عنوان فارسی |
مطالعه ای بر فاکتورهای تاثیرگذار بر انتخاب استراتژی های صادراتی توسط شرکت های صنایع غذایی |
عنوان انگلیسی |
A study on factors affecting the selection of export strategies by food industry companies |
رشته مرتبط |
  مدیریت بازرگانی |
درسهای مرتبط | روش تحقیق و نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد برای پایان نامه |
اصول نگارش : رعایت شده و بر طبق استانداردهای وزارت علوم تهیه شده است | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
پاورپوینت این پروپوزال را چگونه میتوانم تهیه کنم؟ |
سفارش پاورپوینت این پروپوزال |
1. بیان مساله 2. اهمیت و ضرورت تحقیق 3. پیشینه تحقیق 4. اهداف تحقیق 5. فرضیه های تحقیق 6. مدل تحقیق 7. سوالات تحقیق 8. تعریف واژگان و اصطلاحات فنی و تخصصی 9. بیان جنبه نوآوری تحقیق 10. روش تحقیق 11. منابع فارسی و انگلیسی
پروپوزال مرتبط با این پروپوزال | دانلود پروپوزال مطالعه ای بر اهمیت جهت گیری استراتژیک در بهبود عملکرد صادراتی |
این پروپوزال دارای یک مقاله بیس نیز می باشد که در انتهای همین صفحه می توانید به طور رایگان، اقدام به مشاهده و دریافت آن نمایید.
این پروپوزال برای درس روش تحقیق در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل تهیه شده است و در آن به بررسی موضوع فاکتورهای تاثیرگذار بر انتخاب استراتژی های صادراتی توسط شرکت های صنایع غذایی پرداخته شده است. تمامی منابع مرتبط برای نگارش این پروپوزال در بخش رفرنس های انتهایی تحقیق مورد اشاره قرار گرفته اند؛ بررسی این منابع و توضیحاتی که در مورد آنها در بخش پیشینه تحقیق ارائه شده باعث خواهد شد تا شما دانشجویان و پژوهشگران گرامی، موضوعات پژوهشی جدیدی را برای اهداف پژوهشی آینده خود بیابید. لازم به توضیح است که سرفصل های استاندارد پروپوزال نویسی شامل بیان مساله، بیان اهداف و فرضیات، پیشینه، روش تحقیق و … در این پروپوزال رعایت گردیده اند و در نتیجه به واسطه مطالعه این پروپوزال و چند نمونه آماده دیگر، آشنایی بیشتری با نحوه نگارش هر کدام از این سرفصل ها کسب خواهید کرد.
زمانی که یک سازمان تصمیم می گیرد تا به بازارهای جهانی وارد شود و در تجارت خارجی شرکت کند، امکانات و گزینه های فراوانی در اختیار آن قرار می گیرد. این گزینه ها، ابعاد گوناگونی دارند و با هزینه ها، ریسک ها، و درجه کنترل متفاوتی همراه می باشند. به منظور ساده سازی روش ورود به بازارها، سازمان ها می توانند از استراتژی صادرات بهره مند شوند، که از طریق روش های مستقیم یا روش های غیرمستقیم مانند استفاده از نمایندگی انجام می گردد. اهمیت تجارت خارجی به حدی بالا رفته که برخی از اقتصاددانان آن را به عنوان محرک اصلی رشد و توسعه اقتصادی در کشورها توصیف کرده اند. ورود به بازارهای جهانی نه تنها فرصت های جدیدی برای کسب و کارها ایجاد می کند بلکه مواجهه با چالش ها و پیچیدگی های جدیدی را نیز به همراه دارد. انتخاب استراتژی ورود مناسب بر اساس شرایط و هدف های سازمان، بسیار حیاتی است. در این راستا، سازمان ها می توانند به سمت استفاده از راه های مختلف مانند تشکیل تیم های بازاریابی بین المللی، ایجاد شراکت های استراتژیک، یا حتی تاسیس واحدهای تولید در بازارهای مقصد حرکت کنند.
این پروپوزال در محیط ورد (WORD) انجام شده و کاملا قابل ویرایش می باشد؛ در ادامه نیز تصویر مربوط به بخشی از آن و همچنین فایل مقاله بیس مرتبط با آن قرار داده شده است:
یکی از موارد مهم در تجارت خارجی، تأثیرگذاری آن بر رشد اقتصادی کشورهاست. با تبادل کالاها و خدمات به صورت بین المللی، افزایش تولید، ایجاد اشتغال و افزایش درآمد ملی، امکان پذیر می شود. این واقعیت باعث شده که بسیاری از سیاستمداران و اقتصاددانان، تجارت خارجی را به عنوان یک عامل اساسی برای توسعه و رفاه اجتماعی در نظر بگیرند.
علاوه بر مزایای اقتصادی، تأثیرات فرهنگی و اجتماعی نیز در تجارت خارجی دیده می شوند. این تبادلات می توانند فرهنگ ها را با یکدیگر آشنا کرده و درک متقابل را ترویج کنند. همچنین، این امکان را فراهم می سازد که افراد در محیط های چندفرهنگی به هم آمیخته و با تفاوت ها، آشنا شوند. در مجموع، تجارت خارجی نه تنها یک فرصت برای گسترش کسب و کارهاست بلکه به عنوان یک وسیله برای تعامل بین المللی، توسعه اقتصادی، و تحول فرهنگی نیز شناخته می شود. سازمان ها با انتخاب استراتژی مناسب و مدیریت هوشمندانه ریسک، می توانند به عنوان نخبگان تجارت جهانی درآیند و به تحقق اهداف اقتصادی و فرهنگی خود برسند.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.