دانلود ترجمه مقاله کاربرد SWOT مبتنی بر ANP و منطق فازی در صنعت سرامیک

عنوان فارسی

کاربرد SWOT مبتنی بر ANP رابطه خاکستری و منطق فازی در صنعت سرامیک و کاشی

عنوان انگلیسی

An application of fuzzy-logic and grey-relational ANP-based SWOT in the ceramic and tile industry

کلمات کلیدی :

  تحلیل SWOT؛ منطق فازی؛ رابطه خاکستری؛ فرآیند شبکه تحلیلی؛ صنعت کاشی و سرامیک؛ تصمیم گیری چند معیاری

درسهای مرتبط مدیریت استراتژیک
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 25
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. تشریح مساله 3. روش حل مساله 4. مطالعه موردی 5. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

مطالعه حاضر، یک مبنای کمیتی برای تعیین تحلیلی رتبه عوامل از طریق تحلیل SWOT با استفاده از یک روش تصمیم گیری چندضابطه ای فازی، مشهور به فرآیند شبکه تحلیلی (ANP)، را ارائه می دهد. رویکرد ANP بخاطر قابلیت نویدبخش خود در مدل سازی وابستگی های بالقوه میان عوامل SWOT، انتخاب شده است. این مطالعه برای اولین بار در صنعت کاشی و سرامیک انجام شد تا مهمترین عوامل تاثیرگذار بر عملکرد تعیین شوند. علاوه بر آن، این عوامل ذکر شده، عوامل منحصربفردی برای در نظر گرفتن عدم قطعیت ذاتی فرآیندهای تصمیم گیری انسانی از طریق منطق فازی، ارائه می دهد. مزیت های بالقوه این مطالعه ارائه شده عبارتند از: (1) افزایش سطح صادرات در صنعت کاشی و سرامیک (2) انتخاب بهترین فرصت های سرمایه گذاری بر منابع ارزشمند، غیرقابل تقلید و غیرقابل جایگزین و (3) فرمولاسیون و تدوین یک استراتژی رقابتی براساس پتانسیل های موجود در شرکت و در کل صنعت. برای دستیابی به این اهداف، منطق رابطه ای خاکستری و منطق فازی نیز بکار گرفته می شوند. رویکردهای پیشنهادی برای اولین بار در یک شرکت کاشی و سرامیک ایرانی به عنوان یک مطالعه موردی، آزمون شد. در آخر، کاربردی بودن رویکرد پیشنهادی با بدست آوردن و شناسایی مهمترین و کم اهمیت ترین استراتژی ها، مورد بررسی قرار گرفت. نتایج نشان می دهند که منطق فازی پیشنهادی و SWOT مبتنی بر ANP رابطه ای خاکستری، رویکردهای بسیار توانمند و متناسب در فراهم کردن بینش های ارزشمند برای تصمیم گیری های استراتژیک در صنایع کاشی و سرامیک، می باشند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

This paper presents a quantitative basis to analytically determine the ranking of factors through strengths, weaknesses, opportunities, and threats (SWOT) analysis using a fuzzy multi-criteria decision-making method known as analytic network process (ANP). The ANP approach is chosen due to its promising capability in modelling potential dependencies among SWOT factors. This study is conducted for the first time in a ceramic and tile industry to determine the most important influential factors affecting the performance. Moreover, the prior mentioned presents unique factors to take into account the inherent uncertainty of human decision making processes via fuzzy logic. The possible benefits of the presented study are: (1) an increased level of exports in the tile and ceramic industry, (2) selecting the best investment opportunities on valuable, inimitable, and irreplaceable resource, and (3) the formulation of a competitive strategy on the basis of existing potentials in the company and throughout the industry. To achieve these aims, grey-relational and fuzzy logic are utilized as well. The proposed approaches are applied and tested for the first time on an Iranian ceramic and tile company as a case study. Finally, the applicability of the proposed approach is investigated by obtaining and identifying the most and the least important strategies. The results indicate that the proposed fuzzy logic and grey relational ANP-based SWOT are highly capable and applicable approaches in providing valuable insights for strategic decisions in the ceramic and tile industries.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود ترجمه مقاله کاربرد SWOT مبتنی بر ANP و منطق فازی در صنعت سرامیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 1 =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi