دانلود ترجمه مقاله مدیریت زنجیره تامین خرده فروشی مد

عنوان فارسی

مدیریت زنجیره تامین خرده فروشی مد: مروری بر مدل های عملیاتی

عنوان انگلیسی

Fashion retail supply chain management: A review of operational models

کلمات کلیدی :

  مدیریت زنجیره تامین؛ صنعت مد؛ مدل های عملیاتی؛ مرور

درسهای مرتبط مدیریت زنجیره تامین
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 22 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2019 تعداد رفرنس مقاله : 134
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
پاورپوینت : ندارد وضعیت ترجمه مقاله : انجام نشده است.
فهرست مطالب

1. مقدمه 2. تولید کننده 3. خرده فروش 4. مصرف کننده 5. سیستم زنجیره تامین 6. نتیجه گیری و برنامه های تحقیقاتی آینده

سفارش ترجمه
ترجمه نمونه متن انگلیسی

مقدمه: با رشد فزاینده گروه های خرده فروشی بزرگ، مدیریت زنجیره تامین خرده فروشی که در آن خرده فروش نقش رهبری کل کانال را دارد، به موضوع مهمی در مدیریت زنجیره تامین مدرن در سال های اخیر تبدیل شده است (آگراوال و اسمیت، 2015). شکی نیست که تامین کنندگان سریع و قابل اعتماد، کیفیت مناسب محصول، حمل و نقل دقیق و کنترل موجودی، جریان اطلاعاتی کارآمد و ارزشمند، استراتژی قیمت گذاری رقابتی، و پیش بینی تقاضای دقت بالا، همه و همه، المان های مهم در مدیریت زنجیره تامین به شمار می روند (هان و دورن برگر، 2016). خرده فروشی، به عنوان المان نهایی زنجیره تامین خرده فروشی، مستقیما با مصرف کنندگان مواجه بوده و تاکید خاصی روی در دسترس بودن کالا و رضایت مشتری دارد. در واقع، مصرف کنندگان تنها نیاز به مقدار محدودی از انواع مشخص محصولات ارائه شده توسط خرده فروش دارند. بنابراین، فراگیری این موضوع که مشتریان دقیقا چه چیزی می خواهند، چه زمانی و کجا این تقاضا اتفاق می افتد، و نیز ارائه اطلاعات مورد نیاز (به عنوان مثال، پیش بینی تقاضا، فروش بلادرنگ، بازخورد و بازگشت مصرف کننده، وضعیت موجودی) به اعضای بالادستی دیگر برای بهبود عملکرد و بهره وری زنجیره تامین، موضوعی بسیار مهم و چالش برانگیز برای خرده فروشان می باشد (افشاری و بینام، 2011). در صنعت مد، خرده فروشان مد، توجهات زیادی را با توجه به رشد روز افزون برندها و صنعت مد در سراسر جهان، به خود جلب کرده اند (محصولات مد مانند لباس ها، کفش ها، لوازم جانبی و لوازم آرایشی). آمارهای اتحادیه مد نشان می دهند که ارزش جهانی بازارهای پوشاک به سه تریلیون دلار رسیده، حدود 2 درصد از تولید ناخالص داخلی جهان (GDP)، و به طور کلی، 115.6 میلیون فرصت شغلی تا سال 2014 ایجاد کرده که از سال 1990 تا کنون شاهد رشد 69 درصدی بوده است. برندهای جهانی خرده فروشی مد در زمینه مدهای لوکس (مانند هرمس (Hermes) و لوئیس ویتون (Louis Vuitton))، لباس های کاربردی (مانند آدیداس و نایک) و مد سریع (مانند زارا (Zara) و H&M) به عنوان برندهای پیشرو ظهور یافته اند و متعاقبا به عنوان 100 برند برتر در جهان در کنار غول های خرده فروشی مانند کامپیوترهای اپل، آمازون و وال مارت قرار گرفته اند.در نتیجه، مدیریت زنجیره تامین خرده فروشی مد (FRSCM) موضوعی بسیار برجسته شده است. با توجه به تحقیقات چویی (2014)، زنجیره تامین خرده فروشی مد (FRSC)، یک زنجیره تامین خرده فروش محور با جریان های پسرو و پیشروی محصولات مد، اطلاعات، و تامین مالی بوده که در آن تصمیمات بر مبنای تقاضای مصرف کننده در بازار اتخاذ می گردند.

نمونه متن انگلیسی مقاله

Introduction: With the growing power of giant retail groups, retail supply chain management, in which the retailer assumes the leadership role of the whole channel, has become an important topic in modern supply chain management in recent years (Agrawal and Smith, 2015). There is no doubt that quick and reliable supplies, proper product quality, accurate transportation and inventory control, efficient and valuable information flow, competitive pricing strategy, and high-accuracy demand forecasting are all critical elements in supply chain management (Hanne and Dornberger, 2016). Retailing, as the ultimate element of retail supply chain directly facing consumers, has special emphasis on product availability and customer satisfaction. In fact, consumers only need a limited quantity of certain types among tremendous product assortments offered by the retailer. Therefore, it is crucial but immensely challenging for retailers to learn exactly what customers want, when and where demand occurs, and provide the needed information (e.g., demand forecasting, real-time sales data, consumer return and feedback, inventory status) to other upstream members so as to improve the supply chain performance (Afshari and Benam, 2011). In the fashion industry, fashion retailing has received growing attention with the rapid growth of global fashion industry and brands (fashion products are like fashion apparel, footwear, accessories, and fashion beauty). Statistics of Fashion United1 show that the worldwide value of fashion apparel market reached three trillion US dollars, about 2% of global Gross Domestic Product (GDP), totally creating 115.6 million employment opportunities in the world by 2014 which had increased by 69% since 1990. Global fashion retail brands in luxury fashion (e.g., Hermes, Louis Vuitton), functional apparel (e.g., Adidas, Nike) and fast fashion (e.g., Zara, H&M) have emerged as the leading brands and consistently being ranked as top 100 brands in the world, together with retail giants like Apple Computers, Amazon, and Walmart. As a consequence, fashion retail supply chain management (FRSCM) has become prominent. According to Choi (2014), fashion retail supply chain (FRSC) is a retailer-led supply chain coupled with forward and backward flows of fashion products, information, and funds, where the decisions are driven by consumer demand in the market.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

سفارش ترجمه تخصصی این مقاله

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله مدیریت زنجیره تامین خرده فروشی مد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک − یک =

مقالات ترجمه شده

نماد اعتماد الکترونیکی

پشتیبانی

logo-samandehi