دانلود پروپوزال مطالعه ای بر نقش آمیزه بازاریابی سبز در افزایش تمایل مشتری به خرید

عنوان فارسی :

مطالعه ای بر نقش آمیزه بازاریابی سبز در افزایش تمایل مشتری به خرید (مطالعه موردی: محصولات لبنی شرکت پگاه در رشت)

عنوان انگلیسی :

A Study on the Role of Green Marketing Mix in Increasing Customers' Purchase Intention (Case Study: Dairy Products of Pegah Company in Rasht)

رشته های مرتبط :

  مدیریت بازاریابی

درسهای مرتبط : روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است سال تهیه : 1397
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
قیمت دانلود :
19,000 تومان
فهرست مطالب

1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی) 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی

شرح موضوع

مفهوم بازاریابی سبز به عنوان نتیجه ای از علاقه سازمان ها به محیط زیست، ظهور یافته است. این سازمان ها دریافته اند که بقا و تداوم آنها متکی به هماهنگی بین تمایلات و منافع مصرف کنندگان و جامعه می باشد. بازاریابی سبز شامل طیف گسترده ای از فعالیت ها مانند اصلاح محصولات، تغییر در فرآیندهای تولید، تغییر تبلیغات، و تغییر در بسته بندی می باشد.

امروزه، آگاهی مصرف کنندگان به محیط زیست در سراسر جهان افزایش یافته است. مسائل زیست محیطی مانند گرمایش جهانی و آلودگی ها به مسائلی جهانی تبدیل شده اند و موضوعاتی چون افزایش زباله های جامد غیر قابل تجزیه، و تاثیر مخرب آنها روی محیط، بازاریابان و مصرف کنندگان را بر آن داشته تا حساسیت بیشتری به لزوم محصولات و خدمات سبز داشته باشند. باور عموم بر این است که گرچه تغییر به “سبز شدن” می تواند در کوتاه مدت، پرهزینه باشد ولی ضروری و سودمند است چرا که در طولانی مدت، مقرون به صرفه خواهد بود و این هزینه در برابر هزینه های تخریب محیط زیست در آینده، قابل چشم پوشی است. یکی از موضوعاتی که در این زمینه وجود دارد، این است که پژوهش های دانشگاهی کمی در زمینه نقش محیطی بازاریابی سبز انجام گرفته است.

در همین راستا، هدف این پروپوزال نیز بررسی تاثیر استفاده از المان های آمیخته بازاریابی سبز (محصول، قیمت، توزیع و ارتقا) در افزایش تمایل مشتریان به خرید می باشد که در نوع خود، موضوع جدیدی بوده و می توان ایده های تحقیقاتی بیشتری را نیز از آن استخراج کرد. مفهوم “سبز” جزو موضوعاتی است که اخیرا توجهات زیادی را در همه حوزه های دانشگاهی به خود جلب کرده از جمله حوزه بازاریابی، منابع انسانی، حسابداری و غیره. ساختارهای کلی پروپوزال نویسی از جمله مدل مفهومی، جامعه آماری، ابزارهای جمع آوری داده ها، پرسش های تحقیق و ابزار تحلیل داده ها در این محصول رعایت شده اند. مطالعه این محصول می تواند ابزار مناسبی برای آشنایی بیشتر دانشجویان با چارچوب های کلی یک پروپوزال استاندارد باشد.

این پروپوزال در محیط ورد (WORD) آماده شده و در ادامه نیز می توانید بخشی از آن را مشاهده نمایید:

آمیخته بازاریابی سبز


دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پروپوزال مطالعه ای بر نقش آمیزه بازاریابی سبز در افزایش تمایل مشتری به خرید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 17 =

مقالات ترجمه شده

آموزش برنامه نویسی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی ترجمه و شبیه سازی مقاله

تماس با پشتیبانی

قیمت ترجمه و شبیه سازی مقاله

با توجه به تجربه ی ما در امر شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای متلب، پی اس کد، گمز و سایر نرم افزارهای علمی و همچنین تجربه ی چندین ساله در امر ترجمه  مقالات، تصمیم گرفتیم در این دو زمینه کمکی هر چند ناقابل برای دانشجویان به ارمغان آوریم. همه ی مقالات در سایت قرار داده شده که برخی از آنها ترجمه و شبیه سازی آماده دارند که قیمتی بین 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند. برخی از مقالات نیز که ترجمه و شبیه سازی ندارند، می توانید سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت اقدام به تهیه آن کرده و در موعد مقرر تحویل شما دهند.