دانلود ترجمه مقاله نوآوری بخش خانگی در چین

عنوان فارسی

نوآوری بخش خانگی در چین: اثرات درآمد و انگیزش

عنوان انگلیسی

Household sector innovation in China: Impacts of income and motivation

کلمات کلیدی :

  نوآوری بخش خانگی؛ نوآوری کاربر؛ نوآوری رایگان

درسهای مرتبط مدیریت نوآوری
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 39
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه و مرور کلی 2. مروری بر مقالات 3. روش ها 4. یافته ها 5. بحث و بررسی

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – این پژوهش، به گزارش های زمان انجام نخستین پیمایش نوآوری بخش خانگی در چین توجه می کند. در مقایسه با مطالعات پیمایشی قبل، ما دو متغیّر بی سابقه و یافته های مرتبط را افزوده ایم. اوّلاً، ما داده های درآمد فردی را لحاظ نمودیم، که یک پیشایند مرتبط با منابع درباره نوآوری بخش خانگی است. ما پی بردیم که درآمدهای فردی بالاتر ارتباط نیرومندی با افزایش فراوانی نوآوری بخش خانگی و انتشار نوآوری دارد. هنگامیکه اثرات درآمد فردی را با اثر مثبت سطوح تحصیلی و آموزش فنّی ترکیب می کنیم ( که هر دو پیشایندهای مرتبط با شایستگی هستند)، به نظر می رسد که افزایش توسعه ملی با افزایش یافتن نوآوری بخش خانگی مرتبط می باشد- که یک یافته بسیار سودمند برای خط مشی عمومی است. ثانیاً، ما در این پیمایش، نوآوری های بخش خانگی که نیاز شخصی و انگیزش های مضاعف مرتبط با یادگیری، سرگرمی، کمک به دیگران و فروش/ تجاری سازی انگیزه بخش آنها بوده است را لحاظ نمودیم. این امر اثر مهمی بر فراوانی برآورد شده نوآوری بخش خانگی دارد- به گونه ای که این فراوانی را تقریباً 1.4 برابر می کند. تحلیل مجدّد داده هایی که در دو پیمایش ملی قبل بدست آمد، حاکی از این است که عوامل اصلاحی مشابهی در آن کشورها نیز صدق می کند. یافته ها نشان می دهد که پیمایش های قبل، نوآوری خانگی را بطور معناداری کمتر از واقع برآورد نموده اند. به دلیل بسیاری از اهداف پژوهشی مانند حسابداری ملّی، میزان کل و ارزش نوآوری بخش خانگی مورد توجه و علاقه می باشد، فارغ از انگیزش هایی که ممکن است محرّک این فعالیت باشد.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This research note reports upon the first survey of household sector innovation in China. Compared to previous survey studies we add two first-of-kind variables and related findings. First, we include data on individual income, a resource-related antecedent of household sector innovation. We find that higher individual incomes are strongly associated with increased frequency of both household sector innovation and innovation diffusion. When we combine personal income effects with the positive impact of educational levels and technical training (both competence-related antecedents), it appears that increases in national development are associated with increases in household sector innovation - a very useful public policy finding. Second, in this survey we included household sector innovations motivated by personal need and additional motivations related to learning, fun, helping others and selling/commercialization. This has a major impact on estimated household sector innovation frequencies - raising them by a factor of approximately 1.4. Reanalysis of data obtained in two earlier national surveys suggests that similar adjustment factors hold in those nations too. This finding shows that prior surveys have significantly underestimated household innovation. For many research purposes, such as national accounting, the total amount and value of household sector innovation is what is of interest, independent of motivations that may drive the activity.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله نوآوری بخش خانگی در چین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + هفت =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi