دانلود ترجمه مقاله ارزیابی مدلی برای پیاده سازی مدیریت سرویس فناوری اطلاعات
عنوان فارسی |
ارزیابی مدلی برای پیاده سازی مدیریت سرویس فناوری اطلاعات با استفاده از ITIL فازی |
عنوان انگلیسی |
Evaluation Model for the Implementation of Information Technology Service Management using Fuzzy ITIL |
کلمات کلیدی : |
  منطق فازی؛ ITIL؛ سطح بلوغ |
درسهای مرتبط | تحقیق در عملیات |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2019 | تعداد رفرنس مقاله : 9 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این مقاله |
وضعیت ترجمه مقاله : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. روش 3. نتیجه و تحلیل 4. نتیجه گیری و کارهای آتی
چکیده – مدیریت سرویس فناوری اطلاعات یک بخش اساسی توسعه IT یک شرکت است. این مطالعه موردی در مورد نحوه بهبود خدمات فناوری اطلاعات با استفاده از چارچوب کتابخانه زیرساختی فناوری اطلاعات (ITIL) و اندازه گیری مدیریت سطح سرویس (SLM) با استفاده از روش ITIL فازی (FITIL) است. هدف از این مقاله به دست آوردن مدلی مناسب برای اندازه گیری مدیریت سرویس IT با استفاده از روش فازی است. به علاوه، این مقاله می کوشد توصیه های بهبود بخش و نظارت بر فناوری اطلاعات را بر مبنای مقدار کنونی (آنچه هست) و مقدار مورد انتظار (آنچه باید باشد) ارائه کند. روش پژوهش استفاده شده با کمک اندازه گیری سطح بلوغ با استفاده از بهترین شیوه ITIL v3 برای شرایط قبل و بعد از فرآیند اصلاح بر مبنای پرسشنامه ای است که اجرا شده است. پس از به دست آوردن میزان سطح بلوغ برای هر چرخه در ITIL، آن مقدار به عنوان یک ورودی برای FITIL ایجاد خواهد شد. ساخت FITIL در چهار مرحله انجام می شود، یعنی فازی کردن، مبنای دانش، استنباط و غیر فازی کردن. نتایج شرایط قبل و بعد از فرآیند اصلاح در افزایش سطح بلوغ در هر چرخه ITIL موفق بوده است. این مطالعه موردی نشان دهنده بهبود در سطح افزایش یافته بلوغ در مدیریت سطح سرویس با روش FITIL است.
Information technology (IT) service management is an essential part for development of a company’s IT. This case study discusses how to convalesce IT services using the information technology infrastructure library (ITIL) framework and measure service level management (SLM) using Fuzzy ITIL (FITIL) approach. This paper aims to obtain an appropriate model for the measurement of IT service management by using fuzzy approach. Besides that, this paper aims to be able to provide an improving recommendations and IT governance based on current value (as is) and expected value (to be). The research method functioned is by measuring maturity level using best practice of ITIL v3 to condition before and after of improving process based on a questionnaire that has been performed. After obtaining the value of the maturity level for each cycle within ITIL, then the value will be created as an input for FITIL. The manufacture of FITIL is done in 4 stages, namely fuzzification, knowledge base, inference, and defuzzification. The results of the conditions before and after of the improving process have been successful in increasing the level of maturity in each ITIL cycle. The case study indicates an improvement in the increased level of maturity in SLM with FITIL approach.
بخشی از ترجمه مقاله (صفحه 10 فایل ورد ترجمه)
محتوی بسته دانلودی:
PDF مقاله انگلیسی ورد (WORD) ترجمه مقاله به صورت کاملا مرتب (ترجمه شکل ها و جداول به صورت کاملا مرتب)
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.