عنوان فارسی |
ارزیابی و شناسایی عوامل تاثیرگذار بر تمایل به خرید محصولات تقلبی از برندهای معتبر |
عنوان انگلیسی |
Studying the Factors that drive Consumers to Purchase Counterfeits of Branded Products |
رشته مرتبط |
  مدیریت بازاریابی |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
این پروپوزال برای مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت تهیه شده و در آن به ارزیابی و شناسایی عوامل تاثیرگذار بر تمایل به خرید محصولات تقلبی از برندهای معتبر پرداخته شده است. ساختارهای استاندارد پروپوزال نویسی شامل بیان مساله، اهداف و ضرورت انجام تحقیق، بیان اهداف و فرضیات، پیشینه تحقیق، روش تحقیق و … در این پروپوزال رعایت گردیده اند.
امروزه پدیده خرید محصولات تقلبی، به ویژه از برندهای معتبر، به عنوان یک معضل جدی در جوامع مختلف، به ویژه در کشورهای در حال توسعه، مطرح شده است. این امر نه تنها به اقتصاد و برندهای اصلی آسیب میرساند، بلکه میتواند پیامدهای منفی برای سلامتی و ایمنی مصرفکنندگان نیز داشته باشد. درک عواملی که بر تمایل افراد به خرید محصولات تقلبی تاثیر میگذارند، گامی اولیه در جهت مقابله با این پدیده و حمایت از حقوق مصرفکنندگان و اصالت برندها است.
این پروپوزال در قالب فایل ورد (WORD) قابل ویرایش و PDF تهیه شده و در ادامه نیز تصویر مربوط به یکی از صفحات آن قرار داده شده است:
این عوامل به طور کلی در دستههای زیر قابل تقسیمبندی هستند:
عوامل اقتصادی:
عوامل اجتماعی:
عوامل فردی:
عوامل فرهنگی:
بررسی این عوامل و درک اهمیت هر کدام در ایجاد تمایل به خرید محصولات تقلبی، میتواند به ارائه راهکارهای مناسب برای مقابله با این پدیده منجر گردد.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.