سریع فناوری هوش مصنوعی بدین معناست که خطرات و چالش هایی در آینده ممکن است پیش آید که در این پژوهش مورد بررسی قرار نگرفته است.

ترجمه این پایان نامه در 51 صفحه آماده شده و در ادامه نیز صفحه 23 آن به عنوان نمونه قرار داده شده است که با خرید این محصول می توانید، فایل WORD و PDF آن را دریافت نمایید.

محتوی بسته دانلودی:

فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
قیمت : 179,900 تومان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پایان نامه تاثیر هوش مصنوعی (AI) بر ارتباطات داخلی در سازمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 7 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi