دانلود ترجمه مقاله روندهای کنونی در شکل گیری و توسعه بازاریابی بیمه

عنوان فارسی

روندهای کنونی در شکل گیری و توسعه بازاریابی بیمه در اوکراین

عنوان انگلیسی

Current trends in the formation and development of insurance marketing in Ukraine

کلمات کلیدی :

  صنعت بیمه؛ امور مالی و اقتصادی؛ ریسک شرکت های بیمه؛ بحران؛ مدیریت بیمه مدرن

درسهای مرتبط مدیریت بیمه
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 نشریه : Wiley
سال انتشار : 2021 تعداد رفرنس مقاله : 27
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. پیاده سازی ابزارهای جدید بازاریابی بیمه در بازار بیمه اوکراین 3. تجربه خارجی استفاده از بازاریابی بیمه برای مقابله با نتایج تاثیر بحران کرونا 4. نتیجه گیری

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

چکیده – اهمیت این مقاله بخاطر آن است که صنعت بیمه اوکراین در حال حاضر در حال توسعه در بحران مالی، اقتصادی و کرونایی است که این امر تعداد مسائل حل نشده را افزایش می دهد: ریسک شرکت های بیمه را افزایش می دهد که از جمله می توان افزایش ریسک شرکت های بیمه، کاهش تقاضا برای محصولات بیمه ای، افزایش بی اعتمادی از جانب بیمه گران بالقوه، افزایش رقابت بین بیمه گرها برای مجموعه ای از تاثیرها و مشتریان. هدف این مقاله، ایجاد مبناهای نظری و ارائه توصیه های عملی برای معرفی و بهبود استفاده از مدیریت مدرن بیمه در فعالیت های بیمه گرهای اوکراینی می باشد. نتیجه این مطالعه، تعمیق و بهبود نظریه مدرن مربوط به بازاریابی بیمه و ارائه توصیه های عملی جهت بهبود بازده و رقابت پذیری بیمه گران اوکراینی، می باشد. مقدمه: در صنعت بیمه، بازاریابی بیمه، یک فلسفه نسبتاً جدید است. در شیوه کاری جهانی، چهار مرحله برای ایجاد و توسعه بازاریابی بیمه وجود دارند که عبارتند از: مبداء (اوایل دهه 60 از قرن بیستم)، تشکیل (اواسط دهه 80 از قرن بیستم)، توسعه (اوایل دهه 90 از قرن بیستم)، بهبود (اواخر دهه 90 از قرن بیستم) (بیمه جهانی: مواجهه با طوفان پاندومی 2020). امروزه، اوکراین در مرحله سوم توسعه بازاریابی بیمه است که از سال 2000 شروع شده است. علت آن، افزایش قابل توجه رقابت بین بیمه گران اوکراینی است. کار علمی (زوئیر، 2021)، یک رویکرد دوگانه گرایی برای تعریف جوهره بازاریابی بیمه پیشنهاد کرد: «اساساً دو هدف به هم مرتبط را با هم ترکیب می کند. از یک سو، یک ابزار رقابت و از سوی دیگر، ابزار متناسب سازی تولید و محصول با نیازهای مصرف کننده. بنابراین، بازاریابی بیمه را می توان به عنوان ابزار رقابت، با در نظر گیری همه نیازها، تفسیر نمود.

نمونه متن انگلیسی مقاله

The relevance of the article due to the fact that the insurance industry of Ukraine at the present stage is developing in the global financial, economic and CORONA crisis, which deepens a number of unresolved problems: increases the risk of insurance companies, reduces demand for insurance products; distrust of insurance on the part of potential insurers has increased, increasing competition between insurers for the sphere of influence and customers. The purpose of the articles is to prepare theoretical foundations and develop practical recommendations for the introduction and improvement of the use of modern insurance management in the activities of Ukrainian insurers. The result of this studying is deepening and improvement of modern theory in insurance marketing, and development of practical recommendations for improving the efficiency and competitiveness of Ukrainian insurers. INTRODUCTION: Insurance marketing is a relatively new philosophy in the insurance business. In world practice, there are four stages of formation and development of insurance marketing, in particular, these are: origin (early 60's of the twentieth century), formation (mid 80's of the twentieth century), development (early 90's of the twentieth century), improvement (late 90s of the twentieth century) (World insurance: riding out the 2020 pandemic storm, 2020). Today, Ukraine is in its third stage of insurance marketing development, which began in 2000. It was due to a significant increase in competition between Ukrainian insurers. The scientific work (Zwier, 2021) proposed a dualistic approach to defining the essence of insurance marketing, which “organically combines two interrelated goals. It is, on the one hand, a tool of competition, and on the other hand—a means of adapting production to consumer needs. Therefore, insurance marketing can be interpreted as a means of competition, taking into account all needs.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله روندهای کنونی در شکل گیری و توسعه بازاریابی بیمه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi