دانلود ترجمه مقاله درک نقش های چندگانه سهامداران اصلی در مدیریت گردشگری روادید برجسته
عنوان فارسی |
درک نقش های چندگانه سهامداران اصلی در مدیریت گردشگری روادید برجسته |
عنوان انگلیسی |
Understanding primary stakeholders' multiple roles in hallmark event tourism management |
کلمات کلیدی : |
  سهامداران؛ نقش های چندگانه؛ توریسم رویداد های برجسته؛ تجارب زنده |
درسهای مرتبط | مدیریت گردشگری |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 16 | نشریه : ELSEVIER |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 84 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
پاورپوینت : ندارد | وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است. |
1. مقدمه 2. بررسی مقالات 3. محیط پژوهش 4. روش تحقیق 5. یافته ها و بررسی 6. نتیجه گیری
چکیده – این مقاله تئوری های سهامداران در توریسم رویدادهای برجسته و مفاهیمی برای جذب سهامداران اصلی در محیط مدیریت توریسم بیشتر را مورد بررسی قرار داده است. مزایای ملموس و نمادین توریسم در مقاصدی با رویدادهای برجسته به خوبی مستند شده است؛ و در این بین مدیران هدف گذار به طور فزاینده ای رویکرد اتخاذ هدف را برای توسعه رویدادهای برجسته فعلی به کار گرفته اند. با این حال، درک محدودی در مورد چگونگی دخالت سهامداران در رویدادهای برجسته در طول زمان، تجارب آنها در زمینه گردشگری، و مفاهیم مدیریتی وجود دارد. این مقاله نقش های متفاوتی از سهامداران اصلی در یک زمینه توریسم رویداد طولانی مدت را تحت پوشش قرار داده است (جشنواره ادینبورگ). این مقاله یک توپولوپزی در شناسایی پنج نقش اصلی در میان سهامداران را ارائه داده است. مصاحبه با 21 سهامدار اصلی نشان می دهد که بیشترین نقش در این زمینه ایفا شده است. از لحاظ تاریخی، این تفاوت ها مربوط به تجارب سهامداران می باشد. در این یافته ها، این مقاله دانش نقش سهامداران در زمینه توریسم رویداد و مفاهیمی در محیط مدیریت توریسم را بسط داده است.
This paper contributes insights into stakeholder theory in hallmark event tourism and the implications for engaging primary stakeholders in further tourism management settings. The tangible and symbolic tourism benefits instilled in destinations by hallmark events are well-documented; with destination managers increasingly adopting event portfolio approaches to nurture and develop existing and new hallmark events. Nevertheless, limited understanding exists of how stakeholders engage with hallmark events over time; their lived experiences in event tourism; and consequent management implications. This paper uncovers multiple and shifting roles of primary stakeholders in a long-established hallmark event tourism context (Edinburgh's Festival Fringe). It presents a typology identifying five primary stakeholder roles. Phenomenological interviews with twenty-one primary stakeholders revealed that most fulfilled multiple roles. Existing concurrently and historically, these differed throughout stakeholders' lived experiences and engagement. In its findings, this paper extends knowledge of stakeholders' roles in event tourism and implications in further tourism management settings.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.