دانلود پایان نامه کسب و کار سبز: مطالعه ای بر ادراکات و ترجیحات مصرف کننده
عنوان فارسی |
کسب و کار سبز: مطالعه ای بر ادراکات و ترجیحات مصرف کننده در هند |
عنوان انگلیسی |
Green business - A study of consumer perception and preferences in India |
کلمات کلیدی : |
  محرک ها؛ سازگار با محیط زیست؛ محیط زیست؛ تامین مالی؛ دولت؛ کسب و کار سبز؛ منابع انسانی؛ لجستیک؛ تولید؛ بازاریابی؛ فروش؛ آگاهی اجتماعی و زنجیره تامین |
رشته های مرتبط | مدیریت بازرگانی |
تعداد صفحات پایان نامه انگلیسی : 60 | دانشگاه : Centria University of Applied Sciences |
سال انتشار : 2023 | تعداد رفرنس : 86 |
فرمت فایل ترجمه شده : PDF و WORD قابل ویرایش | کیفیت ترجمه : تخصصی ویژه با کیفیت طلایی |
پاورپوینت :
ندارد سفارش پاورپوینت این پایان نامه |
وضعیت ترجمه : انجام شده و با خرید بسته می توانید فایل ترجمه را دانلود کنید |
1. مقدمه 2. کسب و کار سبز 3. روش تحقیق 4. یافته ها 5. بحث و بررسی و نتیجه گیری
چکیده – شرکتهای سبز در اصطلاح به شرکتهایی اطلاق می شود که در انجام عملیات خود از تکنیک های سازگار با محیط زیست ، تدارکات، مدیریت نیروی کار و تحویل بهره می گیرند. همچنین شایان ذکر است که به منظور حفاظت از محیط زیست در مقیاس جهانی، کسب و کارهای سبز در پی زدودن تمامی آثار مضر عملیات خود بر دنیای طبیعی هستند. برخی از اهداف مطالعه حاضر عبارتند از: 1. بررسی نحوه تأثیر شیوه های کسب و کار سبز بر بسیاری از جنبه های عملیات شرکت، 2. بررسی مزایایی که کسب و کار سبز در یک سازمان به ارمغان میآورد، 3. بررسی چالش ها و مسائل موجود. 4. شناسایی جنبه های انگیزشی اتخاذ فعالیت های دوستدار محیط زیست. همچنین در مطالعه حاضر از رویکرد تحقیق کمی برای تحقق اهداف پژوهش استفاده شده است. داده های اولیه از طریق پرسشنامه پیمایشی به دست آمدند و پرسشنامه ها بین 25 دانشجو و صاحبان مشاغل توزیع شد. همچنین برای تحلیل داده ها و ارائه نمایش های گرافیکی پاسخ ها از مایکروسافت اکسل استفاده شد. نتایج بدست آمده از نظرسنجی حاکی از آن است که اکثر پاسخ دهندگان از قبل از گزینه های سازگار با محیط زیست آگاهی داشته اند و از آمادگی لازم برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه گزینه های سازگار با محیط زیست نیز برخوردار بوده اند. همچنین، سرمایه گذاری شرکت سبز از دوام بلندمدت و پتانسیل موفقیت مالی نیز برخوردار می باشد شایان ذکر است که، اکثر پاسخ دهندگان معتقدند که با اتخاذ شیوه های کسب و کار سبز، افراد بیشتری از نیاز به کاهش سطح آلودگی مطلع می شوند و این امر به نوبه خود در استفاده بهینه از مواد و منابع در حوزه کسب و کار تاثیر گذار است.
پروپوزال مرتبط با این پایان نامه | دانلود پروپوزال مطالعه ای بر نقش آمیزه بازاریابی سبز در افزایش تمایل مشتری به خرید |
A green company is one that uses environmentally friendly techniques of production, procurement, workforce management, and delivery. In order to protect the environment on a worldwide scale, green businesses seek to eradicate all traces of their operations' harmful effects on the natural world. The study's overall objective was to learn how green business practices affect many aspects of company operations, what kinds of advantages green business may bring to an organization, and what kind of difficulties it may encounter in the transition. This study also identified the motivating aspects of adopting environmentally friendly activities. To fulfil the aims of the study, a quantitative research approach was applied. Primary data were acquired by using a survey questionnaire. The questionnaires were circulated to 25 students and business owners. Microsoft Excel was used to analyse the data and to produce graphical representations of the responses. The survey's results showed that the vast majority of respondents were already familiar with and open to learning more about eco-friendly options. In addition, a green company venture has excellent long-term viability and potential for financial success. The vast majority of respondents think that by adopting green business practices, more people would become aware of the need of lowering pollution levels. This aids the business in making the most efficient use of its materials and resources.
محتوی بسته دانلودی:
فایل PDF پایان نامه انگلیسی فایل ورد قابل ویرایش (WORD) و PDF ترجمه پایان نامه به صورت کاملا مرتب ترجمه شکل ها و جداول انجام شده است
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.